Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
Στο Νηπιαγωγείο, με κίνητρο την αγάπη μας για τα παιδιά και σκοπό οι μαθητές μας να είναι χαρούμενοι και να αγαπήσουν το σχολείο, έχουμε δημιουργήσει ένα ευχάριστο, οικογενειακό και ασφαλές περιβάλλον, πλούσιο σε ερεθίσματα, όπου κυρίαρχη θέση έχει το παιχνίδι. Ένα περιβάλλον που ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών για μάθηση, ευνοεί τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση καθώς και τη διερεύνηση, τον πειραματισμό και την ανακάλυψη, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα, διεγείρει τη φαντασία, ενισχύει την αυτονόμηση. Βασικός στόχος των εκπαιδευτικών είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Με γνώμονα τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, σχεδιάζονται και υλοποιούνται δραστηριότητες και δράσεις στο πλαίσιο της ανάπτυξης ποικίλων θεμάτων. Για τον σχεδιασμό οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν υπόψη τους τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της ηλικίας των μαθητών και τον ατομικό τους ρυθμό στη μάθηση και εξέλιξη και βασίζονται στις εμπειρίες τους.
Ακολουθώντας την ολιστική μέθοδο προσεγγίζουν τα θέματα συνδέοντας όλα τα επιστημονικά πεδία - Γλώσσα, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία Κατασκευών, Κοινωνικές Επιστήμες, Κινητική Αγωγή και Τέχνες -. Παράλληλα ενισχύεται η προσωπική και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Τα παιδιά αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους αλλά και με τους ενήλικες μαθαίνουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και καλλιεργούν τις κοινωνικές τους σχέσεις. Μαθαίνουν να συνυπάρχουν αρμονικά, να συνεργάζονται, να ακολουθούν κανόνες , να μοιράζονται, να ζητούν και να παρέχουν βοήθεια όταν χρειάζεται, να ακούνε και να σέβονται την άποψη των άλλων καθώς και να κατανοούν τη συναισθηματική τους κατάσταση, να αποδέχονται το διαφορετικό, να διεκδικούν το δίκιο τους.
Κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων που αναπτύσσονται στο πλαίσιο θεμάτων οι μαθητές μας με βιωματικό τρόπο αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες.
Οι δραστηριότητες αυτές συχνά μεταφέρονται εκτός των στενών ορίων της τάξης, στο πλούσιο φυσικό περιβάλλον του σχολείου, δίνοντας στα παιδιά πολλές ευκαιρίες για οργανωμένο και ελεύθερο παιχνίδι, παρατήρηση, διερεύνηση, αλληλεπίδραση. Επιπλέον των θεματικών προσεγγίσεων διεξάγονται σχέδια εργασίας, τα οποία προκύπτουν από το έκδηλο ενδιαφέρον των μαθητών μας.
Επίσης, πραγματοποιούνται προγράμματα και δράσεις με στόχο την ομαλή μετάβαση των μαθητών στην Α’ δημοτικού.
Στους εκπαιδευτικούς προσφέρει πολύτιμη στήριξη η Σύμβουλος – Ψυχολόγος η οποία σε καθημερινή βάση συνεργάζεται μαζί τους, ενώ από κοινού εκπονούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα : « Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής ».
Στο Νηπιαγωγείο, με κίνητρο την αγάπη μας για τα παιδιά και σκοπό οι μαθητές μας να είναι χαρούμενοι και να αγαπήσουν το σχολείο, έχουμε δημιουργήσει ένα ευχάριστο, οικογενειακό και ασφαλές περιβάλλον, πλούσιο σε ερεθίσματα, όπου κυρίαρχη θέση έχει το παιχνίδι. Ένα περιβάλλον που ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών για μάθηση, ευνοεί τη μεταξύ τους αλληλεπίδραση καθώς και τη διερεύνηση, τον πειραματισμό και την ανακάλυψη, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα, διεγείρει τη φαντασία, ενισχύει την αυτονόμηση. Βασικός στόχος των εκπαιδευτικών είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Με γνώμονα τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών, σχεδιάζονται και υλοποιούνται δραστηριότητες και δράσεις στο πλαίσιο της ανάπτυξης ποικίλων θεμάτων. Για τον σχεδιασμό οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν υπόψη τους τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της ηλικίας των μαθητών και τον ατομικό τους ρυθμό στη μάθηση και εξέλιξη και βασίζονται στις εμπειρίες τους.
