Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Τμήμα Ξένων Γλωσσών

Αγγλικά

Το μάθημα των Αγγλικών στο Γυμνάσιο διδάσκεται πέντε ώρες την εβδομάδα. Οι μαθητές αξιολογούνται γραπτά και προφορικά και τοποθετούνται στα επίπεδα Α2, Β1, Β2, C1 και C2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις γλώσσες.

Οι στόχοι που θέτουμε είναι τρεις:
1. Η κατάκτηση γνώσεων που θα οδηγήσει τα παιδιά με επιτυχία στις εξετάσεις των Πανεπιστημίων του Cambridge και του Michigan, στα επίπεδα που αναφέρονται παραπάνω.
2. Η ανάπτυξη κριτικής σκέψης και δεξιοτήτων έρευνας και συνεργασίας, μέσα από ένα κομμάτι του προγράμματός μας που ονομάζουμε Project work and Communication. Mέσα από μαθητοκεντρικές δραστηριότητες, τα παιδιά ωθούνται στη μελέτη προτεινόμενων  πηγών (άρθρα, λογοτεχνικά αποσπάσματα, οπτικοακουστικό υλικό), και κατόπιν στη σύνθεση και παρουσίαση εργασιών, ατομικών ή ομαδικών, καθώς και στη συμμετοχή σε συζήτηση ή σε debate πάνω στα θέματα που έχουν επεξεργαστεί. Η θεματολογία μας αντλείται από τα σύγχρονα εκπαιδευτικά βιβλία που χρησιμοποιούμε και τροφοδοτείται από τα ενδιαφέροντα των εφήβων. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία:
  • να αυτοματοποιήσουν το λεξιλόγιο και τις δομές της Αγγλικής γλώσσας που έχουν διδαχτεί
  • να χρησιμοποιήσουν τα Αγγλικά ως μέσο επικοινωνίας, προφορικής και γραπτής
  • να αποκτήσουν γνώσεις σε μία σειρά από θέματα (content learning) 
  • να μυηθούν στα Forensics (Λογοαθλήματα). Περαιτέρω εξάσκηση και προετοιμασία για το πρόγραμμα Forensics καθώς και για τον αντίστοιχο Πανελλήνιο Διασχολικό Διαγωνισμό παρέχεται στην προαιρετική ζώνη δραστηριοτήτων του σχολείου τις Παρασκευές.
3. Η χρήση των νέων τεχνολογιών, που αξιοποιούνται ως πόλος έλξης των μαθητών αλλά και ως μέσο εκσυγχρονισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο στη διάρκεια του μαθήματος (διαδραστικός πίνακας), όσο και κατά την εργασία των μαθητών στο σπίτι (πρόσβαση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του σχολείου).

Γαλλικά

Τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα παρακολουθούν  τις  σύγχρονες  εκπαιδευτικές τάσεις που διαγράφει η Νέα Ευρωπαϊκή πολιτική ξενόγλωσσης κατάρτισης και εναρμονίζονται πλήρως με αυτές. Η διδασκαλία των γαλλικών στο γυμνάσιο αποσκοπεί στο  να αποκτήσουν οι μαθητές την απαραίτητη γνώση έτσι ώστε να χρησιμοποιούν τη γλώσσα για επικοινωνία, πρόσληψη και διαχείριση της πληροφορίας, να έρθουν σε επαφή με διάφορα είδη λόγου και ομιλίας,  να καλλιεργήσουν δεξιότητες, καθώς και να εξοικειωθούν με τους γλωσσικούς, κοινωνικούς και πολιτισμικούς κώδικες της γαλλικής  γλώσσας.

Η επικοινωνιακή γλωσσική ικανότητα του μαθητή/χρήστη ενεργοποιείται κατά την επιτέλεση των διαφόρων γλωσσικών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν αντίληψη και παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, συνδιαλλαγή ή διαμεσολάβηση, ενώ ταυτόχρονα, η χρήση των νέων τεχνολογιών κατά τη διάρκεια του μαθήματος ευνοεί τις συνθήκες  για  τη διεύρυνση του "προσανατολισμού" του, στο περιβάλλον που μιλιέται η γαλλική γλώσσα.

Παράλληλα, η είσοδος των παιδιών στο γυμνάσιο σηματοδοτεί την απαρχή μιας πορείας που οδηγεί στις πιστοποιήσεις διαφόρων επιπέδων με βάση το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο αναφοράς για τις γλώσσες.

