Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Ε.Κ.Ε.)
    • Δημοσιεύσεις-Press-Media >
      • Δημοσιεύσεις
      • Press
      • Media
    • Ευχαριστίες
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες 2018 >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και Όροι Συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Οδηγίες και Εξεταστικά Κέντρα
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος Βιβλίων 2018
        • Δηλώσεις Συμμετοχής
        • Χορηγοί Βιβλιοδρομιών
        • Αποτελέσματα 2017
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2015
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • International Baccalaureate Diploma Program >
      • IB DP Introduction
      • The Diploma Program
      • First year
      • The diploma year
      • Geitonas IB World School
      • Sources of further information
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Προγράμματα διά βίου μάθησης
      • Προγράμματα για εκπαιδευτικούς
      • Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Καλοκαιρινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2017
    • Υποτροφίες
    • Εκδηλώσεις 2015-2016 >
      • Καλοκαιρινά Προγράμματα 2016
      • 20ο Ελληνικό Πανηγύρι
      • Ημερίδα: Τα σχολικά Μαθηματικά στο μέλλον
      • Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2015
      • Εκδήλωση Γυμνασίου-Λυκείου-IB DP για το "ΟΧΙ"
      • Εκδήλωση Δημοτικού για την επέτειο του "ΟΧΙ"
      • 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής >
        • 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής
        • Δελτίο Τύπου Διαγωνισμού Ρομποτικής
    • Εκδηλώσεις 2014-2015 >
      • Summer Camp 2015
      • Γονείς και Παιδία παίζει 2015
      • 19ο Ελληνικό Πανηγύρι
      • IB DP Open Day 2015 >
        • IB DP Open Day 2015
        • Ζωντανή Μετάδοση Ημερίδας
      • Φεστιβάλ imommy
      • 15o Μαθητικό Συμπόσιο UNESCO >
        • Η Εκπαίδευση ως μέσο κοινωνικής συνοχής
        • Διοργάνωση - Κανονισμός Συμποσίου
        • Πρακτικά Πρώτης Συνεδρίασης
        • Κείμενα για την Εκπαίδευση μετά το 2015
        • Φόρμα Συμμετοχής
        • Πρόγραμμα
        • Πρόγραμμα Έναρξης Συμποσίου
        • Οδηγίες
        • Ζωντανή Μετάδοση Συμποσίου
        • Επικοινωνία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate >
      • IB DP Introduction
      • The Diploma Program
      • First year
      • The diploma year
      • Geitonas IB World School
      • Sources of further information
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Βρεφική Κολύμβηση

Picture
Ο Εκπαιδευτικός μας Οργανισμός, εφαρμόζει πρωτοπόρα προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα ώστε να βοηθούν τα παιδιά στην εξέλιξή τους. Με γνώμονα την αρχή αυτή, αναζητούμε συνεχώς τρόπους που θα θέσουν σε εγρήγορση το σώμα και το πνεύμα και θα βοηθήσουν το παιδί, από τα πρώιμα στάδια της ζωής του, να αναπτυχθεί αρμονικά.

Κάθε παιδί από την πρώτη ημέρα της γέννησής του αντλεί πληροφορίες και εμπειρίες από το περιβάλλον του. Οι πληροφορίες αυτές συνθέτουν μια βάση πνευματικών, ψυχοσυναισθηματικών, κοινωνικών, και κινητικών δεδομένων. Το Σχολείο μας, στην προσπάθειά του να συμβάλει στην ενίσχυση και τον εμπλουτισμό των δεδομένων αυτών δημιούργησε τμήματα βρεφικής κολύμβησης, για βρέφη και παιδιά ηλικίας 3 μηνών – 3 ετών.

