Συμβουλευτική υποστήριξη
Η μετάβαση ενός εφήβου στην βαθμίδα του Λυκείου σηματοδοτεί μια σειρά από αλλαγές και σημαντικά γεγονότα που έρχονται να προστεθούν στην κρίσιμη αναπτυξιακή περίοδο, αυτή της εφηβείας. Ψυχικός, κοινωνικός, βιολογικός, σεξουαλικός και σωματικός εαυτός συγκροτούνται και τείνουν να διαμορφωθούν, καθώς το άτομο πορεύεται προς την ενηλικίωση και την ωρίμανση. Οι μαθητές/τριες του Λυκείου θα κληθούν να πάρουν σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον τους, να θέσουν τους ακαδημαϊκούς τους στόχους και να οργανώσουν την προσπάθειά τους για την επίτευξη αυτών. Η στήριξη των μαθητών, σε όλη αυτή την προσπάθεια προσανατολίζεται στο να μεταβολίσουν τις αλλαγές και να οδηγηθούν στην ενηλικίωση αναλαμβάνοντας την προσωπική τους ευθύνη, έχοντας δημιουργήσει μία θετική εικόνα εαυτού και μια ολοκληρωμένη ταυτότητα.
Ο ρόλος του συμβούλου - ψυχολόγου στο Λύκειο είναι πολυδιάστατος. Ο σύμβουλος - ψυχολόγος επιδιώκει την αξιολόγηση των αναγκών και την παρέμβαση σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς σε επίπεδο πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης, επιδιώκοντας να ενισχύσει τις κοινωνικές και ακαδημαϊκές δεξιότητες των μαθητών. Στόχος μας είναι οι έφηβοι να αισθάνονται πλαισιωμένοι στις προσπάθειες επίτευξης των στόχων τους και τις δυνητικές δυσκολίες τους.
Ο σύμβουλος – ψυχολόγος, μέσω της συμβουλευτικής γονέων, υποστηρίζει τις οικογένειες των μαθητών/τριών δίνοντας κατευθύνσεις στους γονείς τόσο για τις μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των μαθητών/τριών, όσο και για τις γονικές πρακτικές που χρησιμοποιούν. Ταυτόχρονα, ο ρόλος του συμβούλου -ψυχολόγου στο Λύκειο περιλαμβάνει την εξατομικευμένη διερεύνηση, όπου κρίνεται απαραίτητο, των συναισθηματικών και μαθησιακών αναγκών των παιδιών με στόχο τον έγκαιρο εντοπισμό τυχών δυσκολιών τους. Επιπλέον, ο σύμβουλος - ψυχολόγος παρεμβαίνει παρέχοντας βραχύχρονες και εστιασμένες σε συγκεκριμένα ζητήματα συναντήσεις με τους μαθητές σε ατομικό ή και ομαδικό επίπεδο.
Ο σύμβουλος - ψυχολόγος συνεργάζεται συστηματικά με το σύνολο των εκπαιδευτικών καθώς και τη Διεύθυνση του Λυκείου, με σκοπό την αποτελεσματική και στοχευμένη διαχείριση των παιδιών μέσα και έξω από τη σχολική τάξη. Ταυτόχρονα, πραγματοποιούνται επιμορφωτικές ομιλίες για τους εκπαιδευτικούς με στόχο την ευαισθητοποίηση τους σε συγκεκριμένη θεματολογία (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες, εκφοβισμός, διαχείριση κρίσεων κ.ά).
Από το 2007, το Τμήμα Συμβουλευτικής στηρίζει τους γονείς των μαθητών μας μέσα και από το πρόγραμμα των Κύκλων Γονέων. Πρόκειται για μια καινοτόμο ενότητα εκπαίδευσης, στήριξης και ενημέρωσης των γονέων γύρω από θέματα που αφορούν τη διαχείριση των παιδιών, το μεγάλωμά τους, τις αναπτυξιακές τους ανάγκες, τις οικογενειακές σχέσεις, τη διαχείριση συναισθημάτων και πολλά άλλα.
Στο μεγάλο ταξίδι προς τις εξετάσεις των μαθητών/τριών της Γ’ Λυκείου το κάθε παιδί διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο την κάθε εμπειρία. Τα συναισθήματα που καλούνται οι έφηβοι να διαχειριστούν είναι ποικίλα και για το λόγο αυτό τα παιδιά μας χρειάζονται βοήθεια και επαγγελματική καθοδήγηση. Σε αυτή την κατεύθυνση πραγματοποιείται στους γονείς των μαθητών/τριών μια ομιλία από τη σύμβουλο – ψυχολόγο της βαθμίδας με στόχο την ενημέρωση για τη διαχείριση του άγχους και τη στήριξη των παιδιών τους.
«Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής»
Στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα τα τελευταία χρόνια υλοποιείται ένα δημιουργικό πρόγραμμα εκπαίδευσης δεξιοτήτων ζωής, που ξεκινά από τον Παιδικό Σταθμό και το Νηπιαγωγείο και ολοκληρώνεται στο Λύκειο και το ΙΒDP. Το πρόγραμμα ονομάζεται «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής» και εκπονείται από το Τμήμα Συμβουλευτικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των επιπέδων.
Στη σύγχρονη αλλά και τη μελλοντική εργασιακή πραγματικότητα, οι δεξιότητες που έχει ανάγκη ο κάθε νέος όταν ξεκινά τη σταδιοδρομία του δεν εξαντλούνται στα τυπικά προσόντα, τα πτυχία και τις όποιες πιστοποιήσεις, αλλά ενισχύονται με τα μη τυπικά προσόντα που είναι όλο και πιο αναγκαία.
Οι προσωπικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές δεξιότητες που καλλιεργούνται στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα, ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών, λειτουργούν θετικά στη διαχείριση των δυσκολιών και των αρνητικών συναισθημάτων που τυχόν βιώνουν τα παιδιά αλλά ταυτόχρονα προετοιμάζουν τους μελλοντικούς επιτυχημένους επαγγελματίες. Οι θεματικές ενότητες σε όλες τις βαθμίδες έχουν σχεδιαστεί με βάση το θεωρητικό μοντέλο των πέντε παραγόντων (The Big Five Theory) αλλά και τη θεωρία των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (4cs, Creativity, Critical Thinking, Collaboration, Communication).
Στην Α’ Λυκείου το πρόγραμμα Επιχειρηματικότητα, Προσωπική Ανάπτυξη και Επικοινωνία στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, επικοινωνίας, επίλυσης συγκρούσεων και διαχείρισης κρίσεων, ευελιξίας και προσαρμοστικότητας. Ταυτόχρονα μέσω του προγράμματος επιδιώκουμε τη δημιουργία επαγγελματικών μονογραφιών καθώς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων καταιγισμού ιδεών και κριτικής σκέψης.
Στη Β’ Λυκείου σκοπός του προγράμματος Στρατηγικές Διαχείρισης Χρόνου, προετοιμασία για τις εξετάσεις είναι να ενδυναμώσουμε τους μαθητές/τριες με δεξιότητες όπως η διαχείριση χρόνου, η επίλυση προβλημάτων, η κριτική σκέψη και η ψυχική ανθεκτικότητα.
Στη Γ’ Λυκείου σκοπός του προγράμματος Το άγχος και η διαχείριση των τελικών εξετάσεων είναι να πλαισιώσει τους μαθητές/τριες με δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και προσαρμοστικότητας. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου να συζητήσουν, να εκφράσουν σκέψεις και προβληματισμούς αλλά και να μιλήσουν για τις βαθύτερες αιτίες του άγχους τους και τους τρόπους αντιμετώπισής του, σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.
Ο ρόλος του συμβούλου - ψυχολόγου στο Λύκειο είναι πολυδιάστατος. Ο σύμβουλος - ψυχολόγος επιδιώκει την αξιολόγηση των αναγκών και την παρέμβαση σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς σε επίπεδο πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης, επιδιώκοντας να ενισχύσει τις κοινωνικές και ακαδημαϊκές δεξιότητες των μαθητών. Στόχος μας είναι οι έφηβοι να αισθάνονται πλαισιωμένοι στις προσπάθειες επίτευξης των στόχων τους και τις δυνητικές δυσκολίες τους.
Ο σύμβουλος – ψυχολόγος, μέσω της συμβουλευτικής γονέων, υποστηρίζει τις οικογένειες των μαθητών/τριών δίνοντας κατευθύνσεις στους γονείς τόσο για τις μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των μαθητών/τριών, όσο και για τις γονικές πρακτικές που χρησιμοποιούν. Ταυτόχρονα, ο ρόλος του συμβούλου -ψυχολόγου στο Λύκειο περιλαμβάνει την εξατομικευμένη διερεύνηση, όπου κρίνεται απαραίτητο, των συναισθηματικών και μαθησιακών αναγκών των παιδιών με στόχο τον έγκαιρο εντοπισμό τυχών δυσκολιών τους. Επιπλέον, ο σύμβουλος - ψυχολόγος παρεμβαίνει παρέχοντας βραχύχρονες και εστιασμένες σε συγκεκριμένα ζητήματα συναντήσεις με τους μαθητές σε ατομικό ή και ομαδικό επίπεδο.
