Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Στοιχεία για την εισαγωγή των αποφοίτων μας στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση μετά την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στα Α.Ε.Ι.

​Μετά την ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων των βάσεων εισαγωγής για τα Α.Ε.Ι. παραθέτουμε ορισμένα στοιχεία από τα αποτελέσματα των αποφοίτων μας. Για μια ακόμη χρονιά, το σύνολο των αποφοίτων μας θα συνεχίσει τις σπουδές του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η μεγάλη επιτυχία των μαθητών μας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις μάς προξενεί συναισθήματα χαράς και συγκίνησης. Τους συγχαίρουμε για τη μεγάλη τους επιτυχία, η οποία απλώνεται σε όλα τα επιστημονικά πεδία και αποτυπώνεται μεταξύ άλλων στα ακόλουθα αποτελέσματα:
Picture
Picture
Picture

Πρώτα Στατιστικά Στοιχεία

​Κάθε χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας επιτυγχάνουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις πολύ υψηλότερες επιδόσεις σε σχέση με τον πανελλαδικό μέσο όρο. Η επιτυχία αυτή αποτυπώνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων, καθώς και τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων μας για την επίτευξη των στόχων του κάθε μαθητή.
​
Στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις οι επιδόσεις των μαθητών μας ήταν και πάλι κατά μέσο όρο πολύ υψηλότερες από τις πανελλήνιες επιδόσεις. Για τον λόγο αυτό εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές μας καθώς και στις οικογένειές τους για την εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλαν και την ψυχική ανθεκτικότητα που επέδειξαν.

Παραθέτουμε τα πρώτα στατιστικά στοιχεία. Μόλις ανακοινωθούν οι βάσεις εισαγωγής στις σχολές/τμήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, θα ακολουθήσει και νέα ενημέρωση.

​Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας πέτυχαν ανά μάθημα επιδόσεις σημαντικά υψηλότερες από τον Πανελλαδικό Μ.Ο. Η μέση θετική απόκλιση ανά μάθημα είναι 4,47 στην 20βάθμια κλίμακα (εικόνα 1).
Picture
Εικόνα 1
​

​Να σημειώσουμε ότι η διαφορά αυτή δεν είναι κάτι συγκυριακό αλλά παρατηρείται κάθε χρόνο όπως φαίνεται και στο παρακάτω γράφημα (εικόνα 2).
Picture
Εικόνα 2
​

Σημαντικό επίσης στοιχείο αποτελεί και η διαφορά που παρατηρείται στις επιδόσεις στη βαθμολογική περιοχή από 16 έως και 20, όπου το ποσοστό επί τοις εκατό (%) των μαθητών μας είναι πολύ υψηλότερο του Πανελλαδικού Μ.Ο. (εικόνα 3). Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να αισιοδοξούμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες μας θα επιτύχουν την εισαγωγή τους σε πανεπιστημιακές σχολές υψηλού κύρους.
Picture
Εικόνα 3
​

Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθούν και τα Μηχανογραφικά Δελτία για την εισαγωγή των μαθητών και των μαθητριών μας στις σχολές/τμήματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο Λύκειο έχουν πλήρη υποστήριξη από το Γραφείο Πληροφόρησης Σπουδών και Αιτήσεων και από το Τμήμα Συμβουλευτικής του σχολείου μας στα ζητήματα που αφορούν τόσο στην επιλογή κατεύθυνσης σπουδών στο Λύκειο όσο και στην επιλογή προγραμμάτων σπουδών στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το Γραφείο Πληροφόρησης Σπουδών και Αιτήσεων στελεχώνεται από ομάδα έμπειρων εκπαιδευτικών – συμβούλων εκπαίδευσης και σε συνεργασία με το Τμήμα Συμβουλευτικής του σχολείου μας ενημερώνει από την Α΄ Λυκείου και σε ατομική βάση, κάθε μαθητή, κάθε μαθήτρια και τους γονείς τους για τα προγράμματα σπουδών όλων των σχολών και τμημάτων των Α.Ε.Ι. Η διαδικασία αυτή ολοκληρώνεται με την υποστήριξη στη συμπλήρωση και κατάθεση του μηχανογραφικού δελτίου τόσο για τα Ελληνικά όσο και για τα Κυπριακά Α.Ε.Ι. στο τέλος της Γ΄ Λυκείου.

Στο πλαίσιο αυτό το Γραφείο Πληροφόρησης Σπουδών και Αιτήσεων θα βοηθήσει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες στην κατάθεση του Μηχανογραφικού Δελτίου και στην επιλογή των κατάλληλων τμημάτων Α.Ε.Ι., έτσι ώστε να επιτύχουν την εισαγωγή τους σε σχολές/τμήματα που να ανταποκρίνονται στις κλίσεις και τα ακαδημαϊκά τους ενδιαφέροντα.
​

Excellent IBDP May 2022 results!

Geitonas School is proud to announce the excellent results of the May 2022 IB Diploma Programme students. 
  • 97% of the students passed the IB diploma
  • 2 students achieved the highest score of 45 points
  • 35.5 out of 45 is the average diploma score
  • 27.3% of the students achieved 40 points and above
We congratulate all students for their success and their placement at the most prestigious universities worldwide and we wish them all the best to their academic studies. We are proud of our students and our teachers!
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