Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Τμήμα Ξένων Γλωσσών

Αγγλικά

Στο Λύκειο η αγγλική γλώσσα διδάσκεται 3 ώρες την εβδομάδα στην Α΄ τάξη και 2 ώρες την εβδομάδα στις τάξεις B΄ και Γ΄. Στις τάξεις Α΄ και Β΄ υπάρχουν τμήματα στα επίπεδα Β2, C1, C2 και post-C2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου για τις γλώσσες. Παράλληλα, στην Α΄ και Β΄ Λυκείου παρέχεται  η δυνατότητα, σε όσους το επιθυμούν,  να παρακολουθήσουν ένα δίωρο μάθημα Εμβάθυνσης στη ζώνη 13:35-15:00. Το δίωρο αυτό εστιάζει στην προετοιμασία για τα διπλώματα Cambridge και Michigan και παρέχει περαιτέρω ευκαιρίες για επικοινωνιακή χρήση της γλώσσας.
 
Στα τμήματα post-Proficiency, οι μαθητές αναπτύσσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης, έρευνας και συνεργατικότητας και έχουν την ευκαιρία να συνθέσουν και να παρουσιάσουν εργασίες πάνω στα κοινωνιοπολιτισμικά θέματα που επεξεργάζονται.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι το υψηλό επίπεδο των αγγλικών που αποκτούν οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα είναι πολύτιμο προσόν που διευκολύνει την παρακολούθηση του προγράμματος του Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate) στα δύο τελευταία χρόνια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για τα παιδιά που επιλέγουν αυτήν την οδό πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
 
Στη Γ΄ Λυκείου οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τμήμα γενικών αγγλικών σε επίπεδο Β2, ή ένα από τα δύο παρακάτω τμήματα:
  1. Tμήμα προετοιμασίας για το Ειδικό Μάθημα Αγγλικών, που εξετάζεται σε πανελλήνιο επίπεδο και είναι προϋπόθεση για εισαγωγή σε κάποιες πανεπιστημιακές σχολές στην Ελλάδα 
  2. Τμήμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση IELTS  που απαιτείται για την εισαγωγή και φοίτηση σε αγγλόφωνα προγράμματα Πανεπιστημίων του εξωτερικού. Το πιστοποιητικό γλωσσομάθειας IELTS έχει διετή ισχύ. 

Τέλος, όλοι οι μαθητές του Λυκείου μπορούν να παρακολουθήσουν τα προγράμματα προετοιμασίας για το Συνέδριο Μοντέλου Ηνωμένων Εθνών (MUN) και τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Λογοαθλημάτων στα Αγγλικά (Forensics) τις Παρασκευές, στη ζώνη 15:00 – 16:40.

Γαλλικά

Στο Γενικό Λύκειο η Γαλλική Γλώσσα διδάσκεται ως δεύτερη ξένη γλώσσα με 2 ώρες εβδομαδιαίως στην Α΄ Λυκείου και 1 ώρα εβδομαδιαίως στη Β΄ Λυκείου. Το μάθημα των Γαλλικών βαθμολογείται και στα δύο τετράμηνα και συμμετέχει ισότιμα με τα άλλα μαθήματα στην εξαγωγή του γενικού μέσου όρου.

Οι μαθητές, σε τμήματα με γνωσιακή ομοιογένεια, έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν την εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας μέσα από ένα ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών που περιλαμβάνει:

- τη βελτίωση του επιπέδου γλωσσομάθειας,
- την προετοιμασία για την απόκτηση των διπλωμάτων DALF C1/C2 και DELF Β1, B2,
- τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς και εκπαιδευτικά προγράμματα,
- τη διεύρυνση των γνώσεων τους σε θέματα πολιτισμού.
 
Για τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας χρησιμοποιούνται

- σύγχρονες διδακτικές Μέθοδοι που επιλέγονται βάσει των αναγκών των μαθητών μας,
- βιβλία Δεξιοτήτων, όπως ορίζει το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες,
- ψηφιακό και έντυπο συνοδευτικό υλικό αποκλειστικά για τους μαθητές του Σχολείου, που συγγράφουν οι εκπαιδευτικοί του Γαλλικού Τμήματος.

Πρόσθετα εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Δίωρο μάθημα εμβάθυνσης στο Λύκειο
Στην Α’ Λυκείου παρέχεται η δυνατότητα, σε όσους μαθητές το επιθυμούν, να παρακολουθήσουν ένα επιπλέον δίωρο μάθημα Εμβάθυνσης στην απογευματινή ζώνη. Το δίωρο αυτό εστιάζει στην προετοιμασία για τις εξετάσεις πιστοποιήσεων στα Διπλώματα του Γαλλικού Ινστιτούτου. 
  • Συμμετοχή σε εθνικούς και διεθνείς Διαγωνισμούς  ενισχύοντας τα κίνητρα και το ενδιαφέρον των μαθητών για τους γαλλόφωνους πολιτισμούς και τη γαλλική γλώσσα.

Γερμανικά

Στο Γενικό Λύκειο οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν την εκμάθηση της Γερμανικής Γλώσσας και να παρακολουθήσουν, ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ένα ευέλικτο πρόγραμμα σπουδών, το οποίο έχει ως κύριους στόχους:
  • την εμπέδωση και διεύρυνση των γνώσεων που αποκτήθηκαν στο Γυμνάσιο με τη συνέχιση της εκμάθησης στο επίπεδο Β2
  • την προετοιμασία για τη συμμετοχή στις εξετάσεις για την απόκτηση του διπλώματος Goethe-Zertifikat B2
  • την επαφή με διάφορους τομείς του γερμανικού πολιτισμού
  • τη συμμετοχή σε διαγωνισμούς και επιδοτούμενα εκπαιδευτικά προγράμματα στη Γερμανία.

Στη Γ΄ Λυκείου υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα προετοιμασίας για τις εξετάσεις των Γερμανικών ως ειδικού μαθήματος των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