Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Κανονισμός λειτουργίας

Περιεχόμενα:

  • Σκοπός και στόχοι
  • Ωράριο Λειτουργίας
  • Γενικοί κανόνες λειτουργίας
  • Κανόνες δανεισμού
  • Επιτραπέζιοι Η/Υ και χρήση διαδικτύου
  • Λοιπά θέματα

Για την ομαλή λειτουργία της βιβλιοθήκης, οι μαθητές όπως και το εκπαιδευτικό προσωπικό, οφείλουν να γνωρίζουν και να συμμορφώνονται με τους παρακάτω κανόνες. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τον κανονισμό λειτουργίας, το προσωπικό έχει το δικαίωμα να οδηγήσει στην απομάκρυνση του ατόμου ή ατόμων από τον χώρο της βιβλιοθήκης.
 
Η βιβλιοθήκη των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, είναι σε θέση να συλλέξει και να επεξεργαστεί προσωπικά δεδομένα χρηστών, αποκλειστικά για την παροχή των υπηρεσιών της και πάντα σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679. 1
 
Ακόμα, η σχολική βιβλιοθήκη των Εκπαιδευτηρίων Γείτονας λειτουργεί και παρέχει τις υπηρεσίες τις με βάση τις οδηγίες του μανιφέστου του 1999, από την Διεθνή Ομοσπονδία Ενώσεων Βιβλιοθηκονόμων και Ιδρυμάτων (IFLA) με την UNESCO. 2
 
1. https://gdpr.eu/
2. https://www.ifla.org/files/assets/school-libraries-resource-centers/publications/school-library-manifesto-gr.pdf
 
Σκοπός και στόχοι:
 
Η βιβλιοθήκη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σχολικής ζωής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα. Επί σειρά ετών, λειτουργεί ως σχολικό πολιτισμικό κέντρο με σκοπό την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, παρέχοντας ασφαλή πρόσβαση στην πληροφορία και την γνώση, εξοπλίζοντας τους μαθητές με ικανότητες δια βίου μάθησης και βοηθώντας στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
 
Οι υπηρεσίες της σχολικής βιβλιοθήκης παρέχονται ισότιμα σε όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας, ανεξάρτητα από ηλικία, φυλή, φύλο, θρησκεία, εθνικότητα, γλώσσα, επαγγελματική ή κοινωνική κατάσταση. Ειδικές υπηρεσίες και υλικά πρέπει να παρέχονται σε όσους δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις βασικές υπηρεσίες και τα υλικά της βιβλιοθήκης.
 
Έτσι, η βιβλιοθήκη των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα οφείλει να μεριμνά για τα ακόλουθα:

  • Την εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο υλικό της βιβλιοθήκης (βιβλία, περιοδικά, CD, κ.α.) και γενικότερα σε πληροφοριακές πηγές, σχετικές με τους εκπαιδευτικούς στόχους.
  • Την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας σε όλες τις σχολικές βαθμίδες.
  • Την υποστήριξη και διοργάνωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, δράσεων και λοιπών επιμορφωτικών προγραμμάτων με αποδέκτη όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.
  • Την επίβλεψη μαθητικών δραστηριοτήτων (εκπόνηση εργασιών, αναζήτηση κ αξιοποίηση εκπαιδευτικών πληροφοριών στον παγκόσμιο ιστό).
  • Την απόκτηση, επεξεργασία, διάθεση, συντήρηση έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού.
  • Την ανάπτυξη συλλογών ειδικού ενδιαφέροντος (τοπική ιστορία, τέχνες, πολιτισμός).
  • Την επικοινωνία, συνεργασία και ανάπτυξη δεσμών με άλλους αντίστοιχους φορείς (σχολεία, βιβλιοθήκες, οργανισμούς).
  • Την εκμάθηση της πληροφοριακής παιδείας στους μαθητές αλλά και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.
  • Την συνεργασία με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τη διοίκηση και τους γονείς προκειμένου να επιτευχθεί η αποστολή του σχολείου.
  • Την καταγραφή, κοινοποίηση και αξιολόγηση των δράσεων που η ίδια παρέχει στην σχολική κοινότητα.
 
Ωράριο Λειτουργίας:
 
Το ωράριο λειτουργίας της βιβλιοθήκης διαμορφώνεται ως εξής:

  • Δευτέρα – Παρασκευή: 08:00 – 16:00.
  • Για οποιαδήποτε αλλαγή στο ωράριο λειτουργίας της βιβλιοθήκης, θα υπάρξει πρόωρη σχετική ανακοίνωση.
 