Φιλοσοφία Βρεφικής Κολύμβησης
Στις μέρες μας, οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας πολλές φορές δεν αφήνουν περιθώρια για δημιουργική απασχόληση και συναρμογή μεταξύ των μελών της οικογένειας. Η βρεφική κολύμβηση είναι μία δυναμική απάντηση στην παραπάνω διαπίστωση, αφού αποτελεί μια οικογενειακή, ψυχαγωγική δραστηριότητα κατά την οποία το μωρό, μαζί με τον γονέα του, έρχεται σε επαφή με το υγρό στοιχείο κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες. Η προσαρμογή στο νερό γίνεται αβίαστα, μέσα από το οργανωμένο παιχνίδι , με την βοήθεια ειδικά σχεδιασμένων οργάνων. Το ασκησιολόγιο που χρησιμοποιείται είναι προσαρμοσμένο στο εξελικτικό στάδιο που βρίσκεται το παιδί.(WABC /World Aquatics Babies and Children ,«Baby Swim» / Ludmilla Rosengren 2005).


Η βρεφική κολύμβηση:
  • Ενδυναμώνει τη σχέση γονέα και παιδιού γιατί μοιράζονται στιγμές χαράς και μέσα από την καθοδήγηση του εκπαιδευτή/τριας χτίζουν γέφυρες επικοινωνίας μεταξύ τους, αλλά και με τον κόσμο.
  • Ενεργοποιεί το κεντρικό νευρικό σύστημα επιταχύνοντας την ανάπτυξη νευρικών συνάψεων (δημιουργία «κινητικών μονοπατιών»). Το υγρό στοιχείο διευκολύνει στην κίνηση και σε συνδυασμό με την άνωση, δημιουργεί ήπιας έντασης αντίσταση, ενδυναμώνοντας τις μυϊκές ομάδες του σώματος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, βρέφη ηλικίας 12-14 μηνών να προηγούνται κινητικά έναντι άλλων παιδιών της ίδιας ηλικίας. («The influence of water programs on infants motor development»/ Ahrent L. 2001). Σε παρόμοιο συμπέρασμα καταλήγει και η έρευνα των Sigmundson H. και HopkinsB. που υποστηρίζουν πως τα βρέφη αποκτούν γρηγορότερα καλή ισορροπία και αποτελεσματική και δυνατή λαβή. («Baby swimming – Exploring the effects of early intervention on subsequent motor abilities» / 2010 ).
  • Δίνει στο βρέφος την δυνατότητα να ξεφύγει από την καθημερινή ύπτια (ξαπλωτή) θέση, να «ξεπιαστεί» και να νιώσει απελευθερωμένο κινητικά.
  • Εξοικειώνει τα βρέφη με το νερό μέσω του παιχνιδιού, της εξερεύνησης και της ενθάρρυνσης και τα οδηγεί ομαλά στην εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων όπως: επίπλευση με ή χωρίς υποστήριξη, βύθιση – κράτημα αναπνοής, πρώτες ενστικτώδεις πλευστικές κινήσεις κ.α. Παράλληλα, σύμφωνα με τους Rosengren L. και Wennegren G., η εκμάθηση της εισόδου του κεφαλιού μέσα στο νερό είναι η πρώτη ναυαγοσωστική δεξιότητα που μπορούμε να διδάξουμε στο μωρό μας. («Reflexes involved in diving with small children» / 2005 ).
Τα μαθήματα μπορούν να ξεκινήσουν, όταν γονείς και παιδί νιώθουν έτοιμοι. Ποτέ δεν είναι αργά! Είναι σημαντικό όμως να γνωρίζουμε πως το κάθε παιδί έχει το δικό του χρόνο εξέλιξης ο οποίος θα συμβάλει σταδιακά, μεταξύ των άλλων και στην εξάσκηση του κρατήματος της αναπνοής κάτω από το νερό.

Η ενεργός συμμετοχή του γονέα, μέσω της ενθάρρυνσης και καθοδήγησης, δίνει την ευκαιρία δημιουργικής αξιοποίησης του χρόνου απασχόλησης με το παιδί του. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με την Maria Montessori, ενισχύεται η ανάπτυξη του βρέφους πολύπλευρα γιατί «μαθαίνει πώς να βοηθά τον εαυτό του».

