Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
Διεθνή
Kampourakis Κ., Palaiokrassa Ε., Papadopoulou Μ., Pavlidi V., Argyropoulou M. (2012) Children's intuitive teleology: shifting the focus of evolution education research. Evolution Education and Outreach (online first article)
Kampourakis K. (2011) Teaching about adaptation: why evolutionary history matters. Science & Education (online first article).
Kampourakis K., Pavlidi V., Papadopoulou M., Palaiokrassa E. (2011) Children’s teleological intuitions: what kind of explanations do 7-8 year olds give for the features of organisms, artifacts and natural objects? Research in Science Education (online first article).
Stamelos G., Kavasakalis A. (2011). The public debate on a Quality Assurance system for Greek universities. Quality in Higher Education, vol.17 (1) (in press)
Koliopoulos, D. & Argyropoulou M. (2011).Constructing qualitative energy concepts in a formal educational context with 6-7 year old students.Review of Science, Mathematics and ICT Education: 5 (1), 63-80.
Paraskevopoulou Ε. & Koliopoulos D. (2010).Teaching the Nature of Science through the Millikan-Ehrenhaft Dispute, Science & Education (online first article)
Kampourakis Κ. (2010) Mendel and the path to Genetics: portraying science as a social process. Science & Education (online first article)
Apostolou A. & Koulaidis V. (2010). Epistemology and science education: a study of epistemological views of teachers. Research in Science & Technological Education, 28(2), 149–166
Xyrafas V. (2010). Orthodox Church and Enlightenment. Oosters Christendom, Vol 2, 11-19.
Rudge DW & Kampourakis K (2010). Darwin and Darwinism: an introduction. Science & Education, 19(4-5), 319-322.
Kampourakis K. & McComas W.F. (2010). Charles Darwin and evolution: illustrating human aspects of science. Science & Education, 19 (6-8), 637-654.
Kampourakis K. & Zogza V. (2009). Preliminary evolutionary explanations: a basic framework for conceptual change and explanatory coherence in evolution. Science & Education, 18(10), 1313-1340.
Kampourakis K. & Zogza V. (2008). Students’ intuitive explanations of the causes of homologies and adaptations. Science & Education, 17(1), 27-47.
Kampourakis K. & Zogza V. (2007). Students’ preconceptions about evolution: how accurate is the characterization as “Lamarckian” when considering the history of evolutionary thought? Science & Education, 16(3-5), 393-422.
Kampourakis K. (2007). Teleology in biology, chemistry and physics education: what primary teachers should know. Review of Science, Mathematics and ICT Education, 1(2), 81-93.
Kampourakis K. (2006). The finches’ beaks: introducing evolutionary concepts. Science Scope, 29(6),14-17.
Kampourakis K., Zogza V. (2006). Tempo and mode of teaching evolution. Themes in Education, 7(1), 3-24.
Kampourakis K., Roumeliotou Κ. (2004). Mendel was not alone. Biologist, 51(1), 54-57.
Ελληνικά
Βάσση Π. (2011). Η θεώρηση της ουτοπίας στο έργο του Κ. Παπαϊωάννου. Νέος Ερμής ο Λόγιος, τχ. 1, Ιανουάριος –Απρίλιος, 173- 191.
Ξυράφας, Β.,( 2011) Ο ρόλος της Νεωτερικής Γεωγραφίας στο νεοελληνικό Διαφωτισμό, προς δημοσίευση στο περιοδικό «Ερμής o Λόγιος». Αθήνα.
Κολιόπουλος Δ. & Αργυροπούλου Μ. (2010). Η διδασκαλία της ενέργειας στην α’ δημοτικού. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 34-35, 5-26.
Βάσση Π. (2009).To κοινωνικό συμβόλαιο του Thomas Hobbes και η επικαιρότητά του. Τα Εκπαιδευτικά, τχ. 89-90,
Βάσση Π. (2008). Για τον Κ. Παπαϊωάννου (περιλήψεις συνεδριακών ανακοινώσεων). Ηθική. Περιοδικό Φιλοσοφίας, τχ. 5, 61-62.
