Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Παρουσιάσεις σε Συνέδρια

Διεθνή
Kampourakis K. (2012, Ιούνιος). "Why Do Birds Have Wings?": Teleology as a Conceptual Obstacle to Understanding Evolution. University of Illinois, USA.
http://illinois.edu/calendar/detail/2771?eventId=22178293&calMin=201306&cal=20120623&skinId=2576

Kampourakis K. (2011, Ιούλιος). Teaching Genetics and Nature of Science. 11th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference, Aristotle University of Thessaloniki, Greece.

Kampourakis K. (2011, Ιούλιος). Children's intuitive teleology: What the philosophy of science may contribute to conceptual development research. 11th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference, Aristotle University of Thessaloniki, Greece.

Kavasakalis A., Stamelos G. (2010, Ιούνιος). Quality Assurance and Greek Higher Education: Two decades efforts for the establishment and implementation of a quality assurance system, Proceedings of Conference: “Bordering, Re-bordering and new possibilities in Education and Society”, WIV World Congress of Comparative Education Societies, Istanbul.

Kampourakis K. (2009, Νοέμβριος) Teaching evolution in secondary education: theoretical and pedagogical issues. Darwin Now Conference: Darwin’s Living Legacy, British Council, Alexandria, Egypt.

Vourtsis M. & Karanasos G. (2009, Αύγουστος) Ausspracheschulung der Umlaute im mediengestützten DaF-Unterricht. 14. Internationale Deutschlehrertagung des Internationalen Deutschlehrerverbandes, Jena, Deutschland
http://www.idt-2009.de

Kampourakis K. (2009, Ιούνιος). What is adaptation and what to teach about it? 10th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference, University of Notre Dame, USA.

Kampourakis K. & McComas W.F. (2009, Ιούνιος). Charles Darwin and the human elements of science. 10th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference, University of Notre Dame, USA.

Stamelos G. & Kavasakalis A. (2009, Ιανουάριος). Le débat public pour l’assurance qualité dans les universités grecques. In “L’évaluation dans l’enseignement supérieur en questions”, Journée d’étude du 30 janvier 2009, Réseau d'Étude sur l'Enseignement Supérieur (RESUP), Université de Paris Ouest Nanterre, Βιβλίο περιλήψεων σ.29-30 , Paris.

Stamelos G. & Kavasakalis A. (2008, Ιούλιος). The public debate on a Quality Assurance system for Greek universities or the turmoil in Greek higher education due to implementation of European policies”, In “Changing Landscapes, Topographies and Scenarios: Educational Policies, Schooling Systems and Higher Education. The World in Europe – Europe in the World”, XXIII Comparative Education Society in Europe, Book of Abstract, σ. 37 , Athens.

Stamelos G., Papadiamantaki Y., Kavasakalis A. (2007, Σεπτέμβριος). Negotiating Quality: The crisis of the Greek public university. Proceeding of Conference: “Lining Together – Education and Intercultural Dialogue”, WIII World Congress of Comparative Education Societies, Sarajevo.

Kampourakis K. & Zogza V. (2007, Ιούνιος). Preliminary evolutionary explanations: a minimal framework for explanatory coherence in middle school and a basis for future evolution instruction. 9th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference – Contextual approaches to science and mathematics teaching, University of Calgary, Canada.

Kampourakis K. & Gripiotis C. (2007, Ιούνιος). Darwinism in context: a course on the nature of science. 9th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference - Contextual approaches to science and mathematics teaching, University of Calgary, Canada.

Kampourakis K., Zogza V. (2006, Σεπτέμβριος). Students’ preconceptions about evolution: a study of explanatory coherence. 6th European Researchers In the Didactics of Biology (ERIDOB) Conference, Institute of Education, University of London, UK.

Kampourakis K., Zogza V. (2005, Ιούλιος). Students’ preconceptions about evolution: comments on the accuracy of characterization “Lamarckian” in connection with the history of evolutionary thought. 8th International History, Philosophy, & Science Teaching (IHPST) Conference - Teaching and communicating science: what the history, philosophy and sociology of science can contribute. University of Leeds, UK.

Koulaidis V., Hatzinikita V., Tsatsaroni A., Apostolou A.(September 1999) A project based approach for the teaching of science: recognition and realization rules, 5th European Conference on Research in Chemical Education, University of Ioannina.