Ομαλή και Ασφαλής Βρεφική Κολύμβηση

Για την επιτυχημένη εφαρμογή του προγράμματος βρεφικής κολύμβησης στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα υπάρχουν τα παρακάτω δεδομένα :
  • Κοντινός χώρος στάθμευσης και εύκολη πρόσβαση προς τον χώρο της πισίνας (ράμπα) για την διευκόλυνση της μετακίνησης των συμμετεχόντων.
  • Αποδυτήρια κατάλληλα διαμορφωμένα για την εξυπηρέτηση γονέα-βρέφους (αλλαξιέρες, καρεκλάκια, σεσουάρ για στέγνωμα μαλλιών, μπανιεράκια κ.α.).
  • Eλεγχόμενα επίπεδα χλωρίου (η ύπαρξη χλωρίου σε δημόσιες πισίνες είναι υποχρεωτική).
  • Σταθερή θερμοκρασία νερού πισίνας στους 30ο-32ο C (ανάλογα την εποχή) και αντίστοιχα υψηλή θερμοκρασία στα αποδυτήρια.
  • Υλικά βοηθήματα πισίνας για διεξαγωγή μαθήματος.
  • Δυνατότητα ύπαρξης μουσικής η οποία είναι ιδιαίτερα ευεργετική.
  • Χώρος ταΐσματος μετά την κολύμβηση .

Κανονισμός Λειτουργίας

  • Γίνονται δεκτά βρέφη από τριών μηνών και πάνω.
  • Για την συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι απαραίτητα τα εξής δικαιολογητικά:
    1. Υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής υπογεγραμμένη από τον γονέα
    2. Ιατρική βεβαίωση παιδιάτρουγια το παιδί
    3. Ιατρική βεβαίωση παθολόγου και δερματολόγου για τον γονέα
  • Μέγιστος αριθμός ζευγαριών (γονέας-βρέφος) συμμετοχής στο μάθημα, έως 7 ζεύγη ( ήτοι 14 άτομα ).
  • Φθάνουμε στα αποδυτήρια 15΄-20΄ νωρίτερα για να προετοιμαστούμε με ηρεμία. Η καλή μας διάθεση επηρεάζει θετικά το μωρό μας . Εάν το μωρό μας είναι ανήσυχο μπορεί να πιει λίγο γάλα πριν έρθει για το μάθημα και καλό είναι να έχουμε και για μετά το μάθημα γάλα , φρούτο ή κάποιο σνακ γιατί θα πεινάει.
  • Πριν μπούμε στην πισίνα πρέπει να κάνουμε ντους με σαπούνι εμείς και το μωρό μας και να αφαιρέσουμε το μακιγιάζ . Η τήρηση των κανόνων υγιεινής από όλους είναι το πρώτο βήμα για μία καθαρή και ασφαλή πισίνα .
  • Τα μαθήματα θα είναι ομαδικά και θα γίνονται σε ημέρα και ώρα που θα έχει εκ των προτέρων ορισθεί.
  • Κάθε παιδάκι έχει δικαίωμα να αναπληρώνει ένα χαμένο μάθημα το μήνα εφόσον έχει ενημερωθεί η γραμματεία τουλάχιστον μία ημέρα νωρίτερα. Οι αναπληρώσεις αυτές πρέπει να γίνονται μέσα στον ίδιο μήνα ή μέχρι τις 10 του επόμενου, ύστερα από συνεννόηση με την Γραμματεία ώστε να βρεθεί ομάδα με διαθέσιμη θέση.
  • Το μάθημα γίνεται πάντα με την σύμφωνη γνώμη του γονέα ο οποίος, αφού ακούσει προσεκτικά τις οδηγίες του εκπαιδευτή δοκιμάζει να τις υλοποιήσει. Σε περίπτωση που το μωρό αντιδρά, ο γονέας κρίνει τι είναι απαραίτητονα πράξει προκειμένου το βρέφος να αισθανθεί την ασφάλεια που χρειάζεται. Συνήθως μια ζεστή αγκαλιά και ένα χαμόγελο είναι αρκετά .

Κόστος Προγράμματος

  • Με το πρώτο μάθημα δίνεται η ευκαιρία της γνωριμίας του βρέφους με τον χώρο, το νερό και τον εκπαιδευτή, γι’ αυτό προσφέρεται δωρεάν.
  • Τα μαθήματα προπληρώνονται σε πακέτα των 4 μαθημάτων.
  • Το κόστος συμμετοχής ανά πακέτο 4 μαθημάτων ανέρχεται στα 50 € και προκαταβάλλεται μετά το μάθημα γνωριμίας.
  • Με την εγγραφή καταβάλλεται το ποσό των 30 € που καλύπτει τα ετήσια ασφάλιστρα του γονέα και του παιδιού για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.

