Εκπαιδευτική φιλοσοφία
Η φοίτηση ενός παιδιού στο Γυμνάσιο ταυτίζεται με το πέρασμά του από την παιδική στην εφηβική ηλικία. Αυτή η διττή - μαθησιακή και ηλικιακή - ανανέωση προσδιορίζει και το πλαίσιο συνεργασίας που αναπτύσσουμε με τους μαθητές μας. Στόχος μας είναι αφενός οι μαθητές μας να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη προσαρμογής στις αυξημένες απαιτήσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και αφετέρου να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στα κοινωνικά δρώμενα, ώστε να καταστούν ενεργοί πολίτες.
Το Σχολείο, μέσω των διδακτικών καινοτομιών που εφαρμόζει, βοηθά τους μαθητές του να πραγματοποιήσουν τον πρώτο στόχο, δηλαδή την αποτελεσματική προσαρμογή τους στις αυξημένες απαιτήσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παράλληλα, οι πολύμορφες πολιτιστικές δραστηριότητες ενισχύουν το μορφωσιογόνο κλίμα του Σχολείου μας και βοηθούν τους μαθητές μας να αναδείξουν τα πνευματικά, ψυχικά και συναισθηματικά χαρίσματά τους για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός κόσμου που απαιτεί υψηλή επιστημονική κατάρτιση, ήθος και προσαρμοστικότητα.
Το Σχολείο, μέσω των διδακτικών καινοτομιών που εφαρμόζει, βοηθά τους μαθητές του να πραγματοποιήσουν τον πρώτο στόχο, δηλαδή την αποτελεσματική προσαρμογή τους στις αυξημένες απαιτήσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Παράλληλα, οι πολύμορφες πολιτιστικές δραστηριότητες ενισχύουν το μορφωσιογόνο κλίμα του Σχολείου μας και βοηθούν τους μαθητές μας να αναδείξουν τα πνευματικά, ψυχικά και συναισθηματικά χαρίσματά τους για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός κόσμου που απαιτεί υψηλή επιστημονική κατάρτιση, ήθος και προσαρμοστικότητα.