Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Δημοσιεύσεις-Press-Media >
      • Δημοσιεύσεις
      • Press
      • Media
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Χορηγοί Βιβλιοδρομιών
        • Αποτελέσματα 2019
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • Open Day 2021
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
      • Geitonas School IBDP (En)
      • Courses and Faculty (En)
      • Enrollment (En)
      • Contact En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

​Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση

​Οι εκπαιδευτικοί στο Νηπιαγωγείο των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ στοχεύουμε μέσω των ποικίλων προγραμμάτων μας να δημιουργήσουμε ένα ευχάριστο και αγαπητό περιβάλλον  για τους μικρούς μας μαθητές.  Ένα περιβάλλον που με γνώμονα  τις ανάγκες των μαθητευόμενων, προσφέρει ποικίλα ερεθίσματα, ενεργοποιεί το ενδιαφέρον για μάθηση, συμβάλλει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων καθώς και της συναισθηματικής τους νοημοσύνης, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα, διεγείρει τη φαντασία και αναπτύσσει την αυτονομία τους. Στο πλαίσιο αυτό υπάρχουν στις εγκαταστάσεις του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου ειδικά διαμορφωμένοι χώροι αποκλειστικά για τους μαθητές μας, όπου πραγματοποιούνται οι δραστηριότητες του προγράμματός μας –  εργαστήρια πληροφορικής, κεραμικής και εικαστικών, κολυμβητήριο, θέατρο, αίθουσες πολυμέσων, κινητικής αγωγής και μπαλέτου.

Οι εγκαταστάσεις μας βρίσκονται σε ένα επιμελημένο φυσικό περιβάλλον, όπου τα παιδιά με βιωματικό τρόπο αποκτούν πολύτιμες εμπειρίες και αυτενεργούν. Παρατηρούν αυθόρμητα, ερευνούν, πειραματίζονται, καταλήγουν σε συμπεράσματα.  Για παράδειγμα, οι μαθητές  μας σπέρνουν στο λαχανόκηπο και φροντίζουν τα λαχανικά τους, ενώ στο Πατητήρι του Σχολείου πατάνε σταφύλια, βγάζουν μούστο και στη συνέχεια φτιάχνουν μουστοκούλουρα.

Στο πλαίσιο του υποχρεωτικού προγράμματος πλήθος ευκαιριών για ανάγνωση, γραφή και μαθηματικά προσφέρονται καθημερινά στα παιδιά μας.  Παράλληλα, προγράμματα με παιγνιώδη μορφή στοχευμένα προετοιμάζουν τους μαθητές του Νηπιαγωγείου για την ομαλή μετάβαση στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου.

Εκπαιδευτικοί ποικίλων ειδικοτήτων συνδράμουν αποφασιστικά στο έργο των Νηπιαγωγών, προκειμένου οι  μικροί μας μαθητές να προσεγγίζουν με βιωματικό τρόπο τα Αγγλικά, τη Μουσική, το Θέατρο, τα Εικαστικά, την Κολύμβηση, την Κινητική Αγωγή, το Σκάκι, την Πληροφορική.
  • Στο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου δίνεται επίσης έμφαση στον ελληνικό πολιτισμό και τις ποικίλες εκφάνσεις της τέχνης. Ενδεικτικά αναφέρουμε τους παραδοσιακούς χορούς, τη μουσική, τα εικαστικά, το θέατρο. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες τα παιδιά αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, εξοικειώνονται με τις εκφραστικές τους δυνατότητες, κινητικές και φωνητικές, καλλιεργούν την επικοινωνιακή τους ικανότητα, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να λειτουργούν ως ομάδα. 
  • Η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας επιτυγχάνεται στα παιδιά αβίαστα και ευχάριστα από την ηλικία των 2,5 ετών με την καθημερινή συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που αφορούν στη μουσική, το ομαδικό και το θεατρικό παιχνίδι, τις ιστορίες και τα παραμύθια, τη ζωγραφική καθώς και με δράσεις που σχετίζονται με τα έθιμα και τις παραδόσεις του αγγλικού πολιτισμού.
  • Τα παιδιά με την καθοδήγηση έμπειρων γυμναστών συμμετέχουν: α) σε ένα αναπτυξιακά κατάλληλα σχεδιασμένο πρόγραμμα κινητικής αγωγής, που περιλαμβάνει δεξιότητες, έννοιες, παιχνίδια, εκπαιδευτική γυμναστική, ρυθμούς και β) στο μάθημα της κολύμβησης, που επιδιώκει την εκμάθηση προπαρασκευαστικών ασκήσεων στις τεχνικές κολύμβησης.
  • Υποστηρικτικά πραγματοποιείται η ενασχόληση των παιδιών  με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, όπου εφαρμόζονται συγκεκριμένα προγράμματα αλλά συχνά προκύπτουν και αυθόρμητες δραστηριότητες. 
  • Τέλος, τα νήπια γνωρίζουν το Σκάκι,  του οποίου η εκμάθηση τους προσφέρει τη δυνατότητα διασκεδάζοντας να αναπτύξουν τον ορθολογικό - μαθηματικό τρόπο σκέψης και να καλλιεργήσουν την αποφασιστικότητα και τον αυτοέλεγχό τους.

Picture
Το υποχρεωτικό μας πρόγραμμα εμπλουτίζεται με παράλληλες δράσεις, που στοχεύουν στη διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης στα παιδιά μας και την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα εθελοντικής δράσης και κοινωνικής προσφοράς από τα πρώτα τους σχολικά βήματα.

Ενδεικτικά, αναφέρουμε τον εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας μπροστά στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, με τη συνεργασία των μαθητών της Α΄ τάξης του Λυκείου, τη συλλογή οργανικών απορριμμάτων από την τραπεζαρία για την κομποστοποίηση του Σχολείου μας, την ανακύκλωση χαρτιού,  ειδών από πλαστικό και μπαταριών και τη συλλογή πλαστικών καπακιών, στο πλαίσιο ενίσχυσης του Συλλόγου παραπληγικών και Κινητικά Ανάπηρων Νομού Πέλλας, για την προσφορά  αναπηρικών αμαξιδίων. Επίσης, τα παιδιά μας ενεργοποιούνται στη συλλογή και διάθεση τροφίμων, ειδών καθημερινής υγιεινής και καθαριότητας, ρούχων, παιχνιδιών και βιβλίων σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Σε όλες τις προσπάθειες των εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου πολύτιμη είναι η στήριξη της Εκπαιδευτικής Ψυχολόγου, η οποία συνεργάζεται καθημερινά μαζί τους με στόχο την ομαλή ένταξη των παιδιών στη σχολική τάξη και την εφαρμογή προγραμμάτων προαγωγής της ψυχικής τους υγείας. Παράλληλα παρατηρεί τα παιδιά εντός και εκτός τάξης με στόχο την έγκαιρη αντιμετώπιση δυσκολιών που τυχόν προκύπτουν και υποστηρίζει συμβουλευτικά τους γονείς σε προσωπικό  αλλά και ομαδικό επίπεδο («Κύκλοι Συναντήσεως Γονέων»).

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα επιδιώκουμε οι μαθητές μας να ανακαλύψουν τα ενδιαφέροντά τους, να αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες και πολύτιμες εμπειρίες και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους, ώστε να γίνουν ευτυχισμένοι και να πραγματοποιήσουν όλα όσα ονειρεύονται.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