Ακολουθώντας την ολιστική μέθοδο προσεγγίζουν τα θέματα συνδέοντας όλα τα επιστημονικά πεδία - Γλώσσα, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία Κατασκευών, Κοινωνικές Επιστήμες, Κινητική Αγωγή και Τέχνες -. Παράλληλα ενισχύεται η προσωπική και κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Τα παιδιά αλληλεπιδρώντας μεταξύ τους αλλά και με τους ενήλικες μαθαίνουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους και καλλιεργούν τις κοινωνικές τους σχέσεις. Μαθαίνουν να συνυπάρχουν αρμονικά, να συνεργάζονται, να ακολουθούν κανόνες , να μοιράζονται, να ζητούν και να παρέχουν βοήθεια όταν χρειάζεται, να ακούνε και να σέβονται την άποψη των άλλων καθώς και να κατανοούν τη συναισθηματική τους κατάσταση, να αποδέχονται το διαφορετικό, να διεκδικούν το δίκιο τους.
Κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων που αναπτύσσονται στο πλαίσιο θεμάτων οι μαθητές μας με βιωματικό τρόπο αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες.
Οι δραστηριότητες αυτές συχνά μεταφέρονται εκτός των στενών ορίων της τάξης, στο πλούσιο φυσικό περιβάλλον του σχολείου, δίνοντας στα παιδιά πολλές ευκαιρίες για οργανωμένο και ελεύθερο παιχνίδι, παρατήρηση, διερεύνηση, αλληλεπίδραση. Επιπλέον των θεματικών προσεγγίσεων διεξάγονται σχέδια εργασίας, τα οποία προκύπτουν από το έκδηλο ενδιαφέρον των μαθητών μας.
Επίσης, πραγματοποιούνται προγράμματα και δράσεις με στόχο την ομαλή μετάβαση των μαθητών στην Α’ δημοτικού.
Στους εκπαιδευτικούς προσφέρει πολύτιμη στήριξη η Σύμβουλος – Ψυχολόγος η οποία σε καθημερινή βάση συνεργάζεται μαζί τους, ενώ από κοινού εκπονούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα : « Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής ».
Υποχρεωτικό πρόγραμμα
Οι δραστηριότητες του Υποχρεωτικού προγράμματος πραγματοποιούνται μεταξύ των ωρών 08:20 και 13:20 και είναι οι εξής:
|
Αγγλικά
Στόχος μας είναι η επαφή και η εξοικείωση όλων των μαθητών με την πρώτη ξένη γλώσσα από πολύ μικρή ηλικία. Καθημερινά, μέσα από ένα πρόγραμμα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων διδάσκονται την αγγλική γλώσσα μέσα από τη μουσική, το ομαδικό και το θεατρικό παιχνίδι, τις ιστορίες και τα παραμύθια (story time), τη ζωγραφική, τις φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά και την πληροφορική. Παράλληλα, τα παιδιά μυούνται στην κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα διαφορετικών πολιτισμών και έρχονται έτσι σε επαφή με το αγγλικό γλωσσικό περιβάλλον αβίαστα και ευχάριστα.
Πληροφορική
Το πρόγραμμα σπουδών Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο στοχεύει:
Παράλληλα, η ενασχόληση των παιδιών με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή συμβάλλει στην ανάπτυξη της λεπτής τους κινητικότητας, στην ενίσχυση της παρατηρητικότητάς τους και του συντονισμού ματιού – χεριού, στην κατανόηση αιτίου – αποτελέσματος και στην ανάπτυξη της αυτονομίας τους. Επίσης, τα παιδιά εξοικειώνονται με βασικά ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας.
Μουσική
Μέσα από το πρόγραμμα μουσικής του νηπιαγωγείου οι μικροί μαθητές προσεγγίζουν τη μουσική με βιωματικό τρόπο. Μαθαίνουν να εκφράζονται με το τραγούδι και το ρυθμό αλλά και να συνεργάζονται μέσα από το μουσικό παιχνίδι. Επιπλέον ανακαλύπτουν γνωστές μελωδίες της κλασικής και όχι μόνο μουσικής μέσα από την ακρόαση μουσικών παραμυθιών.
