Τμήμα Μαθηματικών
Το Λύκειο αποτελεί το τελευταίο και πιο απαιτητικό στάδιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ένας από τους κύριους στόχους του Λυκείου είναι η προετοιμασία των παιδιών για τη μετάβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επομένως και τα προγράμματα των μαθηματικών οργανώνονται και υλοποιούνται με τρόπο που να υποστηρίζει την προσπάθεια των μαθητών για το επόμενο μεγάλο βήμα.
Ακολουθώντας τους ίδιους διδακτικούς στόχους με αυτούς που τέθηκαν στο Γυμνάσιο, προσαρμόζουμε τη διδασκαλία αλλά και τα υποστηρικτικά έντυπα στις απαιτήσεις που ορίζει το Λύκειο. Πλέον οι μαθητές καλούνται να σπουδάσουν την έννοια και τους τρόπους απόδειξης της αλήθειας ή μη μιας πρότασης, όπως ορίζει η μαθηματική λογική, να διερευνούν τις παραμέτρους μιας άσκησης και να συνδυάζουν γνώσεις και μεθόδους. Η ανάγκη για εκπόνηση σχεδίου (στρατηγικής) για τη λύση ενός προβλήματος και η επιλογή της κατάλληλης μεθοδολογίας αναδεικνύεται διαρκώς και αποτελεί για τους μαθηματικούς του Λυκείου βασικό διδακτικό στόχο.
Η εκπαιδευτική διαδικασία οργανώνεται και διενεργείται, όπως και στο Γυμνάσιο, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Σχολείο παντού» οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ξαναδούν και να επαναλάβουν ό,τι διδάχτηκε στην τάξη. Η οργάνωση των εκπαιδευτικών στόχων, η διαχείριση της ύλης αλλά και τα διαγωνίσματα ή οι προσομοιώσεις μορφοποιούνται μέσα σε περιβάλλον συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών του κλάδου κατά τις εβδομαδιαίες κοινές εργασίες μας.
Ιδιαίτερη βαρύτητα για τους μαθηματικούς του Λυκείου δίνεται στην εμπλοκή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, είτε ως εξεταστές φυσικώς αδυνάτων είτε ως διορθωτές γραπτών, με στόχο τη διαρκή ατομική τους βελτίωση και τη συνεχώς επικαιροποιημένη επαφή τους με αυτές.
Ακολουθώντας τους ίδιους διδακτικούς στόχους με αυτούς που τέθηκαν στο Γυμνάσιο, προσαρμόζουμε τη διδασκαλία αλλά και τα υποστηρικτικά έντυπα στις απαιτήσεις που ορίζει το Λύκειο. Πλέον οι μαθητές καλούνται να σπουδάσουν την έννοια και τους τρόπους απόδειξης της αλήθειας ή μη μιας πρότασης, όπως ορίζει η μαθηματική λογική, να διερευνούν τις παραμέτρους μιας άσκησης και να συνδυάζουν γνώσεις και μεθόδους. Η ανάγκη για εκπόνηση σχεδίου (στρατηγικής) για τη λύση ενός προβλήματος και η επιλογή της κατάλληλης μεθοδολογίας αναδεικνύεται διαρκώς και αποτελεί για τους μαθηματικούς του Λυκείου βασικό διδακτικό στόχο.
Η εκπαιδευτική διαδικασία οργανώνεται και διενεργείται, όπως και στο Γυμνάσιο, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «Σχολείο παντού» οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ξαναδούν και να επαναλάβουν ό,τι διδάχτηκε στην τάξη. Η οργάνωση των εκπαιδευτικών στόχων, η διαχείριση της ύλης αλλά και τα διαγωνίσματα ή οι προσομοιώσεις μορφοποιούνται μέσα σε περιβάλλον συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών του κλάδου κατά τις εβδομαδιαίες κοινές εργασίες μας.
Ιδιαίτερη βαρύτητα για τους μαθηματικούς του Λυκείου δίνεται στην εμπλοκή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, είτε ως εξεταστές φυσικώς αδυνάτων είτε ως διορθωτές γραπτών, με στόχο τη διαρκή ατομική τους βελτίωση και τη συνεχώς επικαιροποιημένη επαφή τους με αυτές.