Την Τετάρτη, 24.02.2021 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά workshop με θέμα “Ανάλυση Επιχειρηματικού Τρόπου Σκέψης” σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο οποίο συμμετείχαν μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου που θα ακολουθήσουν τον Προσανατολισμό Οικονομίας και Πληροφορικής. Το βιωματικό αυτό εργαστήρι εντάσσεται στο πλαίσιο του “Προγράμματος Επιχειρηματικότητας”, που υλοποιείται στο Σχολείο μας και αφορά τόσο το Γυμνάσιο όσο και το Λύκειο.
Με αφορμή τις πρώτες, εντυπωσιακές εικόνες που μας έστειλε από τον Άρη το ρομποτικό ρόβερ Perseverance της NASA, το Νηπιαγωγείο μας ξεκίνησε το δικό του φανταστικό ταξίδι στο διάστημα για να ανακαλύψει τη μαγεία που κρύβει το σύμπαν.
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε, την Κυριακή 21 Φεβρουαρίου, το 1ο Διαδικτυακό Πρωτάθλημα στο Σκάκι για τους μαθητές των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, το οποίο αποτελεί την απαρχή μιας σειράς δραστηριοτήτων που θα ακολουθήσουν.
Την Παρασκευή 19-2-2021, στις 11:00 ώρα Ελλάδας (9:00GMT), οι μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου
Τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα οργανώνουν, το Σάββατο, 6 Μαρτίου (ώρα 11:00-13:00), Ημερίδα Ενημέρωσης (Open Day) για το πρόγραμμα του International Baccalaureate. Η Ενημερωτική Ημερίδα (Open Day) θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά και θα είναι εφικτό να την παρακολουθήσουν μαθητές-μαθήτριες και γονείς άλλων σχολείων που ενδιαφέρονται να πληροφορηθούν αναλυτικά για το International Baccalaureate Diploma Programme.
Τη Δευτέρα 15/2/2021, στις 10:00 – 11:50 π.μ., πραγματοποιήθηκε μια διαδικτυακή συνάντηση - συζήτηση των μαθητριών της Γ’ Γυμνασίου, Αλεξία Κερατιώτη, Έλενα Κερατιώτη, Δανάη Καλύβα και Μαρία-Μυρτώ Χατζή, με το Δήμαρχο Βάρης–Βούλας-Βουλιαγμένης, κ. Γρηγόρη Κωνσταντέλλο, στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού ευρωπαϊκού προγράμματος EU-CONEXUS.
Ως Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται η 9η Φεβρουαρίου, ημέρα θανάτου του εθνικού μας ποιητή Διονύσιου Σολωμού, ο οποίος δεν είχε στον νου του τίποτε άλλο «πάρεξ ελευθερία και γλώσσα». Μ’ αυτή τη γλώσσα (και τη θρησκευτική πίστη) κρατήθηκε ζωντανή η εθνική αυτοσυνειδησία στα χρόνια της τουρκοκρατίας, χάρη σ’ αυτήν φτάσαμε να γιορτάζουμε φέτος τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.
Το Τμήμα Συμβουλευτικής πραγματοποιεί μια σειρά νέων καινοτόμων διαδικτυακών παρεμβάσεων σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και Λυκείου με στόχο την ενημέρωση των μαθητών για τις επιπτώσεις της πανδημίας αλλά και τη συναισθηματική τους στήριξη κατά τη διάρκεια της παράτασης των διαδικτυακών μαθημάτων. Αναφέρονται σε θέματα ψυχικής ανθεκτικότητας, προσαρμοστικότητας στα νέα δεδομένα, διαχείρισης άγχους και οργάνωσης χρόνου. Οι μαθητές μας ανταποκρίνονται με θέρμη στην προσπάθεια αυτή, κάνουν ερωτήσεις, εκφράζουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μοιράζονται με τους συμβούλους-ψυχολόγους τις σκέψεις τους και τις δικές τους αγωνίες.
To Τμήμα Συμβουλευτικής πραγματοποίησε το Πρόγραμμα Εντοπισμού Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων, ένα πρόγραμμα Επιλογής Σπουδών, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές Β’ Λυκείου. Οι μαθητές μας συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια επαγγελματικών ενδιαφερόντων και προσωπικών δεξιοτήτων ζωής, με σκοπό να διαμορφώσουν και να ιεραρχήσουν τις τελικές τους επιλογές. Στόχος του προγράμματος είναι να ανιχνεύσει την ποικιλία των επαγγελματικών επιλογών των μαθητών αλλά και να τους καθοδηγήσει βήμα βήμα στην ανάληψη της τελικής απόφασης. Είναι ένα πρόγραμμα που βοηθά τους μαθητές να ξεκαθαρίσουν το «τοπίο», επιλέγοντας πλέον συγκεκριμένη σχολή ή σχολές για το μηχανογραφικό τους δελτίο και όχι μόνο επαγγελματικό πεδίο.
Το Τμήμα Συμβουλευτικής στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής» πραγματοποιεί το πρόγραμμα ΠΑΡΕΑ, στους μαθητές της Ε’ Δημοτικού. Στόχος του προγράμματος είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη σπουδαιότητα της συνεργασίας, την αξία του αμοιβαίου σεβασμού και την αναγκαιότητα της αποδοχής της διαφορετικότητας στη σχολική τάξη. Επίσης, μέσα από τα διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια που χρησιμοποιούνται, το Τμήμα Συμβουλευτικής βοηθά τους μαθητές να εκφράζουν τις απόψεις τους γύρω από θέματα που αφορούν τις καθημερινές τους σχέσεις και να εκπαιδευτούν στη διαχείρισή τους. Παράλληλα οι μαθητές ενδυναμώνονται συναισθηματικά με στόχο να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν (λεκτικά ή μη λεκτικά) και να διαχειρίζονται τις εμπειρίες τους, καθώς επίσης και να μπορούν να αναπτύσσουν συστήματα αυτοελέγχου αλλά και την ικανότητα να κατανοούν την οπτική του άλλου. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται διαδικτυακά κατά τη διάρκεια των πρωινών τους μαθημάτων.
|
Κατηγορίες
All
Αρχείο
February 2025
|