Ένας σπουδαίος Γερμανός σκακιστής του 19ου αιώνα είχε παραθέσει την άποψη ότι ''το σκάκι είναι στην ουσία του ένα παιχνίδι, στη μορφή του μια τέχνη και στην εκτέλεσή του μια επιστήμη'' . Αυτή ακριβώς ήταν και παραμένει η επιθυμία όλων όσων συνετέλεσαν, ώστε να επεκταθούν τα πρωταθλήματα σκάκι στις τάξεις του Δημοτικού. Να δοθεί η δυνατότητα στους μικρούς, εν δυνάμει εξαιρετικούς σκακιστές να απολαύσουν τη μαγεία του διασημότερου παιχνιδιού στρατηγικής μέσω της εφαρμογής διασκεδαστικών, έξυπνων και περίτεχνων στρατηγικών, με σκοπό την υπερκέραση των επιθετικών κι αμυντικών διατάξεων του παίκτη με τον οποίο βρίσκονται σε αναμέτρηση.
Ωστόσο, το σπουδαιότερο επίτευγμα δεν είναι εάν στο τέλος θα βρίσκεσαι στην πλευρά του νικητή ή του ηττημένου, διότι μπορεί εν τέλει μια πατρίδα σκάκι να έχει δύο εν δυνάμει νικητές. Εν κατακλείδι, τι αξίζει περισσότερο πραγματικά, μια εύκολη ή δύσκολη νίκη ή μια ήττα που θα σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος αναλογιζόμενος και μαθαίνοντας από τα λάθη σου;
Του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΥ
Εκπαιδευτικού