Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Τμήμα Πληροφορικής

Οι ψηφιακές πληροφορίες και η επεξεργασία τους μέσα από υπολογιστικά συστήματα, βοηθά τα άτομα και τους οργανισμούς να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, να επιλύουν προβλήματα, να συμμετέχουν στην οικονομική και κοινωνική πρόοδο και ευημερία. Καινοτόμες υπολογιστικές τεχνολογίες, όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη, η ρομποτική, το διαδίκτυο των πραγμάτων, η κβαντική υπολογιστική, κ.ά., οι οποίες εξελίσσονται με εκθετικούς ρυθμούς, διαμορφώνουν ένα ριζικά διαφορετικό εργασιακό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό και πολιτισμικό περιβάλλον.
Από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο, ο κλάδος Πληροφορικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, προσφέρει [i] ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τον προγραμματισμό και τη ρομποτική μέχρι την τεχνητή νοημοσύνη και τα δίκτυα.
 
Στο ευρύτερο αυτό πλαίσιο σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών, η Πληροφορική στο σχολείο έρχεται να καλύψει μια σειρά από ρόλους και γραμματισμούς:
 
- Ψηφιακός Γραμματισμός (Digital Literacy): Ο ψηφιακός γραμματισμός αναφέρεται στην ικανότητα αποτελεσματικής και αποδοτικής χρήσης ψηφιακών τεχνολογιών. Περιλαμβάνει τις τεχνικές δεξιότητες χρήσης υπολογιστικών συστημάτων και εφαρμογών λογισμικού, αλλά και την αξιοποίηση των διαδικτυακών πόρων, την ψηφιακή επικοινωνία και συνεργασία. Στον σημερινό ολοένα αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο, ο ψηφιακός γραμματισμός γίνεται απαραίτητη δεξιότητα για άτομα κάθε ηλικίας και υποβάθρου και τους επιτρέπει να συμμετέχουν στην παγκόσμια οικονομία και κοινωνία.
 
− Πληροφορικός Γραμματισμός (Computer Literacy): Αφορά την οικοδόμηση γνώσεων για τις βασικές έννοιες της πληροφορικής και της υπολογιστικής τεχνολογίας. Ο Πληροφορικός Γραμματισμός εκτός από την οικοδόμηση γνώσεων περιλαμβάνει την ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης και της προγραμματιστικής ικανότητας που αποτελούν τις βασικές συνιστώσες της Υπολογιστικής σκέψης (Computational thinking).
 
− Ψηφιακή πολιτότητα (Digital Citizenship): Η ψηφιακή πολιτότητα αναφέρεται στην υπεύθυνη και ηθική χρήση της τεχνολογίας και των ψηφιακών συσκευών, συμπεριλαμβανομένων του διαδικτύου, των κοινωνικών μέσων και των κινητών τηλεφώνων. Προϋποθέτει την υπεύθυνη χρήση της τεχνολογίας με τρόπους που να είναι ηθικοί και κοινωνικά υπεύθυνοι, όπως ο σεβασμός της πνευματικής ιδιοκτησίας, η μη συμμετοχή σε διαδικτυακή παρενόχληση η σε ρητορική μίσους. Συμπεριλαμβάνει την ψηφιακή δημοκρατία, την ενεργή συμμετοχή στα κοινά, την ψηφιακή νοημοσύνη, την επίγνωση των δυνητικών κινδύνων που σχετίζονται με τη χρήση της τεχνολογίας και τη λήψη μέτρων για τον μετριασμό τους.
 
− Γραμματισμός στη μαθησιακή τεχνολογία (Learning Technology Literacy): Αφορά στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, στην ψηφιακή τάξη και στη δια βίου απόκτηση δεξιοτήτων αυτορρυθμιζόμενης μάθησης μέσα από την χρήση των ψηφιακών πόρων.
 
Η  Διεύθυνσης Σπουδών του σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και συντονιστές των κλάδων, αφενός μεν λαμβάνοντας υπόψιν τους στόχους και τις κατευθύνσεις που τίθενται από τα προγράμματα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας, αφετέρου δε  παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις, μας επιτρέπει να εξειδικεύουμε και να αναμορφώνουμε τα προγράμματα  σπουδών σε κάθε επίπεδο (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο), ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις στον τομέα της Πληροφορικής με τρόπο που να εξασφαλίζεται η ομαλή μετάβαση από την μία βαθμίδα στην άλλη.