Ελληνικά

Καμπουράκης Κ. (2011 Νοέμβριος) Η δημόσια κατανόηση και η διδασκαλία της Γενετικής στη μεταγονιδιωματική εποχή. Συνέδριο Γενετική και Κοινωνία Εκπαιδευτήρια Γείτονα και Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Golden Helix, Αθήνα

Παυλίδη Β. (2011 Νοέμβριος) Κληρονομικότητα και Υιοθεσία. Συνέδριο Γενετική και Κοινωνία Εκπαιδευτήρια Γείτονα και Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Golden Helix, Αθήνα

Ξυράφας Β. (2011 Νοέμβριος) Jurgen Habermas: Ηθική και Γενετική σε διάλογο. Συνέδριο Γενετική και Κοινωνία Εκπαιδευτήρια Γείτονα και Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Golden Helix, Αθήνα

Βάσση Π. (2011 Νοέμβριος) Φυσική κατάσταση και πολιτική κοινωνία: η περίπτωση του Leviathan. Συνέδριο Γενετική και Κοινωνία Εκπαιδευτήρια Γείτονα και Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Golden Helix, Αθήνα

Γρηπιώτης X. (2011 Νοέμβριος) Γενετική και Λογοτεχνία: Η αντι-ουτοπιστική ατμόσφαιρα της επιστημονικής φαντασίας. Συνέδριο Γενετική και Κοινωνία Εκπαιδευτήρια Γείτονα και Ινστιτούτο Βιοϊατρικών Ερευνών Golden Helix, Αθήνα

Ξυράφας Β., (2011, Μάρτιος). Οι επιστήμες στο κείμενο της Νεωτερικής Γεωγραφίας.  «Συνέδριο νέων ερευνητών», Μ.Ι.Θ.Ε, ΕΚΠΑ, Αθήνα 2011.

Κολιόπουλος, Δ. & Αργυροπούλου, Μ. (2010, Δεκέμβριος). Η διδασκαλία της ενέργειας στην Α' δημοτικού: κατασκευάζοντας ενεργειακές αλυσίδες. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αλεξανδρούπολη.

Παλαιοκρασσά Ε., Β. Παυλίδη,Μ. Παπαδοπούλου, Δ. Τσέτσου, Κ. Καμπουράκης (2010, Νοέμβριος). «Γιατί έχει αυτό το σχήμα…;» Οι τελεολογικές εξηγήσεις των παιδιών της προσχολικής ηλικίας για τα χαρακτηριστικά των οργανισμών, των τεχνημάτων και των άβιων φυσικών αντικειμένων. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Αλεξανδρούπολη.

Κολιόπουλος, Δ. & Αργυροπούλου, Μ. (2010, Μάρτιος). Η διδασκαλία της ενέργειας στην α’ δημοτικού: κατασκευάζοντας ενεργειακές αλυσίδες. Ημερίδα για την ενέργεια στην Προσχολική και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.  Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πάτρα.

Βάσση Π. (2009, Νοέμβριος). Η ρομαντική θεώρηση της φύσης και η πιθανή επίδρασή της στο Δαρβίνο. Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή: «Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα» Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Αθήνα

Καμπουράκης Κ. (2009, Νοέμβριος). Η ανάπτυξη της θεωρίας του CharlesDarwin: 1839-1859. Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή: «Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα» Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Αθήνα

Καμπουράκης Κ. (2009, Νοέμβριος). Πρώιμες εξελικτικές εξηγήσεις: ένα βασικό πλαίσιο για την επίτευξη εννοιολογικής αλλαγής κατά τη διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης. Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή: «Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα» Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Αθήνα

Ξυράφας Β., (2009 , Νοέμβριος).Εκκλησία και Δαρβινισμός, στην «Εβδομάδα Κάρολου Δαρβίνου», ΕΚΠΑ, Αθήνα.

Ξυράφας. Β., ( 2009, Νοέμβριος). Οι αντιδράσεις της Εκκλησίας και της ακαδημαϊκής Θεολογίας της Ελλάδος στη Δαρβινική θεωρία. Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή με θέμα: «Προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης», Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Αθήνα.

Γρηπιώτης Χ., ( 2009, Νοέμβριος). Καθημερινότητα και προβληματισμοί στη Βικτωριανή Αγγλία πριν από τη δημοσίευση της θεωρίας του CharlesDarwin Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή με θέμα: «Προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης», Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Αθήνα.

Γραφιαδέλλη Μ., Μανιώτης Π., Αντωνίου Β., Βρόντος Π., Καραμεσίνης Φ., Νικολαΐδης Χρ., Χίμος Κ., Δουληγέρης Χρ. (2009, Σεπτέμβριος) Ανακαλύψεις των Νέων Χωρών: Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών. 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πληροφορικής, Κερκυρα

Kampourakis K. & McComasW.F. (2009, Ιούνιος). Using the history of Biology to illustrate core Nature of Science ideas.5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφία και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών με θέμα: «Οι Μεγάλες Επιστημονικές Θεωρίες στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών», Λευκωσία.

Kampourakis K. & McComas W.F.(2009, Ιούνιος). Teaching evolution in its historical context: Lamarck, Darwin and misconceptions from the history of science. 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφία και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών με θέμα: «Οι Μεγάλες Επιστημονικές Θεωρίες στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών», Λευκωσία.