Στόχος μας είναι η επαφή και η εξοικείωση όλων των μαθητών με την πρώτη ξένη γλώσσα από πολύ μικρή ηλικία. Καθημερινά, μέσα από ένα πρόγραμμα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων διδάσκονται την αγγλική γλώσσα μέσα από τη μουσική, το ομαδικό και το θεατρικό παιχνίδι, τις ιστορίες και τα παραμύθια (story time), τη ζωγραφική, τις φυσικές επιστήμες, τα μαθηματικά και την πληροφορική. Παράλληλα, τα παιδιά μυούνται στην κουλτούρα, τα ήθη και τα έθιμα διαφορετικών πολιτισμών και έρχονται έτσι σε επαφή με το αγγλικό γλωσσικό περιβάλλον αβίαστα και ευχάριστα.
Πληροφορική
Το πρόγραμμα σπουδών Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο στοχεύει:
- στην εξοικείωση του παιδιού με τον υπολογιστή
- στη γνώση του περιβάλλοντος του λειτουργικού συστήματος του υπολογιστή
- στην αξιοποίηση του υπολογιστή ως μέσου διερεύνησης, πειραματισμού και εργαλείου επίλυσης προβλημάτων.
Παράλληλα, η ενασχόληση των παιδιών με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή συμβάλλει στην ανάπτυξη της λεπτής τους κινητικότητας, στην ενίσχυση της παρατηρητικότητάς τους και του συντονισμού ματιού – χεριού, στην κατανόηση αιτίου – αποτελέσματος και στην ανάπτυξη της αυτονομίας τους. Επίσης, τα παιδιά εξοικειώνονται με βασικά ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας και συνεργασίας.
Μουσική
Μέσα από το πρόγραμμα μουσικής του νηπιαγωγείου οι μικροί μαθητές προσεγγίζουν τη μουσική με βιωματικό τρόπο. Μαθαίνουν να εκφράζονται με το τραγούδι και το ρυθμό αλλά και να συνεργάζονται μέσα από το μουσικό παιχνίδι. Επιπλέον ανακαλύπτουν γνωστές μελωδίες της κλασικής και όχι μόνο μουσικής μέσα από την ακρόαση μουσικών παραμυθιών.
Εργαστήρι της Φύσης
Στο σχολείο μας με το πλούσιο φυσικό περιβάλλον από φυλλοβόλα και αειθαλή δέντρα, αναρριχώμενα και αρωματικά φυτά, θάμνους, λουλούδια, φρούτα και λαχανικά, αναπτύσσουμε το πρόγραμμα «Το εργαστήρι της φύσης». Θεμελιακή αρχή του προγράμματος είναι ότι η μάθηση πραγματοποιείται στην ύπαιθρο και έτσι προάγεται με τρόπο βιωματικό η πολύπλευρη εξέλιξη των παιδιών. Επίσης, τους προσφέρονται ερεθίσματα για να αναπτύξουν δημιουργική και κριτική σκέψη και να καλλιεργήσουν την οικολογική τους συνείδηση. |
Πρόγραμμα: "Τι, πώς, γιατί… πειραματίζομαι και ανακαλύπτω"
Αξιοποιώντας την έμφυτη περιέργεια των παιδιών και εξασφαλίζοντας τους ένα μαθησιακό περιβάλλον με ποικίλα ερεθίσματα και διαφορετικά υλικά, τα προτρέπουμε μέσω του παιχνιδιού να διερευνήσουν, να πειραματιστούν, να συγκρίνουν, να ανακαλύψουν. Δημιουργούν, συναρμολογούν, διαλύουν και ξαναφτιάχνουν και αντιλαμβάνονται πώς λειτουργούν για παράδειγμα οι ανεμόμυλοι, τα γρανάζια, οι σβούρες, πώς κινούνται τα αυτοκινητάκια τους και πολλά άλλα.
Αξιοποιώντας την έμφυτη περιέργεια των παιδιών και εξασφαλίζοντας τους ένα μαθησιακό περιβάλλον με ποικίλα ερεθίσματα και διαφορετικά υλικά, τα προτρέπουμε μέσω του παιχνιδιού να διερευνήσουν, να πειραματιστούν, να συγκρίνουν, να ανακαλύψουν. Δημιουργούν, συναρμολογούν, διαλύουν και ξαναφτιάχνουν και αντιλαμβάνονται πώς λειτουργούν για παράδειγμα οι ανεμόμυλοι, τα γρανάζια, οι σβούρες, πώς κινούνται τα αυτοκινητάκια τους και πολλά άλλα.
