Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά

Διεθνή
Kampourakis Κ., Palaiokrassa Ε., Papadopoulou Μ., Pavlidi V., Argyropoulou M. (2012) Children's intuitive teleology: shifting the focus of evolution education research. Evolution Education and Outreach (online first article)

Kampourakis K. (2011) Teaching about adaptation: why evolutionary history matters. Science & Education (online first article).

Kampourakis K., Pavlidi V., Papadopoulou M., Palaiokrassa E. (2011) Children’s teleological intuitions: what kind of explanations do 7-8 year olds give for the features of organisms, artifacts and natural objects? Research in Science Education (online first article).

Stamelos G., Kavasakalis A. (2011). The public debate on a Quality Assurance system for Greek universities. Quality in Higher Education, vol.17 (1) (in press)

Koliopoulos, D. & Argyropoulou M. (2011).Constructing qualitative energy concepts in a formal educational context with 6-7 year old students.Review of Science, Mathematics and ICT Education: 5 (1), 63-80.

Paraskevopoulou Ε. & Koliopoulos D. (2010).Teaching the Nature of Science through the Millikan-Ehrenhaft Dispute, Science & Education (online first article)

Kampourakis Κ. (2010) Mendel and the path to Genetics: portraying science as a social process. Science & Education (online first article)

Apostolou A. & Koulaidis V. (2010). Epistemology and science education: a study of epistemological views of teachers. Research in Science & Technological Education, 28(2), 149–166

Xyrafas V. (2010). Orthodox Church and Enlightenment. Oosters Christendom, Vol 2, 11-19.

Rudge DW & Kampourakis K (2010). Darwin and Darwinism: an introduction. Science & Education, 19(4-5), 319-322.

Kampourakis K. & McComas W.F. (2010). Charles Darwin and evolution: illustrating human aspects of science. Science & Education, 19 (6-8), 637-654.

Kampourakis K. & Zogza V. (2009). Preliminary evolutionary explanations: a basic framework for conceptual change and explanatory coherence in evolution. Science & Education, 18(10), 1313-1340.

Kampourakis K. & Zogza V. (2008). Students’ intuitive explanations of the causes of homologies and adaptations. Science & Education, 17(1), 27-47.

Kampourakis K. & Zogza V. (2007). Students’ preconceptions about evolution: how accurate is the characterization as “Lamarckian” when considering the history of evolutionary thought? Science & Education, 16(3-5), 393-422.

Kampourakis K. (2007). Teleology in biology, chemistry and physics education: what primary teachers should know. Review of Science, Mathematics and ICT Education, 1(2), 81-93.

Kampourakis K. (2006). The finches’ beaks: introducing evolutionary concepts. Science Scope, 29(6),14-17.

Kampourakis K., Zogza V. (2006). Tempo and mode of teaching evolution. Themes in Education, 7(1), 3-24.

Kampourakis K., Roumeliotou Κ. (2004). Mendel was not alone. Biologist, 51(1), 54-57.

Ελληνικά

Βάσση Π. (2011). Η θεώρηση της ουτοπίας στο έργο του Κ. Παπαϊωάννου. Νέος Ερμής ο Λόγιος, τχ. 1, Ιανουάριος –Απρίλιος, 173- 191.

Ξυράφας, Β.,( 2011) Ο ρόλος της Νεωτερικής Γεωγραφίας στο νεοελληνικό Διαφωτισμό, προς δημοσίευση στο περιοδικό «Ερμής o Λόγιος». Αθήνα.

Κολιόπουλος Δ. & Αργυροπούλου Μ. (2010). Η διδασκαλία της ενέργειας στην α’ δημοτικού. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 34-35, 5-26.

Βάσση Π. (2009).To κοινωνικό συμβόλαιο του Thomas Hobbes και η επικαιρότητά του. Τα Εκπαιδευτικά, τχ. 89-90,

Βάσση Π. (2008). Για τον Κ. Παπαϊωάννου (περιλήψεις συνεδριακών ανακοινώσεων). Ηθική. Περιοδικό Φιλοσοφίας, τχ. 5, 61-62.

Βάσση Π. (2008). Η έννοια της μεσότητας στα Ηθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη. Τα Εκπαιδευτικά, τχ. 87-88, 75-85.

Ευθυμίου,Κ., & Λαρδούτσου, Σ. (2007) Βασική βιβλιογραφία στην γνωσιακή- συμπεριφοριστική θεραπεία. Βιβλιογραφικές συστάσεις για ειδικούς, Τετράδια Ψυχιατρικής, 99, 145-155.

Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005). Η διδασκαλία της εξέλιξης σε ιστορικό πλαίσιο και οι παρανοήσεις από την ιστορία της επιστήμης. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 15: 16-21.

Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2005). Η διδασκαλία της βιολογίας της γ΄ γυμνασίου στο θεωρητικό πλαίσιο της εξέλιξης: αποτελέσματα και συμπεράσματα από την εφαρμογή του προγράμματος. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 12: 6-13.

Καμπουράκης Κ., Ζόγκζα Β. (2004). Η διδασκαλία της βιολογίας γ΄ γυμνασίου στο πλαίσιο της θεωρίας της εξέλιξης, με βάση τις εναλλακτικές απόψεις και τις απορίες των μαθητών: πρόταση ενός προγράμματος έρευνας. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 8-9: 32-41.

Καμπουράκης Κ., Νοταράς Δ., Αποστόλου Α., Κουβάτσος Χ., Γιαλούμης Σ., Πούλη Α. (2004). ¶μεση και έμμεση διδασκαλία για τη φύση της επιστήμης: αποτελέσματα μιας εμπειρικής μελέτης στο πλαίσιο της βιοτεχνολογίας. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 8-9: 60-68.

Δημόπουλος Κ.,Νοταράς Δ., Καμπουράκης Κ. (2003). Αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού για την προώθηση της επιστημονικής εγγραμματοσύνης στο πλαίσιο των μαθημάτων των φυσικών επιστημών: η περίπτωση ενός cd-rom για τη διδασκαλία της Βιοτεχνολογίας στο Γυμνάσιο. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη, 4: 36-40.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