Καμπουράκης Κ. (2009 Απρίλιος) Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα. Ημερίδα με θέμα: 200 χρόνια από τη γέννηση του Δαρβίνου & 150 χρόνια από την έκδοση του κορυφαίου του έργου η Καταγωγή των Ειδών. Τμήμα Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης & Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα

Λαρδούτσου, Σ., Γιαννοπούλου, Ι., Κερασιώτη, Α. (Απρίλιος, 2009). Εργαστήριο (Workshop) με θέμα: Ομάδες γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας. « 1οΠανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Συμπεριφοριστικών Προσεγγίσεων σε Παιδιά και εφήβους», Αθήνα.

Βάσση Π. (2008, Ιούνιος). Η θεώρηση της ουτοπίας στο έργο του Κώστα Στρ. Παπαϊωάννου, μία κριτική προσέγγιση. Διημερίδα Ηθικής Φιλοσοφίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Ελληνική Εταιρεία Ηθικής Καλαμάτα.

Γείτονας Ελ. , Β. Αντωνίου, Π. Βρόντος, Α. Γεώργα, Μ. Γραφιαδέλλη, Φ. Καραμεσίνης, Μ. Καρασούλης, Π. Μανιώτης, Χρ. Νικολαΐδης, Α. Χαραλαμπάκη, Π. Χατζημανωλάκη (2008, Νοέμβριος)Ταξίδι στο παρελθόν. Πρόγραμμα βιωματικής μάθησης για το μάθημα της Ιστορίας του Γυμνασίου. 1ο Διεθνές Συνέδριο του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής του Πανεπιστήμιο Πατρών Εκπαίδευσης με θέμα «Επιστημονικός Διάλογος για την Ελληνική Εκπαίδευση. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα», Αθήνα

Καβασακάλης A. (Οκτώβριος 2008). Αναζήτηση διακυβευμάτων σχετικά με το δημόσιο διάλογο για τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα Ελληνικά Πανεπιστήμια και ανάδειξη μεθοδολογικών δυσκολιών της συνεχιζόμενης ερευνητικής εργασίας. Στο «Ζητήματα μεθοδολογίας της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες», 15ο Πανελλήνιο Μεταπτυχιακό Εντατικό Σεμινάριο-Συνέδριο για Υποψήφιους Διδάκτορες, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο

Καμπουράκης Κ. (2008, Μάιος). Η ανεπαρκής παρουσίαση της έννοιας της προσαρμογής στα νέα διδακτικά βιβλία της βιολογίας της α΄ γυμνασίου.4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ) με θέμα: «Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία φυσικών επιστημών: κριτική θεώρηση και προοπτικές», Θεσσαλονίκη.

Καμπουράκης Κ. (2008, Απρίλιος). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή με θέμα: «Βιολογικές και Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση», Αθήνα.

Γρηπιώτης Χ. & Καμπουράκης Κ.(2008, Μάρτιος). O Δαρβινισμός στο ιστορικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο της Βικτωριανής Αγγλίας: ένα πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης.Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή με θέμα: «Προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης», Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Αθήνα.


Αντωνίου Β., Π. Βρόντος, Α. Γεώργα, Μ. Γραφιαδέλλη, Φ. Καραμεσίνης, Μ. Καρασούλης, Π. Μανιώτης, Χρ. Νικολαΐδης, Π. Χατζημανωλάκη (2008, Ιανουάριος) Ταξίδι στο παρελθόν – Μυκηναϊκός πολιτισμός». Πρόγραμμα βιωματικής μάθησηςγια την Ιστορία της Α΄ Γυμνασίου. 9ο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών με θέμα«Ένα χρόνο μετά την εφαρμογή των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων. Τι άλλαξε;, Αθήνα

Λαρδούτσου, Σ., Κερασιώτη, Α., &Γιαννοπούλου, Ι. (2007, Νοέμβριος). Ανοιχτή κλινική μελέτη στην αντιμετώπιση παιδιών προσχολικής ηλικίας μέσω ομάδων εκπαίδευσης γονέων : αποτελεσματικότητα και περιορισμοί. Ανακοίνωση στο 1ο Συνέδριο Γνωσιακών Ψυχοθεραπειών «Γνωσιακές ψυχοθεραπείες: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές», Πάτρα.

Καμπουράκης Κ. & Ζόγκζα Β. (2007, Οκτώβριος). Τελεολογία και διδασκαλία της εξέλιξης. Ι. Προσεγγίσεις από την ιστορία και τη φιλοσοφία της επιστήμης. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών: «Η πολιτισμική συνιστώσα των Φυσικών Επιστημών στην εκπαίδευση», Πάτρα.

