Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

​Στατιστικά στοιχεία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018

Συγχαίρουμε τους αποφοίτους του 2018, τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς τους για τα εξαιρετικά αποτελέσματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2018, τα οποία καταδεικνύουν και σε αυτόν τον τομέα την πρωτοποριακή θέση του Σχολείου μας.
Τα αποτελέσματα αυτά είναι απόρροια εντατικής και συστηματικής εργασίας κατά τη διάρκεια όλης της φοίτησης των παιδιών στο Σχολείο μας. Είναι απόρροια της δημιουργικής συνεργασίας παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων. Είναι το αποτέλεσμα του αλληλοσεβασμού και της αλληλοϋποστήριξης, που καλλιεργούνται και αναπτύσσονται μεταξύ των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ.

Αναφέρουμε ορισμένα ενδιαφέροντα και ενδεικτικά συμπεράσματα που προκύπτουν από αυτά τα στοιχεία, τα οποία παρουσιάζονται και στους πίνακες που ακολουθούν: 
  • Το 52,6% των μαθητών μας πέτυχε βαθμό πρόσβασης από 15 έως 20. Αντίστοιχος πανελλαδικός Δείκτης: 21,9% (η επίδοση των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας είναι καλύτερη κατά 140,2%)
  • Το 38,5% των μαθητών μας πέτυχε βαθμό πρόσβασης από 16 έως 20. Αντίστοιχος πανελλαδικός Δείκτης: 15,7% (η επίδοση των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας είναι καλύτερη κατά 145%)
  • Το 23,1% των μαθητών μας πέτυχε βαθμό πρόσβασης από 17 έως 20. Αντίστοιχος πανελλαδικός Δείκτης: 9,5% (η επίδοση των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας είναι καλύτερη κατά 142,9%)
  • Το 9,0% των μαθητών μας πέτυχε βαθμό πρόσβασης από 18 έως 20. Αντίστοιχος πανελλαδικός Δείκτης: 3,8% (η επίδοση των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας είναι καλύτερη κατά 136,2%)
  • Κατά μέσο όρο οι επιδόσεις των μαθητών μας ανά μάθημα ήταν υψηλότερες από τις πανελλαδικές επιδόσεις κατά 32,5%.
Picture
Picture
Πιο αναλυτικά:
  • Το 88,5% των μαθητών μας που υπέβαλαν μηχανογραφικό εισήχθη σε ΑΕΙ έναντι του 55,6% που είναι ο αντίστοιχος πανελλαδικός δείκτης επιτυχίας για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων.  Αυτή η υπεροχή των μαθητών των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ κατά 32,9 ποσοστιαίες μονάδες (δηλαδή μια διαφορά της τάξεως του 59,1% επί των εισαχθέντων) είναι πολύ σημαντική, όσον αφορά στο δείκτη ακαδημαϊκής αποτελεσματικότητας των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ, έναντι του δείκτη των υπόλοιπων σχολείων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η διαφορά σε αυτό το δείκτη ακαδημαϊκής αποτελεσματικότητας, που υπερβαίνει το 30%, είναι διαρκής και σταθερή και δεν αναφέρεται μόνο στη φετινή χρονιά. Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζεται αυτή η σύγκριση για τα επτά τελευταία χρόνια:
Picture
​Οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις υψηλότερες επιδόσεις και οι σχολές στις οποίες εισήχθησαν είναι οι εξής:
Επώνυμο

​​Τσαρτσαράκος

​
​Γιαννουκάκου

Μανιώτη

Τόλη

Τοψίδης


​
​Κατσιμπάρος

​
​
​Γκίλλης
Όνομα

​Κυριάκος

​
​Κατερίνα

Ρέα

Κλειώ-Νικολέτα

Άγγελος


​
​Παναγιώτης


​
​​Γεώργιος- Νικηφόρος
Αρ. μορίων

​18914


​18679

18587

18357

18329


​
​18130


​
​​18125
Σχολή

​Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ

Ιατρική  Παν/μιο Ιωαννίνων

Ψυχολογία ΕΚΠΑ

Νομική ΕΚΠΑ

Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ


​​Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ΕΚΠΑ (εισάγεται πρώτος στη σχολή)

​​Φαρμακευτική Παν/μιο Πατρών

Είναι επίσης σημαντικό να επισημάνουμε ότι αρκετοί μαθητές μας από το Γενικό Λύκειο, παράλληλα με την εισαγωγή τους σε Πανεπιστημιακές Σχολές μέσω των Πανελληνίων Εξετάσεων, εισάγονται και σε Πανεπιστημιακές Σχολές της Ευρώπης και των Η.Π.Α. αλλά και σε Ιδρύματα Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα, με τη βοήθεια του Γραφείου Πληροφόρησης Σπουδών του Σχολείου μας. Όπως κάθε χρόνο, θα ενημερωθείτε αναλυτικά για τις επιτυχίες όλων των μαθητών μας μέσω φυλλαδίου που θα σας στείλουμε τον Οκτώβριο.

Παρουσίαση Αποτελεσμάτων για το Δίπλωμα του ΙΒ της Εξεταστικής Περιόδου Μαΐου 2018

Στις εξετάσεις του Μαΐου 2018 για την απόκτηση του Διπλώματος του International Baccalaureate: 96,6% των μαθητών μας πέτυχαν να εξασφαλίσουν το Δίπλωμα. Το αντίστοιχο παγκόσμιο ποσοστό απόκτησης του Διπλώματος για  την περσινή εξεταστική περίοδο ήταν 78,4%.

​Ποσοστά Απόκτησης του Διπλώματος την τελευταία πενταετία
Εξεταστική Περίοδος
May 2013
May 2014
May 2015
May 2016
May 2017
​May 2018
​Παγκόσμιος Μέσος Όρος
79%
79,3%
80,8%
79,3%
78,4%
​(1)
Εκπαιδευτήρια Γείτονα
98,46%
97,2%
97,1%
100%
100%
​96,6%
  • Ο μέσος  όρος απόκτησης του Διπλώματος είναι 35 στα 45 (σταθερά υψηλότερος από τον παγκόσμιο μέσο όρο  τα τελευταία χρόνια) 
  • Ο μέσος όρος του σχολείου ανά μάθημα ήταν  5,49 ενώ ο περσινός αντίστοιχος παγκόσμιος ήταν  4,8 στα 7.
  • Το 82% των μαθητών μας πέτυχαν συνολική επίδοση στις εξετάσεις για απόκτηση του Διπλώματος άνω του αντίστοιχου περσινού μέσου παγκοσμίου όρου 30/45 (δείτε το παράρτημα Α) Τις υψηλότερες επιδόσεις πέτυχαν οι μαθητές μας:
​​Γεωργιάδη Τατιάνα  (45/45)
Μαρκούση Δανάη  (43/45)  
Συμεωνίδης Παντελής  (43/45)
Γρηγοράκης Κίμων  (42/45)
Κακούνη Μάρθα  (39/45)  
Παπαδόπουλος Ιάσων  (39/45)
Γεωργοπούλου Εκάβη  (38/45)
(1) Σύμφωνα με πληροφόρηση που πήραμε από τον Οργανισμό του ΙΒ, τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν την πρόσφατη εξεταστική του Μαΐου 2018 θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο εντός του Νοεμβρίου.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