Ο σύμβουλος - ψυχολόγος συνεργάζεται συστηματικά με το σύνολο των εκπαιδευτικών καθώς και τη Διεύθυνση του Λυκείου, με σκοπό την αποτελεσματική και στοχευμένη διαχείριση των παιδιών μέσα και έξω από τη σχολική τάξη. Ταυτόχρονα, πραγματοποιούνται επιμορφωτικές ομιλίες για τους εκπαιδευτικούς με στόχο την ευαισθητοποίηση τους σε συγκεκριμένη θεματολογία (π.χ. μαθησιακές δυσκολίες, εκφοβισμός, διαχείριση κρίσεων κ.ά).
Από το 2007, το Τμήμα Συμβουλευτικής στηρίζει τους γονείς των μαθητών μας μέσα και από το πρόγραμμα των Κύκλων Γονέων. Πρόκειται για μια καινοτόμο ενότητα εκπαίδευσης, στήριξης και ενημέρωσης των γονέων γύρω από θέματα που αφορούν τη διαχείριση των παιδιών, το μεγάλωμά τους, τις αναπτυξιακές τους ανάγκες, τις οικογενειακές σχέσεις, τη διαχείριση συναισθημάτων και πολλά άλλα.
Στο μεγάλο ταξίδι προς τις εξετάσεις των μαθητών/τριών της Γ’ Λυκείου το κάθε παιδί διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο την κάθε εμπειρία. Τα συναισθήματα που καλούνται οι έφηβοι να διαχειριστούν είναι ποικίλα και για το λόγο αυτό τα παιδιά μας χρειάζονται βοήθεια και επαγγελματική καθοδήγηση. Σε αυτή την κατεύθυνση πραγματοποιείται στους γονείς των μαθητών/τριών μια ομιλία από τη σύμβουλο – ψυχολόγο της βαθμίδας με στόχο την ενημέρωση για τη διαχείριση του άγχους και τη στήριξη των παιδιών τους.
«Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής»
Στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα τα τελευταία χρόνια υλοποιείται ένα δημιουργικό πρόγραμμα εκπαίδευσης δεξιοτήτων ζωής, που ξεκινά από τον Παιδικό Σταθμό και το Νηπιαγωγείο και ολοκληρώνεται στο Λύκειο και το ΙΒDP. Το πρόγραμμα ονομάζεται «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής» και εκπονείται από το Τμήμα Συμβουλευτικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των επιπέδων.
Στη σύγχρονη αλλά και τη μελλοντική εργασιακή πραγματικότητα, οι δεξιότητες που έχει ανάγκη ο κάθε νέος όταν ξεκινά τη σταδιοδρομία του δεν εξαντλούνται στα τυπικά προσόντα, τα πτυχία και τις όποιες πιστοποιήσεις, αλλά ενισχύονται με τα μη τυπικά προσόντα που είναι όλο και πιο αναγκαία.
Οι προσωπικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές δεξιότητες που καλλιεργούνται στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα, ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών, λειτουργούν θετικά στη διαχείριση των δυσκολιών και των αρνητικών συναισθημάτων που τυχόν βιώνουν τα παιδιά αλλά ταυτόχρονα προετοιμάζουν τους μελλοντικούς επιτυχημένους επαγγελματίες. Οι θεματικές ενότητες σε όλες τις βαθμίδες έχουν σχεδιαστεί με βάση το θεωρητικό μοντέλο των πέντε παραγόντων (The Big Five Theory) αλλά και τη θεωρία των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (4cs, Creativity, Critical Thinking, Collaboration, Communication).
Στην Α’ Λυκείου το πρόγραμμα Επιχειρηματικότητα, Προσωπική Ανάπτυξη και Επικοινωνία στοχεύει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, επικοινωνίας, επίλυσης συγκρούσεων και διαχείρισης κρίσεων, ευελιξίας και προσαρμοστικότητας. Ταυτόχρονα μέσω του προγράμματος επιδιώκουμε τη δημιουργία επαγγελματικών μονογραφιών καθώς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων καταιγισμού ιδεών και κριτικής σκέψης.
Στη Β’ Λυκείου σκοπός του προγράμματος Στρατηγικές Διαχείρισης Χρόνου, προετοιμασία για τις εξετάσεις είναι να ενδυναμώσουμε τους μαθητές/τριες με δεξιότητες όπως η διαχείριση χρόνου, η επίλυση προβλημάτων, η κριτική σκέψη και η ψυχική ανθεκτικότητα.