Πρόγραμμα: "Φώτο-Γραφή"
Κάποιος ενήλικας ή τα ίδια τα παιδιά βγάζουν φωτογραφίες, που χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό, για να παρατηρήσουν το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον τους, να αντιληφθούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, να αναπτύξουν τη μαθηματική και κριτική σκέψη τους. Οι φωτογραφίες αποτελούν ερέθισμα για να σκεφτούν και να αφηγηθούν τα παιδιά ιστορίες, αλλά και για να κάνουν τις πρώτες τους προσπάθειες να γράψουν τις δικές τους ιστορίες.
Κάποιος ενήλικας ή τα ίδια τα παιδιά βγάζουν φωτογραφίες, που χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό, για να παρατηρήσουν το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον τους, να αντιληφθούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, να αναπτύξουν τη μαθηματική και κριτική σκέψη τους. Οι φωτογραφίες αποτελούν ερέθισμα για να σκεφτούν και να αφηγηθούν τα παιδιά ιστορίες, αλλά και για να κάνουν τις πρώτες τους προσπάθειες να γράψουν τις δικές τους ιστορίες.
Πρόγραμμα: "Από το παραμύθι στο κουκλοθέατρο"
Η αξία του παραμυθιού και του κουκλοθεάτρου στην πνευματική ανάπτυξη, τη συναισθηματική ωρίμανση, την κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών είναι ανεκτίμητη. Τα παιδιά επιλέγουν ή φτιάχνουν ένα παραμύθι και το «ζωντανεύουν» παίζοντας κουκλοθέατρο. Φτιάχνουν τις δικές τους κούκλες με διαφορετικά υλικά, ταυτίζονται με τους ήρωες, κατανοούν τα συναισθήματα και τις δυσκολίες τους και καλούνται να δώσουν λύση σε προβλήματα με τον δικό τους τρόπο.
Η αξία του παραμυθιού και του κουκλοθεάτρου στην πνευματική ανάπτυξη, τη συναισθηματική ωρίμανση, την κοινωνική συμπεριφορά των παιδιών είναι ανεκτίμητη. Τα παιδιά επιλέγουν ή φτιάχνουν ένα παραμύθι και το «ζωντανεύουν» παίζοντας κουκλοθέατρο. Φτιάχνουν τις δικές τους κούκλες με διαφορετικά υλικά, ταυτίζονται με τους ήρωες, κατανοούν τα συναισθήματα και τις δυσκολίες τους και καλούνται να δώσουν λύση σε προβλήματα με τον δικό τους τρόπο.
Παιχνίδια με τις φυσικές επιστήμες (για τα προνήπια)
Τα παιδιά ενεργοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις εξερευνούν μέσα από το παιχνίδι, το φυσικό περιβάλλον. Απολαμβάνουν την επαφή με απλά υλικά όπως χώμα, νερό, φυσικό πηλό, ζυμάρι, αλεύρι, corn flour, ζυμαρικά, όσπρια, λουλούδια, βότανα, ξυλαράκια, χρώματα και έχοντας ως εργαλεία είδη οικιακής χρήσης και παιχνίδια αποκτούν νέες εμπειρίες, θέτουν ερωτήματα, κάνουν υποθέσεις, πειραματίζονται, ανακαλύπτουν ενώ παράλληλα καλλιεργούν την αυτοσυγκέντρωση, την παρατηρητικότητα, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την αδρή κίνηση, τη λεπτή κινητικότητα.
Τα παιδιά ενεργοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις εξερευνούν μέσα από το παιχνίδι, το φυσικό περιβάλλον. Απολαμβάνουν την επαφή με απλά υλικά όπως χώμα, νερό, φυσικό πηλό, ζυμάρι, αλεύρι, corn flour, ζυμαρικά, όσπρια, λουλούδια, βότανα, ξυλαράκια, χρώματα και έχοντας ως εργαλεία είδη οικιακής χρήσης και παιχνίδια αποκτούν νέες εμπειρίες, θέτουν ερωτήματα, κάνουν υποθέσεις, πειραματίζονται, ανακαλύπτουν ενώ παράλληλα καλλιεργούν την αυτοσυγκέντρωση, την παρατηρητικότητα, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, την αδρή κίνηση, τη λεπτή κινητικότητα.

Κολύμβηση
Η διδασκαλία περιλαμβάνει τον άξονα του πειθαρχημένου μαθήματος, με στόχο την εκμάθηση προπαρασκευαστικών ασκήσεων στις τεχνικές κολύμβησης, ελεύθερο και ύπτιο, και τον άξονα του παιχνιδιού, όπου με βάση την επιβράβευση και την ενθάρρυνση δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα για την επίτευξη των στόχων.
