Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Τμήμα Μαθηματικών

Το Λύκειο αποτελεί το τελευταίο και πιο απαιτητικό στάδιο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ένας από τους κύριους στόχους του Λυκείου είναι η προετοιμασία των παιδιών για τη μετάβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επομένως και τα προγράμματα των μαθηματικών οργανώνονται και υλοποιούνται με τρόπο που να υποστηρίζει την προσπάθεια των μαθητών για το επόμενο μεγάλο βήμα.

Ακολουθώντας τους ίδιους διδακτικούς στόχους με αυτούς που τέθηκαν στο Γυμνάσιο, προσαρμόζουμε τη διδασκαλία αλλά και τα υποστηρικτικά έντυπα στις απαιτήσεις που ορίζει το Λύκειο. Πλέον οι μαθητές καλούνται να σπουδάσουν την έννοια και τους τρόπους απόδειξης της αλήθειας ή μη μιας πρότασης, όπως ορίζει η μαθηματική λογική, να διερευνούν τις παραμέτρους μιας άσκησης και να συνδυάζουν γνώσεις και μεθόδους. Η ανάγκη για εκπόνηση σχεδίου (στρατηγικής) για τη λύση ενός προβλήματος και η επιλογή της κατάλληλης μεθοδολογίας αναδεικνύεται διαρκώς και αποτελεί για τους μαθηματικούς του Λυκείου βασικό διδακτικό στόχο.

Η εκπαιδευτική διαδικασία οργανώνεται και διενεργείται, όπως και στο Γυμνάσιο, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα  «Σχολείο παντού» οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ξαναδούν και να επαναλάβουν ό,τι διδάχτηκε στην τάξη. Η οργάνωση των εκπαιδευτικών στόχων, η διαχείριση της ύλης αλλά και τα διαγωνίσματα ή οι προσομοιώσεις μορφοποιούνται μέσα σε περιβάλλον συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών του κλάδου κατά τις εβδομαδιαίες κοινές εργασίες μας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα για τους μαθηματικούς του Λυκείου δίνεται στην εμπλοκή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, είτε ως εξεταστές φυσικώς αδυνάτων είτε ως διορθωτές γραπτών, με στόχο τη διαρκή ατομική τους βελτίωση και τη συνεχώς επικαιροποιημένη επαφή τους με αυτές.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