Γενικοί κανόνες λειτουργίας:
 
Η εξυπηρέτηση του αναγνωστικού κοινού γίνεται από το προσωπικό της βιβλιοθήκης κατά τις ημέρες και ώρες λειτουργίας της. Κατά την παραμονή στον χώρο της βιβλιοθήκης ισχύουν οι ακόλουθοι κανόνες:

  • Οι επισκέπτες οφείλουν να σέβονται των χώρο, να φροντίζουν για την υγιεινή του και να τηρούν χαμηλούς τόνους ώστε να μην ενοχλούν τους άλλους αναγνώστες.
  • Συσκευές αναπαραγωγής πολυμέσων (κινητά, laptop) είναι σε αθόρυβη λειτουργία ή λειτουργούν με την χρήση ακουστικών.
  • Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα, η χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου, καθώς και κατανάλωση φαγητού και ποτού σε όλους τους χώρους της βιβλιοθήκης.
  • Η χρήση του ορόφου της βιβλιοθήκης προορίζεται αποκλειστικά για μαθητές με συνοδεία εκπαιδευτικού προσωπικού.
  • Στον χώρο του παιδικού τμήματος της βιβλιοθήκης, δεν επιτρέπεται η παραμονή από μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας.
  • Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με την βιβλιοθήκη και το προσωπικό της, ηλεκτρονικά μέσω email στην διεύθυνση (library@geitonas-school.gr) ή και τηλεφωνικά (+30 2109656200) για πληροφορίες.

Κανόνες δανεισμού:
 
Η βιβλιοθήκη είναι δανειστική και ανοιχτής πρόσβασης, καθώς οι αναγνώστες μπορούν να περιηγηθούν ελεύθερα στο σύνολο των τεκμηρίων της συλλογής της και ο δανεισμός προϋποθέτει ειδική κάρτα μέλους της βιβλιοθήκης.

  • Ο δανεισμός βιβλίων γίνεται μόνο έπειτα από έλεγχο του προσωπικού της βιβλιοθήκης.
  • Τα πληροφοριακά βιβλία (λεξικά, εγκυκλοπαίδειες), τα περιοδικά, τα κόμικς και οπτικοακουστικό υλικό, δεν δανείζονται. Μόνο το εκπαιδευτικό προσωπικό μπορεί να δανειστεί τέτοιο υλικό, πάντα σε συνεννόηση με το προσωπικό της βιβλιοθήκης.
  • Τα επιστρεφόμενα βιβλία πρέπει να παραδίδονται στο αρμόδιο προσωπικό και να μην επανατοποθετούνται στα ράφια.
  • Οι μαθητές μπορούν να δανειστούν μέχρι 3 βιβλία για 15 ημέρες ενώ υπάρχει το δικαίωμα ανανέωσης για άλλες 15, με την προϋπόθεση ότι τα τεκμήρια δεν έχουν κρατηθεί από άλλο μέλος της βιβλιοθήκης.
  • Τα μέλη του προσωπικού όπως και οι γονείς των μαθητών, μπορούν να δανειστούν μέχρι 5 βιβλία για 15 ημέρες, ενώ υπάρχει το δικαίωμα ανανέωσης για άλλες 15, με την προϋπόθεση ότι τα τεκμήρια δεν έχουν κρατηθεί από άλλο μέλος της βιβλιοθήκης.
  • Σε περίπτωση ληξιπρόθεσμων δανεισμών, το προσωπικό της βιβλιοθήκης μπορεί να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή του υλικού στην βιβλιοθήκη.
  • Η αναπαραγωγή (φωτοαντίγραφα) υλικού της βιβλιοθήκης είναι εφικτή, εφόσον προορίζεται για εκπαιδευτική χρήση.
 
Επιτραπέζιοι Η/Υ και χρήση διαδικτύου:
 
Το αναγνωστήριο της βιβλιοθήκης διαθέτει στους χρήστες 9 ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

  • Οι υπολογιστές που βρίσκονται στον χώρο της βιβλιοθήκης χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για βιβλιογραφική έρευνα και αναζήτηση εκπαιδευτικών πληροφοριών στο διαδίκτυο.
  • Η επέμβαση στον εξοπλισμό και το λογισμικό των υπολογιστών δεν επιτρέπεται και τυχόν προβλήματα πρέπει να αναφέρονται στο προσωπικό της βιβλιοθήκης.
  • Για την ασφάλεια των μαθητών, η πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι ελεγχόμενη και σε κάθε περίπτωση, η εμφάνιση υλικού με βίαιη, ρατσιστική, προσβλητική ή σεξουαλική χροιά καθώς και η πρόσβαση σε παράνομο υλικό, απαγορεύεται ρητά.

Λοιπά θέματα:

  • Για επιπλέον θέματα τα οποία δεν καλύπτονται από τον κανονισμό λειτουργίας της βιβλιοθήκης των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, παρακαλείσθε να συμβουλευτείτε το προσωπικό της βιβλιοθήκης.
 
Ο κανονισμός ενδέχεται να αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με τις ανάγκες που προκύπτουν από την καθημερινή λειτουργία της βιβλιοθήκης.
​

Φόρμα Εγγραφής

Φόρμα Εγγραφής Μελών Βιβλιοθήκης Εκπαιδευτηρίων Γείτονα:
library_application_form.pdf
File Size: 232 kb
File Type: pdf
Download File

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