Ζόγκζα Β. &  Καμπουράκης Κ. (2007, Οκτώβριος). Τελεολογία και διδασκαλία της εξέλιξης. ΙΙ. Προσεγγίσεις από τη γνωστική ψυχολογία. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών: «Η πολιτισμική συνιστώσα των Φυσικών Επιστημών στην εκπαίδευση», Πάτρα.

Αποστόλου, Α., & Κουλαϊδής, Β. (Οκτώβριος 2007), Φιλοσοφικές Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών. Ανακοίνωση στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών. Πανεπιστήμιο Πατρών.

Καβασακάλης Α., Σαρακινιώτη Α. (2007, Μάιος). Οι προκλήσεις και τα διλήμματα που θέτουν οι ευρωπαϊκές πολιτικές για την ανώτατη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από ένα ‘παράδειγμα’. Στο «Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας», σ.1517-1523, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα.

Κερασιώτη, Α., Λαρδούτσου, Σ. & Γιαννοπούλου, Ι. (2006, Νοέμβριος). Πατρική συμμετοχή σε πρόγραμμα εκπαίδευσης γονέωνπαιδιών προσχολικής ηλικίας με προβλήματα συμπεριφοράς.Ανακοίνωση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας "Η Συμβουλευτική Ψυχολογία στους άνδρες: Θεωρία, έρευνα, παρέμβαση", Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Αθήνα.

Γιαννοπούλου, Ι., Λαρδούτσου Σ., & Κερασιώτη, Α. (2005, Μάιος). Ομάδες γονέων για παιδιά προσχολικής ηλικίας που εκδηλώνουν προβλήματα συμπεριφοράς – Πιλοτική ανοιχτή μελέτη. Ανακοίνωση στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδοψυχιατρικής, Αθήνα.

Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β.(2006, Απρίλιος). Η διδασκαλία της βιολογίας της γ΄γυμνασίου με στόχο την εννοιολογική αλλαγή στην εξέλιξη. 3ο Συνέδριο Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ): «Διδακτική Φυσικών Επιστημών: Μέθοδοι και Τεχνολογίες Μάθησης», Βόλος.

Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005, Σεπτέμβριος). Η διδασκαλία της εξέλιξης στο πλαίσιο της ιστορίας και της φιλοσοφίας της επιστήμης: διδακτικές και επιστημολογικές προϋποθέσεις. 3ο ΠανελλήνιοΣυνέδριο “Ιστορία, Φιλοσοφία & Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών”, Αθήνα.

Αποστόλου Α., Νοταράς Δ., Παρασκευοπούλου Ε., Γιαλούμης Σ., Νάκου Δ., Πούλη Α., Πολυχρονάκος Δ., Καβασακάλης 'A., Καμπουράκης Κ. (2004, Μάρτιος). Οι στάσεις των μαθητών απέναντι σε project ειδικής μορφής: μια εμπειρική μελέτη. 2Ο Συνέδριο Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (ΕΔΙΦΕ) και 2ο Συμπόσιο IOSTE στη Νότια Ευρώπη: «Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας: Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα», Καλαμάτα.

Γιαλούμης Σ., Αποστόλου Α., Νοταράς Δ., Παρασκευοπούλου Ε., Νάκου Δ., Πούλη Α., Πολυχρονάκος Δ., Καβασακάλης 'A., Καμπουράκης Κ. (2004, Ιανουάριος). Η αποτελεσματικότητα ειδικών τύπων σχεδίων εργασίας (project): μια εμπειρική μελέτη.10ο Συνέδριο Ένωσης Ελλήνων Φυσικών: «Εξελίξεις, Τάσεις, Επιτεύγματα και Διδακτική της Φυσικής», Λουτράκι.

Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Γιαλούμης Σ., Καμπουράκης Κ., Κουβάτσος Χ., Πούλη Α.(2003, Μάιος). Βιοτεχνολογία και φύση της επιστήμης: μια παρέμβαση στο πρόγραμμα της Τεχνολογίας της Α΄ Λυκείου. 5ο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης: «Ο Εκπαιδευτικός και το Αναλυτικό Πρόγραμμα», Πάτρα.

Καμπουράκης Κ.,Αποστόλου Α., Γιαλούμης, Σ.Κουβάτσος Χ., Νοταράς, Δ.Πούλη Α. (2003, Ιανουάριος). Μια πρόταση για τη διδασκαλία για τη Φύση της Επιστήμης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 8ο Κοινό Συνέδριο Ένωσης Ελλήνων Φυσικών & Ένωσης Κυπρίων Φυσικών: «Προοπτικές, Εξελίξεις και Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών», Καλαμάτα.

Κουλαϊδής Β., Χατζηνικήτα Β., Αποστόλου Α., Τσατσαρώνη Α. (Μάιος 2000) Μελέτη των όρων εισαγωγής των projects στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο: Η Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και η Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Λευκωσία.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