Εξοπλισμός Βρέφους
  • Ένα ειδικό για βρέφη μαγιό, μαζί με μία αδιάβροχη πάνα προστατεύουν καλύτερα την ποιότητα του νερού του κολυμβητηρίου.
  • Σαπούνι και πετσέτα ή μπουρνούζι.
  • Αντιολισθητικές κάλτσες για περισσότερη ασφάλεια (προαιρετικά).
  • Ενυδατική κρέμα για μετά το μάθημα (προαιρετικά). Η χρήση κρέμας πριν το μάθημα αποφεύγεται για να μη γλιστράει το δέρμα του μωρού.
  • Τις ημέρες που η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή να θυμόμαστε ότι ένα ζεστό μάλλινο σκουφάκι προστατεύει το μωρό μας.
  • Γάλα ή κάποιο σνακ για μετά το μάθημα.

Εξοπλισμός Γονέα

  • Μαγιό – Κολυμβητικό σκουφάκι ή πιάσιμο των μαλλιών ψηλά
  • Παντόφλες κολυμβητηρίου (όχι σαγιονάρες)
  • Σαπούνι και πετσέτα ή μπουρνούζι
  • Ένα μακό μπλουζάκι ( προαιρετικά ) που φοριέται πάνω από το μαγιό βοηθάει το μωρό να κρατιέται καλύτερα και να αισθάνεται ασφάλεια

Κάθε παιδί από την πρώτη ημέρα της γέννησής του αντλεί πληροφορίες και εμπειρίες από το περιβάλλον του. Οι πληροφορίες αυτές συνθέτουν μια βάση πνευματικών, ψυχοσυναισθηματικών, κοινωνικών, και κινητικών δεδομένων. Το Σχολείο μας, στην προσπάθειά του να συμβάλει στην ενίσχυση και τον εμπλουτισμό των δεδομένων αυτών δημιούργησε τμήματα βρεφικής κολύμβησης, για βρέφη και παιδιά ηλικίας 3 μηνών - 3 ετών.

Πρόγραμμα Μαθημάτων

Τα μαθήματα βρεφικής κολύμβησης θα προσφέρονται από Δευτέρα έως Σάββατο κατά την χρονική περίοδο Οκτωβρίου - Ιουνίου, πλην αργιών και εορτών. Θα λειτουργήσουν πρωινά και απογευματινά τμήματα σύμφωνα με το πρόγραμμα που επισυνάπτεται.

Picture
Για τον καλύτερο προγραμματισμό των μαθημάτων βρεφικής κολύμβησης, η έναρξη των οποίων είναι τον Οκτώβριο, παρακαλούμε συμπληρώστε τη Δήλωση Συμμετοχής που ακολουθεί και στείλτε την στο Σχολείο με FAX (2109655920) ή με e-mail (mail@geitonas-school.gr) υπ’ όψη κ. Χρύσας Νικολάου ή κ. Έλφης Κοκαβέση.

Δήλωση Συμμετοχής
dilosi2013.pdf
File Size: 128 kb
File Type: pdf
Download File

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες Φυσικής Αγωγής είναι στη διάθεσή σας να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να δώσουν περισσότερες πληροφορίεςστα εξής τηλέφωνα:
  • Νικολάου Χρύσα: 6947203908
  • Κοκαβέση Έλφη: 6982436361

Η βρεφική κολύμβηση αρχίζει να αναπτύσσεται στη χώρα μας. Η εμπειρία των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα στην εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων σε συνδυασμό με την εξειδίκευση και εμπειρία των καθηγητριών που θα αναλάβουν το πρόγραμμα αυτό, μας δίνουν την εγγύηση ότι ένα όμορφο ταξίδι αρχίζει.

Είναι το ταξίδι της βρεφικής κολύμβησης που θα χαρίσει στον γονέα και το παιδί του υπέροχες αναμνήσεις!

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ
✕