Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Κεφάλαια σε Βιβλία

Διεθνή
Stamelos G., Kavasakalis A. (2010). Université et assurance qualité en Grèce: tensions et controverses. In Fave-Bonnet M.-Fr. (dir.). L’évaluation dans l’enseignement supérieur en questions, Paris: L’Harmattan.

K. Kampourakis, V. Zogza. (2009) Teleology and evolution education. In Kuzmanović B. and Cuevas A (Eds) Recent Trends in Education, Nova Publishers, New York.

Xyrafas V. ( 2007). The concept of time in the fathers of the East and in modernity, Nijmegen University, Reviews of dissertations, Nijmegen.

Koulaidis V., Hatzinikita V. Tsatsaroni A., Apostolou A., (2000), Règles d’identification et de réalisation: Un cadre pour reconsidérer les pratiques éducatives. Στο: A. Giordan, J. L. Martinand, D. Raichvarg (eds.), XXIIes Journales Internationales sur la Communication, l’Education et la Culture Scientifiques et Industrielles. L’éducation aux risques (pp. 585-590). Université Paris VII.


Ελληνικά

Σταμέλος Γ., Καβασακάλης A. (2009). Η δημόσια συζήτηση για τη διασφάλιση της ποιότητας στα ελληνικά πανεπιστήμια. Στο Εκπαιδευτική Πολιτική, Σταμέλος Γιώργος, σ.194-218, Εκδόσεις Διόνικος, Αθήνα.

Ζόγκζα Β., Καμπουράκης Κ., & Νοταράς Δ. (2009). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: θεωρητικά και παιδαγωγικά ζητήματα – Εισαγωγή. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 1-6, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Γρηπιώτης Χ. ( 2009). Καθημερινότητα και προβληματισμοί στη Βικτωριανή Αγγλία πριν από τη δημοσίευση της θεωρίας του CharlesDarwin. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα,. 9-22, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Βάσση Π. (2009). Η ρομαντική θεώρηση της φύσης και η πιθανή επίδρασή της στο Δαρβίνο. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 23- 46., Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Καμπουράκης Κ. (2009). Η ανάπτυξη της θεωρίας του Charles Darwin: 1839-1859. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 89-108, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,

Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα B. (2009). Πρώιμες εξελικτικές εξηγήσεις: ένα βασικό πλαίσιο για την επίτευξη εννοιολογικής αλλαγής κατά τη διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 274-296, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,

Καμπουράκης Κ. (2009). Τα ράμφη των σπίνων: μια δραστηριότητα για την εισαγωγική παρουσίαση των εννοιών της θεωρίας της εξέλιξης. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα, 297-305, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα,

Ξυράφας. Β. ( 2009, Νοέμβριος). Οι αντιδράσεις της Εκκλησίας και της ακαδημαϊκής Θεολογίας της Ελλάδος στη Δαρβινική θεωρία. Στο Β. Ζόγκζα, Κ. Καμπουράκης, Δ. Νοταράς (Επιμ.) Η Διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης: Θεωρητικά και Παιδαγωγικά Ζητήματα,. 421-434, Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Καμπουράκης Κ. (2009). Η διδασκαλία της θεωρίας της εξέλιξης: νοητικές παραστάσεις των μαθητών και προτάσεις διδασκαλίας. Στο Β. Ζόγκζα Θέματα Διδακτικής της Βιολογίας: Διδασκαλία και Μάθηση Βιολογικών Εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, 298-328, Εκδόσεις Μεταίχμιο, Αθήνα.

Κουλαϊδής Β., Αποστόλου Α., Καμπουράκης Κ. (2008). Εισαγωγή: Η Φύση των Επιστημών-Διδακτικές προσεγγίσεις. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 1-18. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Καμπουράκης Κ. (2008). Εξηγητικός πλουραλισμός: ένα βασικό χαρακτηριστικό της Φύσης της Επιστήμης. Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 201-218. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Γιαλούμης Σ., Καμπουράκης Κ., Κουβάτσος Χ., Τσαρτσαράκος Χ. (2008). Η ανάπτυξη ενός προγράμματος διδασκαλίας της Φύσης της Επιστήμης στο πλαίσιο της Βιοτεχνολογίας.Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 297-304. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Γρηπιώτης Χ., Καμπουράκης Κ. (2008). O Δαρβινισμός στο ιστορικό, πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο της Βικτωριανής Αγγλίας: ένα πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Φύσης της Επιστήμης.Στο Β. Κουλαϊδής, Α. Αποστόλου, Κ. Καμπουράκης (Επιμ.) Η Φύση των Επιστημών: Διδακτικές Προσεγγίσεις, 335-346. Εκδόσεις Child Services, Αθήνα.

Μόττη -Στεφανίδη, Φ., Παπαθανασίου, Χ.Α. & Λαρδούτσου, Σ. (2004). Διαταρακτική και επιθετική συμπεριφορά. Στο: Α. Καλαντζή-Αζίζι & Μ. Ζαφειροπούλου (Επιμ.), Προσαρμογή στο σχολείου. Πρόληψη και αντιμετώπιση δυσκολιών, σ. 255-286. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

Αποστόλου, Α., Δημόπουλος, Κ., Τσατσαρώνη, Α. (2004), «Η μέθοδος των σχεδίων έρευνας (projects): προϋποθέσεις ένταξης σε μία διεπιστημονική (ή διαθεματική) προσέγγιση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών». Στο Κ. Αγγελάκος και Γ. Κόκκινος (επιμ.) Η διαθεματικότητα στο σύγχρονο σχολείο και η διδασκαλία της Ιστορίας με τη χρήση πηγών (σελ.19-29). Μεταίχμιο, Αθήνα.

Κουλαϊδής Β., Τσατσαρώνη Α., Χατζηνικήτα Β., Αποστόλου Α. (2001), Μελέτη των όρων εισαγωγής project στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο: Π. Κόκκοτας & Ι. Βλάχος (επιμ.). Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στις αρχές του21ου αιώνα. Προβλήματα και Προοπτικές (σελ. 55-66). Αθήνα, Εκδόσεις ΜΠΓρηγόρη.


Κουλαϊδής Β., Αποστόλου Α., Τσατσαρώνη Α., Χατζηνικήτα Β., (2000), Πειραματικό πρόγραμμα διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών, στο: Γ. Μπαγάκης (επιμ.). Προαιρετικά εκπαιδευτικά προγράμματα στη σχολική εκπαίδευση (σελ. 210-215). Αθήνα, Μεταίχμιο.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