Η πληροφορική στο Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα

Σε θεωρητικό επίπεδο, καλύπτουμε τις ενότητες που σχετίζονται με βασικές έννοιες της πληροφορικής, την δομή και τη λειτουργία του υπολογιστή καθώς και τις τεχνικές επικοινωνίας μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον προσφέρουμε μαθήματα:
 
Α. Εμβάθυνσης στη χρήση των εργαλείων παραγωγικότητας Microsoft Office που οδηγεί σε αντίστοιχες πιστοποιήσεις Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου

Σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου οι μαθητές διδάσκονται τα βασικά εργαλεία του Microsoft Office, με σκοπό να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους στη χρήση των εργαλείων παραγωγικότητας. Συγκεκριμένα, στην Α’ Γυμνασίου μαθαίνουν τις λειτουργίες που σχετίζονται με τις «Υπηρεσίες Διαδικτύου» και του Λογισμικού Επεξεργασία Κειμένων «MS Word», στη Β’ Γυμνασίου το Λογισμικό Υπολογιστικών Φύλλων «MS Excel» και στη Γ’ Γυμνασίου το  Λογισμικό και Εφαρμογές Βάσης Δεδομένων «MS Access». Σε όσους επιθυμούν  δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουν στις εξετάσεις “Vellum Global Educational Services”, οι οποίες διεξάγονται στο χώρο του σχολείου. Με την επιτυχή συμμετοχή τους οι μαθητές αποκτούν το πτυχίο “International Diploma in IT Skills Standard” το οποίο αναγνωρίζεται τόσο από το Ελληνικό Δημόσιο όσο και από ιδιωτικούς φορείς ως πιστοποιητικό γνώσεων Η/Υ.
 
Β.  Προγραμματισμός σε SCRATCH Α’ Γυμνασίου

Το Scratch είναι μια οπτική γλώσσα προγραμματισμού που επιτρέπει στους μαθητές να δημιουργούν τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια και κινούμενα σχέδια. Αρχίζουν να το χρησιμοποιούν  στην ΣΤ’ Δημοτικού και συνεχίζουν να προγραμματίζουν χρησιμοποιώντας πιο απαιτητικές τεχνικές στην Α’ Γυμνασίου. Καθώς οι μαθητές σχεδιάζουν έργα Scratch, μαθαίνουν να σκέφτονται δημιουργικά και να εργάζονται συνεργατικά. Σκοπός του συγκεκριμένου μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν βασικές τεχνικές προγραμματισμού μέσα από ένα πολυμεσικό περιβάλλον δίχως να απαιτείται προηγούμενη προγραμματιστική εμπειρία.
 
Γ.  Προγραμματισμός σε mιcro:bit Β’ Γυμνασίου

Ο προγραμματισμός του micro:bit αποτελεί ένα μεταβατικό στάδιο μεταξύ του προγραμματισμού με πλακίδια εντολών (block programming), και της συγγραφής κώδικα για την δημιουργία αλγορίθμων με στόχο την επίλυση μαθηματικών επιστημονικών και πρακτικών προβλημάτων. Το mιcro:bit είναι μία μικρή σε μέγεθος πλακέτα με μικροεπεξεργαστή που σε συνδυασμό με πρόσθετους αισθητήρες (sensors) και ενεργοποιητές (actuators) δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργούν διαδραστικά ηλεκτρονικά συστήματα και να συνθέτουν ομαδικές και ατομικές εφαρμογές  σε περιβάλλον υλικού προγραμματισμού (physical computing). Μπορεί να προγραμματιστεί είτε με γλώσσες που χρησιμοποιούν πλακίδια εντολών όπως η Microsoft MakeCode και η Scratch είτε με τη γλώσσα προγραμματισμού Python.
 
Δ. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Γ’ Γυμνασίου

Οι μαθητές μαθαίνουν τις βασικές αλγοριθμικές δομές προγραμματισμού και αρχίζουν να προγραμματίζουν σε μία γλώσσα προγραμματισμού η οποία από τη νέα χρονιά θα είναι η Python. Ο στόχος του μαθήματος είναι να δώσει την ευκαιρία στους μαθητές να αναπτύξουν τον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης ώστε αφενός να μπορούν να επιλύουν μια σειρά μαθηματικών και πρακτικών προβλημάτων με αποτελεσματικό τρόπο και αφετέρου να λειτουργούν και οι ίδιοι μεθοδικά και οργανωμένα.
 
Πρόσθετα εκπαιδευτικά προγράμματα Γυμνασίου

A. Όμιλος ρομποτικής Lego Mindstorms EV3 for beginners
Όσοι μαθητές επιλέξουν αυτό τον όμιλο, έχουν την ευκαιρία να μάθουν να χρησιμοποιούν το πακέτο εκπαιδευτικής ρομποτικής Lego Mindstorms EV3. Τα μέλη του ομίλου, χωρισμένα σε ομάδες των 3 μαθητών, ακολουθούν βήματα κατασκευής για να συναρμολογήσουν ρομποτικούς μηχανισμούς και μοντέλα προσομοίωσης που συνδυάζουν τα παραδοσιακά δομικά υλικά της Lego με αισθητήρες, κινητήρες και την προγραμματιζόμενη πλατφόρμα EV3 της LEGO.
 
B.  Όμιλος App Inventor
Το App Inventor είναι μια πλατφόρμα οπτικoύ προγραμματισμού με πλακίδια για τη δημιουργία εφαρμογών σε κινητά τηλέφωνα που χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα Android. Δημιουργήθηκε στα εργαστήρια της Google και υποστηρίζεται από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT). Το App Inventor επιτρέπει στους χρήστες να  σχεδιάζουν και να υλοποιούν τις δικές τους εφαρμογές για μία  «έξυπνη συσκευή» (smartphone ή tablet). Πρόκειται για ένα εργαστηριακό πρόγραμμα στο οποίο οι μαθητές αλληλοεπιδρούν με ένα γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού κατακτώντας τη γνώση μέσα από στοχευμένα διδακτικά σενάρια.
 
Γ. Όμιλος 3d printing
Η τρισδιάστατη εκτύπωση (3D printing) είναι μια μέθοδος προσθετικής κατασκευής στην οποία κατασκευάζονται αντικείμενα μέσω της διαδοχικής πρόσθεσης επάλληλων στρώσεων υλικού. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του ομίλου σχεδιάζονται και εκτυπώνονται  (με πολυμερή υλικά), αντικείμενα που έχουν σχεδιαστεί με τη χρήση του προγραμμάτων τρισδιάστατης σχεδίασης και του τρισδιάστατου εκτυπωτή Prusa mini.
 
Δ. Δραστηριότητα και διαγωνισμός Ρομποτική Γυμνασίου
Τόσο ο δραστηριότητα όσο και διαγωνισμός χρησιμοποιούν τεχνικές ΙΟΤ – Internet Of Things τις οποίες υλοποιούν με τα πακέτα εκπαιδευτικής ρομποτικής της Lego, καθώς και με μικροεπεξεργαστές και κατασκευές ανοικτής αρχιτεκτονικής που επιτρέπουν τη λήψη οδηγιών και την αποστολή μετρήσεων σε cloud.
 
Ε. Άξονας Πληροφορικής Γ Γυμνασίου
Στο συγκεκριμένο θεματικό άξονα οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου που τον επιλέγουν, έχουν την ευκαιρία να διδαχθούν μία επιπλέον γλώσσα προγραμματισμού την C++. Ο άξονας Πληροφορικής δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές και μαθήτριες με ιδιαίτερη έφεση στην πληροφορική να μάθουν πιο προχωρημένες τεχνικές επίλυσης προβλημάτων, να αναπτύξουν τις προγραμματιστικές τους ικανότητες και να προετοιμαστούν κατάλληλα για τα μαθήματα πληροφορικής του Λυκείου και του ΙΒ.
 
Ζ. Συμμετοχή στο Μαθητικό Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras.
Ο Διεθνής Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras (Κάστορας) (https://www.bebras.org/ ) διοργανώνεται για την Ελλάδα από το Ερευνητικό Κέντρο Καινοτομίας στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας, των Επικοινωνιών και της Γνώσης «Αθηνά», την Μονάδα Καινοτομίας για τις Γυναίκες (https://www.athenarc.gr/) και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Ο Διεθνής Διαγωνισμός Bebras (Κάστορας), με 87 χώρες μέλη και περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες τον προηγούμενο χρόνο, αποτελεί μια σημαντική παιδαγωγική εμπειρία και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες όλων των ηλικιών, από την Προσχολική ηλικία έως το Λύκειο, όλων των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης της χώρας. Ο στόχος είναι να ανακαλύψουν οι μαθητές και οι μαθήτριες, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς-συντονιστές, τον υπέροχο κόσμο της Υπολογιστικής Σκέψης και της Επιστήμης της Πληροφορικής μέσα από ευχάριστα θέματα υψηλής παιδαγωγικής αξίας.
 
H. Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής
Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής (www.pdp.gr ) είναι ένας ιδιαίτερα  απαιτητικός διαγωνισμός. Οι μαθητές χρειάζεται να χρησιμοποιούν με άνεση προγραμματιστικές τεχνικές που υπερβαίνουν τις τεχνικές που διδάσκονται στο Γυμνάσιο, το Λύκειο ή απαιτούνται για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και τις εξετάσεις του ΙΒ στο μάθημα τις Πληροφορικής. Οργανώνεται από την ΕΠΥ (Ελληνική Εταιρία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, www.epy.gr  ), με την συνεργασία των Τμημάτων Πληροφορικής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, Εθνικού Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών, Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσ/νίκης, Παν/μίου Αιγαίου, Παν/μίου Ιωαννίνων, Παν/μίου Πατρών και Παν/μίου Πειραιά.  Στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής μαθητές του σχολείου μας έχουν πετύχει σημαντικές διακρίσεις τα προηγούμενα χρόνια

Υποδομές

Διαθέτουμε οκτώ σύγχρονα Εργαστήρια Πληροφορικής, δύο εκ των οποίων είναι πιστοποιημένα Εξεταστικά Κέντρα, καθώς και δύο πλήρως εξοπλισμένα Εργαστήρια Ρομποτικής με άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό.
 
Τέλος, μέσα από τις επισκέψεις μας σε τεχνολογική ιδρύματα (μουσεία, χώρους πληροφορικής κ.α.) ανανεώνουμε τις γνώσεις των μαθητών μέσα από ευχάριστες δράσεις.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