Η διδασκαλία περιλαμβάνει τον άξονα του πειθαρχημένου μαθήματος, με στόχο την εκμάθηση προπαρασκευαστικών ασκήσεων στις τεχνικές κολύμβησης, ελεύθερο και ύπτιο, και τον άξονα του παιχνιδιού, όπου με βάση την επιβράβευση και την ενθάρρυνση δημιουργείται το κατάλληλο κλίμα για την επίτευξη των στόχων.

Κινητική Αγωγή
Αναπτυξιακά κατάλληλα σχεδιασμένο πρόγραμμα για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, που εμπεριέχει σε ισορροπία εμπειρίες με δεξιότητες, έννοιες, παιχνίδια, εκπαιδευτική γυμναστική, ρυθμούς και χορούς, οι οποίες εντείνουν την κινητική, νοητική, ψυχολογική και τη φυσική κατάσταση του παιδιού. Στην Κινητική Αγωγή τα παιδιά μαθαίνουν να κινούνται και κινούνται για να μαθαίνουν.
Αναπτυξιακά κατάλληλα σχεδιασμένο πρόγραμμα για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, που εμπεριέχει σε ισορροπία εμπειρίες με δεξιότητες, έννοιες, παιχνίδια, εκπαιδευτική γυμναστική, ρυθμούς και χορούς, οι οποίες εντείνουν την κινητική, νοητική, ψυχολογική και τη φυσική κατάσταση του παιδιού. Στην Κινητική Αγωγή τα παιδιά μαθαίνουν να κινούνται και κινούνται για να μαθαίνουν.
Εικαστικά
Το πρόγραμμα που εφαρμόζεται στο Εργαστήρι των Εικαστικών προσφέρει πλούσια ερεθίσματα και αποσκοπεί στην αισθητική καλλιέργεια και ανάπτυξη των παιδιών. Τους δίνει τη δυνατότητα να εκφραστούν μέσα από πολλά διαφορετικά υλικά και τεχνικές και έτσι προωθείται η δημιουργικότητα τους και αναπτύσσεται η φαντασία τους . Παράλληλα τα παιδιά, εκτός του ότι εκφράζονται αισθητικά σε ατομικό επίπεδο, μαθαίνουν να συνεργάζονται και να λειτουργούν σαν ομάδα για να δημιουργήσουν ένα ομαδικό έργο. |

Θεατρικό παιχνίδι
Είναι μια δημιουργική δραστηριότητα που στηρίζεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και έχει στόχο την εξοικείωση των παιδιών με τις εκφραστικές δυνατότητες του σώματος και της φωνής τους και την ανάπτυξη της επικοινωνιακής τους ικανότητας. Τα παιδιά αυτοσχεδιάζοντας εκφράζουν αβίαστα τα συναισθήματά τους, καλλιεργούν τη φαντασία τους, απελευθερώνονται από συστολές και φοβίες, μαθαίνουν να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμησή τους.
Είναι μια δημιουργική δραστηριότητα που στηρίζεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και έχει στόχο την εξοικείωση των παιδιών με τις εκφραστικές δυνατότητες του σώματος και της φωνής τους και την ανάπτυξη της επικοινωνιακής τους ικανότητας. Τα παιδιά αυτοσχεδιάζοντας εκφράζουν αβίαστα τα συναισθήματά τους, καλλιεργούν τη φαντασία τους, απελευθερώνονται από συστολές και φοβίες, μαθαίνουν να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμησή τους.
Μουσικοκινητική αγωγή
Η μουσικοκινητική αγωγή έχει ως στόχο τη δημιουργική έκφραση των παιδιών και την καλλιέργεια των φωνητικών τους δυνατοτήτων. Με αυτήν τα παιδιά γνωρίζουν τα μουσικά όργανα και έρχονται σε επαφή με τους ρυθμούς, τις μελωδίες, τα τραγούδια, την κίνηση, το χορό, με ευχάριστο και παιδαγωγικό τρόπο μέσα από το μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα «C. Orff».
Η μουσικοκινητική αγωγή έχει ως στόχο τη δημιουργική έκφραση των παιδιών και την καλλιέργεια των φωνητικών τους δυνατοτήτων. Με αυτήν τα παιδιά γνωρίζουν τα μουσικά όργανα και έρχονται σε επαφή με τους ρυθμούς, τις μελωδίες, τα τραγούδια, την κίνηση, το χορό, με ευχάριστο και παιδαγωγικό τρόπο μέσα από το μουσικοπαιδαγωγικό σύστημα «C. Orff».

