Κεφάλαια σε Βιβλία
Διεθνή
Stamelos G., Kavasakalis A. (2010). Université et assurance qualité en Grèce: tensions et controverses. In Fave-Bonnet M.-Fr. (dir.). L’évaluation dans l’enseignement supérieur en questions, Paris: L’Harmattan.
K. Kampourakis, V. Zogza. (2009) Teleology and evolution education. In Kuzmanović B. and Cuevas A (Eds) Recent Trends in Education, Nova Publishers, New York.
Xyrafas V. ( 2007). The concept of time in the fathers of the East and in modernity, Nijmegen University, Reviews of dissertations, Nijmegen.
Koulaidis V., Hatzinikita V. Tsatsaroni A., Apostolou A., (2000), Règles d’identification et de réalisation: Un cadre pour reconsidérer les pratiques éducatives. Στο: A. Giordan, J. L. Martinand, D. Raichvarg (eds.), XXIIes Journales Internationales sur la Communication, l’Education et la Culture Scientifiques et Industrielles. L’éducation aux risques (pp. 585-590). Université Paris VII.
Ελληνικά
Σταμέλος Γ., Καβασακάλης A. (2009). Η δημόσια συζήτηση για τη διασφάλιση της ποιότητας στα ελληνικά πανεπιστήμια. Στο Εκπαιδευτική Πολιτική, Σταμέλος Γιώργος, σ.194-218, Εκδόσεις Διόνικος, Αθήνα.
Ζόγκζα Β., Καμπουράκης Κ., & Νοταράς Δ. (2009). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα – Εισαγωγή. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 1-6, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Γρηπιώτης Χ. ( 2009). Καθημερινότητα και προβληματισμοί στη Βικτωριανή Αγγλία πριν από τη δημοσίευση της θεωρίας του CharlesDarwin. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα,. 9-22, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Βάσση Π. (2009). Η ρομαντική θεώρηση της φύσης και η πιθανή επίδρασή της στο Δαρβίνο. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 23- 46., Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Καμπουράκης Κ. (2009). Η ανάπτυξη της θεωρίας του Charles Darwin: 1839-1859. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 89-108, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα B. (2009). Πρώιμες εξελικτικές εξηγήσεις: ένα βασικό πλαίσιο για την επίτευξη εννοιολογικής αλλαγής κατά τη διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 274-296, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,
Καμπουράκης Κ. (2009). Τα ράμφη των σπίνων: μια δραστηριότητα για την εισαγωγική παρουσίαση των εννοιών της θεωρίας της εξέλιξης. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 297-305, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,
Ξυράφας. Β. ( 2009, Νοέμβριος). Οι αντιδράσεις της Εκκλησίας και της ακαδημαϊκής Θεολογίας της Ελλάδος στη Δαρβινική θεωρία. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα,. 421-434, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Καμπουράκης Κ. (2009). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: νοητικές παραστάσεις των μαθητών και προτάσεις διδασκαλίας. Στο Β. Ζόγκζα Θέματα Διδακτικής της Βιολογίας: Διδασκαλία και Μάθηση Βιολογικών Εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, 298-328, Εκδόσεις Μεταίχμιο, Αθήνα.
Κουλαϊδής Β., Αποστόλου Α., Καμπουράκης Κ. (2008). Εισαγωγή: Η Φύση των Επιστημών-Διδακτικές προσεγγίσεις. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 1-18. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Καμπουράκης Κ. (2008). Εξηγητικός πλουραλισμός: ένα βασικό χαρακτηριστικό της Φύσης της Επιστήμης. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 201-218. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Γιαλούμης Σ., Καμπουράκης Κ., Κουβάτσος Χ., Τσαρτσαράκος Χ. (2008). Η ανάπτυξη ενός προγράμματος διδασκαλίας της Φύσης της Επιστήμης στο πλαίσιο της Βιοτεχνολογίας.Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 297-304. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Γρηπιώτης Χ., Καμπουράκης Κ. (2008). O Δαρβινισμός στο ιστορικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο της Βικτωριανής Αγγλίας: ένα πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης.Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 335-346. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Μόττη -Στεφανίδη, Φ., Παπαθανασίου, Χ.Α. & Λαρδούτσου, Σ. (2004). Διαταρακτική και επιθετική συμπεριφορά. Στο: Α. Καλαντζή-Αζίζι & Μ. Ζαφειροπούλου (Επιμ.), Προσαρμογή στο σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών, σ. 255-286. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Αποστόλου, Α., Δημόπουλος, Κ., Τσατσαρώνη, Α. (2004), «Η μέθοδος των σχεδίων έρευνας (projects): προϋποθέσεις ένταξης σε μία διεπιστημονική (ή διαθεματική) προσέγγιση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών». Στο Κ. Αγγελάκος και Γ. Κόκκινος (επιμ.) Η διαθεματικότητα στο σύγχρονο σχολείο και η διδασκαλία της Ιστορίας με τη χρήση πηγών (σελ.19-29). Μεταίχμιο, Αθήνα.
Κουλαϊδής Β., Τσατσαρώνη Α., Χατζηνικήτα Β., Αποστόλου Α. (2001), Μελέτη των όρων εισαγωγής project στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο: Π. Κόκκοτας & Ι. Βλάχος (επιμ.). Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στις αρχές του21ου αιώνα. Προβλήματα και Προοπτικές (σελ. 55-66). Αθήνα, Εκδόσεις ΜΠΓρηγόρη.
Κουλαϊδής Β., Αποστόλου Α., Τσατσαρώνη Α., Χατζηνικήτα Β., (2000), Πειραματικό πρόγραμμα διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών, στο: Γ. Μπαγάκης (επιμ.). Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση (σελ. 210-215). Αθήνα, Μεταίχμιο.