Οι μαθητές μας προετοιμάζονται προκειμένου  να συμμετάσχουν  στις εξετάσεις που διενεργεί το Γαλλικό Ινστιτούτο για την απόκτησή των  διπλωμάτων:
  • DELF Α1-Α2 στην Α’ Γυμνασίου
  • DELF Α2-Β1 στη Β’ Γυμνασίου
  • DELF B1 στην Γ’ Γυμνασίου

Γερμανικά

Στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου συνεχίζεται και ολοκληρώνεται το βασικό στάδιο της εκμάθησης της Γερμανικής Γλώσσας. Κύριοι στόχοι του μαθήματος των Γερμανικών στο Γυμνάσιο είναι αφενός η αξιοποίηση των γνώσεων που αποκτήθηκαν στο Δημοτικό και αφετέρου η ολοκλήρωση της απόκτησης των βασικών γνώσεων, ώστε οι μαθητές να  επικοινωνούν με ευχέρεια στην γερμανική γλώσσα σε μια ποικιλία θεμάτων της καθημερινής ζωής, χρησιμοποιώντας σωστά τον γραπτό και τον προφορικό λόγο.  

Σημαντικό στόχο αποτελεί επίσης η επαφή των μαθητών με διάφορους τομείς του γερμανικού πολιτισμού μέσα από παρουσιάσεις, ερευνητικές εργασίες, εκδηλώσεις αλλά και μέσω της συμμετοχής τους σε διαγωνισμούς και επιδοτούμενα από τη Γερμανική Πρεσβεία εκπαιδευτικά προγράμματα στη Γερμανία.

Οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με τις γνώσεις τους, καθώς και με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε μαθητή. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται ο σχηματισμός όσο το δυνατόν πιο ομοιογενών τμημάτων με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διδασκαλία. Σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου, χρησιμοποιούνται σύγχρονες διδακτικές σειρές και το μάθημα εμπλουτίζεται με τη χρήση διαδραστικού πίνακα και με διδακτικό υλικό που ετοιμάζουν οι εκπαιδευτικοί του Γερμανικού Τμήματος.

Ως μέλος του Διεθνούς Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων PASCH και στο πλαίσιο της μόνιμης συνεργασίας του με την Γερμανική Κεντρική Υπηρεσία Σχολείων στην Αλλοδαπή (ZfA), το Σχολείο μας θα αποτελεί από το σχολικό έτος 2015-2016 επίσημα πιστοποιημένο από το γερμανικό κράτος σχολείο στο εξωτερικό, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές του να αποκτούν το Γερμανικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (Deutsches Sprachdiplom).

Στο Γυμνάσιο η εκμάθηση της Γερμανικής Γλώσσας συνεχίζεται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα σπουδών (3 ώρες την εβδομάδα και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου) και με τα μαθήματα του Συμπληρωματικού Προγράμματος Σπουδών (2 ώρες εβδομαδιαίως).
Στο τέλος της Γ΄ Γυμνασίου υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης ενός θερινού προπαρασκευαστικού προγράμματος 4 εβδομάδων συνολικής διάρκειας 48 ωρών (4 εβδομάδες, δύο φορές την εβδομάδα Χ 6 ώρες = 48 ώρες).

Στο τέλος της Γ΄ Γυμνασίου υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης ενός θερινού προπαρασκευαστικού προγράμματος 4 εβδομάδων συνολικής διάρκειας 48 ωρών. 

Τα Γερμανικά στην Α΄ Γυμνασίου 

Στην Α΄ Γυμνασίου ολοκληρώνεται  η ύλη του επιπέδου Α2 και οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν και να συμμετάσχουν στις εξετάσεις για την απόκτηση του διπλώματος DSD - Niveaustufe A2. 

Τα Γερμανικά στη Β΄ Γυμνασίου 

Στη Β΄ Γυμνασίου συνεχίζεται η εκμάθηση της Γερμανικής Γλώσσας στο επίπεδο Β1 με την περαιτέρω καλλιέργεια των γλωσσικών δεξιοτήτων και τον εμπλουτισμό των γνώσεων των μαθητών στους τομείς του λεξιλογίου και της γραμματικής. Στη Β΄ Γυμνασίου ολοκληρώνεται το πρώτο μισό της ύλης του επιπέδου Β1. 

Τα Γερμανικά στη Γ΄ Γυμνασίου 

Στη Γ΄ Γυμνασίου ολοκληρώνεται  η ύλη του επιπέδου Β1 και οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν και να συμμετάσχουν στις εξετάσεις για την απόκτηση του διπλώματος DSD Ι (Α2/Β1). Το Δίπλωμα Deutsches Sprachdiplom Πρώτης Βαθμίδας (DSD I) αντιστοιχεί στο επίπεδο Β1 του ΚΕΠΑ και πιστοποιεί τις γνώσεις Γερμανικών που απαιτούνται για την εγγραφή σε προπαρασκευαστικά τμήματα των Γερμανικών Πανεπιστημίων (Studienkolleg), ενώ παρέχει επίσης πλεονεκτήματα σε αιτήσεις για σπουδές ή για εύρεση εργασίας στη Γερμανία.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