Βάσση Π. (2008). Η έννοια της μεσότητας στα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη. Τα Εκπαιδευτικά, τχ. 87-88, 75-85.
Ευθυμίου,Κ., & Λαρδούτσου, Σ. (2007) Βασική βιβλιογραφία στην γνωσιακή- συμπεριφοριστική θεραπεία. Βιβλιογραφικές συστάσεις για ειδικούς, Τετράδια Ψυχιατρικής, 99, 145-155.
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005). Η διδασκαλία της εξέλιξης σε ιστορικό πλαίσιο και οι παρανοήσεις από την ιστορία της επιστήμης. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 15: 16-21.
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005). Η διδασκαλία της βιολογίας της γ΄ γυμνασίου στο θεωρητικό πλαίσιο της εξέλιξης: αποτελέσματα και συμπεράσματα από την εφαρμογή του προγράμματος. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 12: 6-13.
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2004). Η διδασκαλία της βιολογίας γ΄ γυμνασίου στο πλαίσιο της θεωρίας της εξέλιξης, με βάση τις εναλλακτικές απόψεις και τις απορίες των μαθητών: πρόταση ενός προγράμματος έρευνας. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 8-9: 32-41.
Καμπουράκης Κ., Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Κουβάτσος Χ., Γιαλούμης Σ., Πούλη Α. (2004). ¶μεση και έμμεση διδασκαλία για τη φύση της επιστήμης: αποτελέσματα μιας εμπειρικής μελέτης στο πλαίσιο της βιοτεχνολογίας. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 8-9: 60-68.
Δημόπουλος Κ.,Νοταράς Δ., Καμπουράκης Κ. (2003). Αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για την προώθηση της επιστημονικής εγγραμματοσύνης στο πλαίσιο των μαθημάτων των φυσικών επιστημών: η περίπτωση ενός cd-rom για τη διδασκαλία της Βιοτεχνολογίας στο Γυμνάσιο. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 4: 36-40.
Kampourakis Κ., Palaiokrassa Ε., Papadopoulou Μ., Pavlidi V., Argyropoulou M. (2012) Children's intuitive teleology: shifting the focus of evolution education research. Evolution Education and Outreach (online first article)
Kampourakis K. (2011) Teaching about adaptation: why evolutionary history matters. Science & Education (online first article).
Kampourakis K., Pavlidi V., Papadopoulou M., Palaiokrassa E. (2011) Children’s teleological intuitions: what kind of explanations do 7-8 year olds give for the features of organisms, artifacts and natural objects? Research in Science Education (online first article).
Stamelos G., Kavasakalis A. (2011). The public debate on a Quality Assurance system for Greek universities. Quality in Higher Education, vol.17 (1) (in press)
Koliopoulos, D. & Argyropoulou M. (2011).Constructing qualitative energy concepts in a formal educational context with 6-7 year old students.Review of Science, Mathematics and ICT Education: 5 (1), 63-80.
Paraskevopoulou Ε. & Koliopoulos D. (2010).Teaching the Nature of Science through the Millikan-Ehrenhaft Dispute, Science & Education (online first article)
Kampourakis Κ. (2010) Mendel and the path to Genetics: portraying science as a social process. Science & Education (online first article)
Apostolou A. & Koulaidis V. (2010). Epistemology and science education: a study of epistemological views of teachers. Research in Science & Technological Education, 28(2), 149–166
Xyrafas V. (2010). Orthodox Church and Enlightenment. Oosters Christendom, Vol 2, 11-19.
Rudge DW & Kampourakis K (2010). Darwin and Darwinism: an introduction. Science & Education, 19(4-5), 319-322.
Kampourakis K. & McComas W.F. (2010). Charles Darwin and evolution: illustrating human aspects of science. Science & Education, 19 (6-8), 637-654.
Kampourakis K. & Zogza V. (2009). Preliminary evolutionary explanations: a basic framework for conceptual change and explanatory coherence in evolution. Science & Education, 18(10), 1313-1340.