Στη Γ’ Λυκείου σκοπός του προγράμματος Το άγχος και η διαχείριση των τελικών εξετάσεων είναι να πλαισιώσει τους μαθητές/τριες με δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και προσαρμοστικότητας. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου να συζητήσουν, να εκφράσουν σκέψεις και προβληματισμούς αλλά και να μιλήσουν για τις βαθύτερες αιτίες του άγχους τους και τους τρόπους αντιμετώπισής του, σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο.
Επιλογή Σπουδών
Η αναζήτηση επαγγελματικής κατεύθυνσης αποτελεί μία άκρως καθοριστική αλλά και συναρπαστική διαδικασία. Κατανοώντας τις ανάγκες των εφήβων και των οικογενειών τους, το σχολείο μας έχει σχεδιάσει και εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Επιλογής Σπουδών και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, με το οποίο ενημερώνονται οι μαθητές για την αγορά εργασίας και αναδεικνύονται οι επαγγελματικές τους επιλογές. Το πρόγραμμα ξεκινά στη Γ΄ Γυμνασίου και ολοκληρώνεται στη Γ΄ Λυκείου και το IB2.
Στην Α’ Λυκείου προσφέρεται σε όποιο μαθητή/τρια το επιθυμεί το Πρόγραμμα Ανίχνευσης Επαγγελματικών Τάσεων και Δυνατοτήτων. Το πρόγραμμα είναι επωφελές τόσο για τους μαθητές/τριες που έχουν ήδη αποφασίσει την επαγγελματική κατεύθυνση ή το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν, όσο και για εκείνους που έχουν όλες τις επαγγελματικές επιλογές και κατευθύνσεις ανοιχτές μπροστά τους. Σκοπός του είναι να συμβάλει στην αυτογνωσία των εφήβων, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη γνώση και ενημέρωση γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες:
Προσωπικότητα, Ενδιαφέροντα, Ικανότητες, Κίνητρα και Ατομικά Χαρακτηριστικά. Διερευνώντας τους πέντε αυτούς παράγοντες οι μαθητές/τριες γνωρίζουν καλύτερα τον εαυτό τους, εντοπίζουν τα δυνατά τους σημεία, τις πιθανές αδυναμίες τους, τα κίνητρά τους αλλά και τις εκπαιδευτικές ή επαγγελματικές τους επιλογές. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό μεταξύ τους και έπειτα από ανάλυση και σύνθεση από τους Συμβούλους-Ψυχολόγους, οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα, που κατευθύνουν τόσο αυτούς που επιζητούν επιβεβαίωση των επιλογών τους όσο και εκείνους που ψάχνουν απαντήσεις, προκειμένου να κατασταλάξουν σε μια οριστική απόφαση.
Στο πλαίσιο μιας επιστημονικής, πιο διεισδυτικής και εξατομικευμένης προσέγγισης των επαγγελματικών ενδιαφερόντων του κάθε παιδιού, το Τμήμα Συμβουλευτικής έχει στη διάθεσή του ένα ολοκληρωμένο και επιστημονικά έγκυρο Πρόγραμμα Εντοπισμού Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων για τους μαθητές/τριες της Β’ Λυκείου. Στόχος του προγράμματος είναι μέσω της συμπλήρωσης κάποιων εξειδικευμένων ερωτηματολογίων να ανιχνευτούν τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών, να ελεγχθούν οι προσωπικές δεξιότητές τους και να αναδείξουν τον μελλοντικό επαγγελματικό τους εαυτό. Οι απαντήσεις που θα προκύψουν θα συνδυαστούν μεταξύ τους με σκοπό να καθοδηγήσουν τους μαθητές βήμα-βήμα στην ανάληψη απόφασης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους μαθητές της Β’ Λυκείου, οι οποίοι - ενώ έχουν ήδη επιλέξει κατεύθυνση - δεν είναι ακόμα σίγουροι για τις επιλογές που ανοίγονται μπροστά τους από το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Λυκείου βρίσκονται στο κατώφλι των Πανελληνίων Εξετάσεων. Τα ενδιαφέροντά τους κάποιες φορές μεταβάλλονται. Αυτό συχνά προκαλεί σύγχυση στους εφήβους και τους εμποδίζει να καταλήξουν στην τελική τους επιλογή. Σε συνδυασμό με την σκληρή προετοιμασία και την πιεστική καθημερινότητά τους, πολλοί μαθητές ανησυχούν ήδη για την ιδανική επιλογή και τη σωστή σειρά κατά τη συμπλήρωση των σχολών στο μηχανογραφικό τους δελτίο και ως εκ τούτου καθυστερούν στη λήψη απόφασης. Στο πλαίσιο αυτό, το Τμήμα Συμβουλευτικής έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο και επιστημονικά έγκυρο πρόγραμμα, το Πρόγραμμα Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων και Λήψης Απόφασης. Το πρόγραμμα αυτό θα βοηθήσει τους μαθητές μας να επαναπροσδιορίσουν τα ενδιαφέροντά τους, να ιεραρχήσουν τις σημαντικότερες για αυτούς σχολές και να καταλήξουν στις τελικές επαγγελματικές επιλογές.