Εορταστικές Εκδηλώσεις
Οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα οργανώνονται τα Χριστούγεννα, με την ευκαιρία εθνικών επετείων, με την ολοκλήρωση ενός σχεδίου εργασίας, στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αλλά και στο πλαίσιο της καθημερινής ζωής των νηπίων με την ευκαιρία γενεθλίων και ονομαστικών εορτών.
Με τις γιορτές προωθείται η ευρύτερη κοινωνικοποίηση και αυτονόμηση των παιδιών ενώ ενισχύεται η αυτοεικόνα τους.
Οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα οργανώνονται τα Χριστούγεννα, με την ευκαιρία εθνικών επετείων, με την ολοκλήρωση ενός σχεδίου εργασίας, στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αλλά και στο πλαίσιο της καθημερινής ζωής των νηπίων με την ευκαιρία γενεθλίων και ονομαστικών εορτών.
Με τις γιορτές προωθείται η ευρύτερη κοινωνικοποίηση και αυτονόμηση των παιδιών ενώ ενισχύεται η αυτοεικόνα τους.
Προαιρετικό πρόγραμμα
Το Προαιρετικό Πρόγραμμα πραγματοποιείται στη ζώνη 13.30-15.00 και δίνει τη δυνατότητα αύξησης του χρόνου παραμονής στο σχολείο μέσω των ακόλουθων δραστηριοτήτων:
Προαιρετικό Πρόγραμμα «Δημιουργική Απασχόληση»
Μετά τη λήξη του Προγράμματος των Προαιρετικών Δραστηριοτήτων, μεταξύ των ωρών 15:00 - 16:40, πραγματοποιείται καθημερινά το Προαιρετικό Πρόγραμμα «Δημιουργική Απασχόληση».
Μέσα από αυτό το πρόγραμμα δίνεται στα παιδιά η δυνατότητα να αξιοποιήσουν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους και παράλληλα, συμμετέχοντας σε ελεύθερες και δομημένες παιγνιώδεις δραστηριότητες, να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν.
Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
Κάθε Καλοκαίρι μετά από τη δημιουργική προσπάθεια του σχολικού έτους, προσφέρουμε στους μαθητές μας και στους μαθητές άλλων σχολείων τα Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα. Τα Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα περιλαμβάνουν αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες αλλά και δράσεις που μυούν τους μαθητές στις επιστήμες, τις τέχνες και τον πολιτισμό.
Σχεδιάζονται και υλοποιούνται από τους έμπειρους και καλά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Στους μαθητές προσφέρεται δεκατιανό και μεσημεριανό γεύμα. Καθ’ όλη τη διάρκεια των Καλοκαιρινών Κατασκηνωτικών Προγραμμάτων υπάρχει γιατρός ή νοσοκόμα στον χώρο του σχολείου που ενημερώνει άμεσα τους γονείς για οποιοδήποτε ιατρικό περιστατικό.
Μετά τη λήξη του Προγράμματος των Προαιρετικών Δραστηριοτήτων, μεταξύ των ωρών 15:00 - 16:40, πραγματοποιείται καθημερινά το Προαιρετικό Πρόγραμμα «Δημιουργική Απασχόληση».
Μέσα από αυτό το πρόγραμμα δίνεται στα παιδιά η δυνατότητα να αξιοποιήσουν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους και παράλληλα, συμμετέχοντας σε ελεύθερες και δομημένες παιγνιώδεις δραστηριότητες, να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν.
Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
Κάθε Καλοκαίρι μετά από τη δημιουργική προσπάθεια του σχολικού έτους, προσφέρουμε στους μαθητές μας και στους μαθητές άλλων σχολείων τα Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα. Τα Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα περιλαμβάνουν αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες αλλά και δράσεις που μυούν τους μαθητές στις επιστήμες, τις τέχνες και τον πολιτισμό.
Σχεδιάζονται και υλοποιούνται από τους έμπειρους και καλά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Στους μαθητές προσφέρεται δεκατιανό και μεσημεριανό γεύμα. Καθ’ όλη τη διάρκεια των Καλοκαιρινών Κατασκηνωτικών Προγραμμάτων υπάρχει γιατρός ή νοσοκόμα στον χώρο του σχολείου που ενημερώνει άμεσα τους γονείς για οποιοδήποτε ιατρικό περιστατικό.