Kampourakis K. & Zogza V. (2008). Students’ intuitive explanations of the causes of homologies and adaptations. Science & Education, 17(1), 27-47.
Kampourakis K. & Zogza V. (2007). Students’ preconceptions about evolution: how accurate is the characterization as “Lamarckian” when considering the history of evolutionary thought? Science & Education, 16(3-5), 393-422.
Kampourakis K. (2007). Teleology in biology, chemistry and physics education: what primary teachers should know. Review of Science, Mathematics and ICT Education, 1(2), 81-93.
Kampourakis K. (2006). The finches’ beaks: introducing evolutionary concepts. Science Scope, 29(6),14-17.
Kampourakis K., Zogza V. (2006). Tempo and mode of teaching evolution. Themes in Education, 7(1), 3-24.
Kampourakis K., Roumeliotou Κ. (2004). Mendel was not alone. Biologist, 51(1), 54-57.
Ελληνικά
Βάσση Π. (2011). Η θεώρηση της ουτοπίας στο έργο του Κ. Παπαϊωάννου. Νέος Ερμής ο Λόγιος, τχ. 1, Ιανουάριος –Απρίλιος, 173- 191.
Ξυράφας, Β.,( 2011) Ο ρόλος της Νεωτερικής Γεωγραφίας στο νεοελληνικό Διαφωτισμό, προς δημοσίευση στο περιοδικό «Ερμής o Λόγιος». Αθήνα.
Κολιόπουλος Δ. & Αργυροπούλου Μ. (2010). Η διδασκαλία της ενέργειας στην α’ δημοτικού. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 34-35, 5-26.
Βάσση Π. (2009).To κοινωνικό συμβόλαιο του Thomas Hobbes και η επικαιρότητά του. Τα Εκπαιδευτικά, τχ. 89-90,
Βάσση Π. (2008). Για τον Κ. Παπαϊωάννου (περιλήψεις συνεδριακών ανακοινώσεων). Ηθική. Περιοδικό Φιλοσοφίας, τχ. 5, 61-62.
Βάσση Π. (2008). Η έννοια της μεσότητας στα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη. Τα Εκπαιδευτικά, τχ. 87-88, 75-85.
Ευθυμίου,Κ., & Λαρδούτσου, Σ. (2007) Βασική βιβλιογραφία στην γνωσιακή- συμπεριφοριστική θεραπεία. Βιβλιογραφικές συστάσεις για ειδικούς, Τετράδια Ψυχιατρικής, 99, 145-155.
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005). Η διδασκαλία της εξέλιξης σε ιστορικό πλαίσιο και οι παρανοήσεις από την ιστορία της επιστήμης. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 15: 16-21.
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005). Η διδασκαλία της βιολογίας της γ΄ γυμνασίου στο θεωρητικό πλαίσιο της εξέλιξης: αποτελέσματα και συμπεράσματα από την εφαρμογή του προγράμματος. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 12: 6-13.
Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2004). Η διδασκαλία της βιολογίας γ΄ γυμνασίου στο πλαίσιο της θεωρίας της εξέλιξης, με βάση τις εναλλακτικές απόψεις και τις απορίες των μαθητών: πρόταση ενός προγράμματος έρευνας. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 8-9: 32-41.
Καμπουράκης Κ., Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Κουβάτσος Χ., Γιαλούμης Σ., Πούλη Α. (2004). ¶μεση και έμμεση διδασκαλία για τη φύση της επιστήμης: αποτελέσματα μιας εμπειρικής μελέτης στο πλαίσιο της βιοτεχνολογίας. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 8-9: 60-68.
Δημόπουλος Κ.,Νοταράς Δ., Καμπουράκης Κ. (2003). Αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για την προώθηση της επιστημονικής εγγραμματοσύνης στο πλαίσιο των μαθημάτων των φυσικών επιστημών: η περίπτωση ενός cd-rom για τη διδασκαλία της Βιοτεχνολογίας στο Γυμνάσιο. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 4: 36-40.