Stamelos G., Kavasakalis A. (2010). Université et assurance qualité en Grèce: tensions et controverses. In Fave-Bonnet M.-Fr. (dir.). L’évaluation dans l’enseignement supérieur en questions, Paris: L’Harmattan.
K. Kampourakis, V. Zogza. (2009) Teleology and evolution education. In Kuzmanović B. and Cuevas A (Eds) Recent Trends in Education, Nova Publishers, New York.
Xyrafas V. ( 2007). The concept of time in the fathers of the East and in modernity, Nijmegen University, Reviews of dissertations, Nijmegen.
Koulaidis V., Hatzinikita V. Tsatsaroni A., Apostolou A., (2000), Règles d’identification et de réalisation: Un cadre pour reconsidérer les pratiques éducatives. Στο: A. Giordan, J. L. Martinand, D. Raichvarg (eds.), XXIIes Journales Internationales sur la Communication, l’Education et la Culture Scientifiques et Industrielles. L’éducation aux risques (pp. 585-590). Université Paris VII.
Ελληνικά
Σταμέλος Γ., Καβασακάλης A. (2009). Η δημόσια συζήτηση για τη διασφάλιση της ποιότητας στα ελληνικά πανεπιστήμια. Στο Εκπαιδευτική Πολιτική, Σταμέλος Γιώργος, σ.194-218, Εκδόσεις Διόνικος, Αθήνα.
Ζόγκζα Β., Καμπουράκης Κ., & Νοταράς Δ. (2009). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα – Εισαγωγή. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 1-6, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Γρηπιώτης Χ. ( 2009). Καθημερινότητα και προβληματισμοί στη Βικτωριανή Αγγλία πριν από τη δημοσίευση της θεωρίας του CharlesDarwin. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα,. 9-22, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Βάσση Π. (2009). Η ρομαντική θεώρηση της φύσης και η πιθανή επίδρασή της στο Δαρβίνο. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 23- 46., Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Καμπουράκης Κ. (2009). Η ανάπτυξη της θεωρίας του Charles Darwin: 1839-1859. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 89-108, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα B. (2009). Πρώιμες εξελικτικές εξηγήσεις: ένα βασικό πλαίσιο για την επίτευξη εννοιολογικής αλλαγής κατά τη διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 274-296, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,
Καμπουράκης Κ. (2009). Τα ράμφη των σπίνων: μια δραστηριότητα για την εισαγωγική παρουσίαση των εννοιών της θεωρίας της εξέλιξης. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 297-305, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,
Ξυράφας. Β. ( 2009, Νοέμβριος). Οι αντιδράσεις της Εκκλησίας και της ακαδημαϊκής Θεολογίας της Ελλάδος στη Δαρβινική θεωρία. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα,. 421-434, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Καμπουράκης Κ. (2009). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: νοητικές παραστάσεις των μαθητών και προτάσεις διδασκαλίας. Στο Β. Ζόγκζα Θέματα Διδακτικής της Βιολογίας: Διδασκαλία και Μάθηση Βιολογικών Εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, 298-328, Εκδόσεις Μεταίχμιο, Αθήνα.
Κουλαϊδής Β., Αποστόλου Α., Καμπουράκης Κ. (2008). Εισαγωγή: Η Φύση των Επιστημών-Διδακτικές προσεγγίσεις. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 1-18. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Καμπουράκης Κ. (2008). Εξηγητικός πλουραλισμός: ένα βασικό χαρακτηριστικό της Φύσης της Επιστήμης. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 201-218. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Γιαλούμης Σ., Καμπουράκης Κ., Κουβάτσος Χ., Τσαρτσαράκος Χ. (2008). Η ανάπτυξη ενός προγράμματος διδασκαλίας της Φύσης της Επιστήμης στο πλαίσιο της Βιοτεχνολογίας.Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 297-304. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Γρηπιώτης Χ., Καμπουράκης Κ. (2008). O Δαρβινισμός στο ιστορικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο της Βικτωριανής Αγγλίας: ένα πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης.Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 335-346. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.
Μόττη -Στεφανίδη, Φ., Παπαθανασίου, Χ.Α. & Λαρδούτσου, Σ. (2004). Διαταρακτική και επιθετική συμπεριφορά. Στο: Α. Καλαντζή-Αζίζι & Μ. Ζαφειροπούλου (Επιμ.), Προσαρμογή στο σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών, σ. 255-286. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Αποστόλου, Α., Δημόπουλος, Κ., Τσατσαρώνη, Α. (2004), «Η μέθοδος των σχεδίων έρευνας (projects): προϋποθέσεις ένταξης σε μία διεπιστημονική (ή διαθεματική) προσέγγιση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών». Στο Κ. Αγγελάκος και Γ. Κόκκινος (επιμ.) Η διαθεματικότητα στο σύγχρονο σχολείο και η διδασκαλία της Ιστορίας με τη χρήση πηγών (σελ.19-29). Μεταίχμιο, Αθήνα.
Κουλαϊδής Β., Τσατσαρώνη Α., Χατζηνικήτα Β., Αποστόλου Α. (2001), Μελέτη των όρων εισαγωγής project στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο: Π. Κόκκοτας & Ι. Βλάχος (επιμ.). Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στις αρχές του21ου αιώνα. Προβλήματα και Προοπτικές (σελ. 55-66). Αθήνα, Εκδόσεις ΜΠΓρηγόρη.
Κουλαϊδής Β., Αποστόλου Α., Τσατσαρώνη Α., Χατζηνικήτα Β., (2000), Πειραματικό πρόγραμμα διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών, στο: Γ. Μπαγάκης (επιμ.). Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση (σελ. 210-215). Αθήνα, Μεταίχμιο.