Στην Α’ Λυκείου προσφέρεται σε όποιο μαθητή/τρια το επιθυμεί το Πρόγραμμα Ανίχνευσης Επαγγελματικών Τάσεων και Δυνατοτήτων. Το πρόγραμμα είναι επωφελές τόσο για τους μαθητές/τριες που έχουν ήδη αποφασίσει την επαγγελματική κατεύθυνση ή το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν, όσο και για εκείνους που έχουν όλες τις επαγγελματικές επιλογές και κατευθύνσεις ανοιχτές μπροστά τους. Σκοπός του είναι να συμβάλει στην αυτογνωσία των εφήβων, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη γνώση και ενημέρωση γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες:
Προσωπικότητα, Ενδιαφέροντα, Ικανότητες, Κίνητρα και Ατομικά Χαρακτηριστικά. Διερευνώντας τους πέντε αυτούς παράγοντες οι μαθητές/τριες γνωρίζουν καλύτερα τον εαυτό τους, εντοπίζουν τα δυνατά τους σημεία, τις πιθανές αδυναμίες τους, τα κίνητρά τους αλλά και τις εκπαιδευτικές ή επαγγελματικές τους επιλογές. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό μεταξύ τους και έπειτα από ανάλυση και σύνθεση από τους Συμβούλους-Ψυχολόγους, οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα, που κατευθύνουν τόσο αυτούς που επιζητούν επιβεβαίωση των επιλογών τους όσο και εκείνους που ψάχνουν απαντήσεις, προκειμένου να κατασταλάξουν σε μια οριστική απόφαση.
Στο πλαίσιο μιας επιστημονικής, πιο διεισδυτικής και εξατομικευμένης προσέγγισης των επαγγελματικών ενδιαφερόντων του κάθε παιδιού, το Τμήμα Συμβουλευτικής έχει στη διάθεσή του ένα ολοκληρωμένο και επιστημονικά έγκυρο Πρόγραμμα Εντοπισμού Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων για τους μαθητές/τριες της Β’ Λυκείου. Στόχος του προγράμματος είναι μέσω της συμπλήρωσης κάποιων εξειδικευμένων ερωτηματολογίων να ανιχνευτούν τα επαγγελματικά ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών, να ελεγχθούν οι προσωπικές δεξιότητές τους και να αναδείξουν τον μελλοντικό επαγγελματικό τους εαυτό. Οι απαντήσεις που θα προκύψουν θα συνδυαστούν μεταξύ τους με σκοπό να καθοδηγήσουν τους μαθητές βήμα-βήμα στην ανάληψη απόφασης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους μαθητές της Β’ Λυκείου, οι οποίοι - ενώ έχουν ήδη επιλέξει κατεύθυνση - δεν είναι ακόμα σίγουροι για τις επιλογές που ανοίγονται μπροστά τους από το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Λυκείου βρίσκονται στο κατώφλι των Πανελληνίων Εξετάσεων. Τα ενδιαφέροντά τους κάποιες φορές μεταβάλλονται. Αυτό συχνά προκαλεί σύγχυση στους εφήβους και τους εμποδίζει να καταλήξουν στην τελική τους επιλογή. Σε συνδυασμό με την σκληρή προετοιμασία και την πιεστική καθημερινότητά τους, πολλοί μαθητές ανησυχούν ήδη για την ιδανική επιλογή και τη σωστή σειρά κατά τη συμπλήρωση των σχολών στο μηχανογραφικό τους δελτίο και ως εκ τούτου καθυστερούν στη λήψη απόφασης. Στο πλαίσιο αυτό, το Τμήμα Συμβουλευτικής έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο και επιστημονικά έγκυρο πρόγραμμα, το Πρόγραμμα Επαγγελματικών Ενδιαφερόντων και Λήψης Απόφασης. Το πρόγραμμα αυτό θα βοηθήσει τους μαθητές μας να επαναπροσδιορίσουν τα ενδιαφέροντά τους, να ιεραρχήσουν τις σημαντικότερες για αυτούς σχολές και να καταλήξουν στις τελικές επαγγελματικές επιλογές.