Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Δημοσιεύσεις-Press-Media >
      • Δημοσιεύσεις
      • Press
      • Media
    • Ευχαριστίες
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Επιστημονική Επιτροπή
        • Χορηγοί Βιβλιοδρομιών
        • Αποτελέσματα 2019
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2015
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Καλοκαιρινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2019
    • Καλοκαιρινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2018
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Εκδηλώσεις 2015-2016 >
      • Καλοκαιρινά Προγράμματα 2016
      • 20ο Ελληνικό Πανηγύρι
      • Ημερίδα: Τα σχολικά Μαθηματικά στο μέλλον
      • Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2015
      • Εκδήλωση Γυμνασίου-Λυκείου-IB DP για το "ΟΧΙ"
      • Εκδήλωση Δημοτικού για την επέτειο του "ΟΧΙ"
      • 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής >
        • 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής
        • Δελτίο Τύπου Διαγωνισμού Ρομποτικής
    • Εκδηλώσεις 2014-2015 >
      • Summer Camp 2015
      • Γονείς και Παιδία παίζει 2015
      • 19ο Ελληνικό Πανηγύρι
      • IB DP Open Day 2015 >
        • IB DP Open Day 2015
        • Ζωντανή Μετάδοση Ημερίδας
      • Φεστιβάλ imommy
      • 15o Μαθητικό Συμπόσιο UNESCO >
        • Η Εκπαίδευση ως μέσο κοινωνικής συνοχής
        • Διοργάνωση - Κανονισμός Συμποσίου
        • Πρακτικά Πρώτης Συνεδρίασης
        • Κείμενα για την Εκπαίδευση μετά το 2015
        • Φόρμα Συμμετοχής
        • Πρόγραμμα
        • Πρόγραμμα Έναρξης Συμποσίου
        • Οδηγίες
        • Ζωντανή Μετάδοση Συμποσίου
        • Επικοινωνία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate >
      • IB DP Introduction
      • The Diploma Program
      • First year
      • The diploma year
      • Geitonas IB World School
      • Sources of further information
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Εκπαιδευτική φιλοσοφία

​Σε μια εποχή γοργών εξελίξεων αποκτά ιδιαίτερη σημασία για τα παιδιά μας, όχι η συσσώρευση γνώσεων, πολλές από τις οποίες ενδέχεται σε λίγα χρόνια να είναι ξεπερασμένες, αλλά η εξοικείωσή τους με τους τρόπους προσέγγισης, διερεύνησης και αξιοποίησης των γνώσεων αυτών. Η μάθηση δεν αποτελεί μια διαδικασία μεταβίβασης γνώσεων και δεξιοτήτων από κάποιον που τις κατέχει σε κάποιον που δεν τις κατέχει. Ούτε συντελείται αποκλειστικά και μόνον στις σχολικές αίθουσες με κινητήριο μοχλό το σχολικό εγχειρίδιο.

Μέσα από τα Προγράμματα του Ανοιχτού Δημιουργικού Σχολείου οι εκπαιδευτικοί μας συνδέουν τη σχολική γνώση με τα βιώματα των παιδιών, τα ενδιαφέροντά τους αλλά και με προβληματικές καταστάσεις της πραγματικής ζωής. Μια σειρά από καινοτομίες σε γνωστικούς τομείς όπως η Γλώσσα, τα Μαθηματικά, οι Φυσικές Επιστήμες ή η Ιστορία αλλά και παρεμβάσεις στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών ή της Πληροφορικής ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της φαντασίας, της κριτικής σκέψης και της συλλογικής προσπάθειας των παιδιών.

Η γνώση οικοδομείται σταδιακά, μέσα και έξω από τους οριοθετημένους χώρους του σχολείου, σε ένα κοινωνικό - πολιτιστικό πλαίσιο το οποίο παροτρύνει το παιδί να δοκιμάσει τις δυνάμεις του και να τις αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο. Στην πραγματικότητα δημιουργούμε ένα παράθυρο ανοιχτών οριζόντων, ένα διευρυμένο πλαίσιο που κινητοποιεί τους μηχανισμούς ανάπτυξης των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων κάθε παιδιού. Κυρίαρχος σκοπός και πρωταρχικό μέλημά μας να συμβάλουμε αποφασιστικά στην αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεών του, ώστε να εξελιχθεί σε ολοκληρωμένη και δημιουργική προσωπικότητα.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