Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Σχολείο και οικογένεια

Αντιλαμβανόμαστε το Σχολείο ως ένα μέρος όπου μοιράζονται εμπειρίες ζωής και σχέσεις ανάμεσα σε πολλούς ενήλικους και πάρα πολλά παιδιά. Σκεφτόμαστε το Σχολείο ως ένα είδος οικοδομήματος υπό κατασκευή που συνεχώς αναπροσαρμόζεται στα νέα δεδομένα.

Αυτό που επίσης είναι πάντα σημαντικό για μας είναι να επεκταθεί το ζωντανό μας σχολικό σύστημα στον κόσμο των οικογενειών, δίνοντάς τους το δικαίωμα να γνωρίζουν γι’ αυτό και να συμμετέχουν σ’ αυτό.

Πρώτη Ημέρα Γνωριμίας

Η Ημέρα Γνωριμίας αποτελεί καθοριστικό σταθμό  και αναπόσπαστο μέρος της σχολικής πρακτικής μας και πραγματοποιείται πριν την έναρξη του σχολικού έτους κατά τις απογευματινές ώρες.

Στόχος αυτής της ημέρας είναι:
  • Η ανάπτυξη μιας δημιουργικής σχέσης μεταξύ Σχολείου και Οικογένειας
  • Η  μεγαλύτερη κατανόηση των αναγκών του παιδιού, αλλά και των αναγκών και επιθυμιών των γονέων.
  • Η  συλλογή πληροφοριών που βοηθούν στην καλύτερη προσαρμογή του παιδιού αλλά και η προσαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος στις ιδιαίτερες ανάγκες του/της κάθε μαθητή/τριας. 
  • Η  αύξηση των ευκαιριών για ενίσχυση κατάλληλων συμπεριφορών του παιδιού μέσα και έξω από το σχολείο. 
  • Η στήριξη του εκπαιδευτικού έργου από τους ίδιους τους γονείς.

Συγκεντρώσεις Γονέων

Οι συγκεντρώσεις γονέων στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ Σχολείου και οικογένειας αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την πρόοδο των παιδιών και την αποτελεσματικότητα της σχολικής πράξης.  Μια τέτοια συνεργασία έχει αποδειχθεί πως δημιουργεί μια ισχυρή ομάδα. Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας είναι στη διάθεση των γονέων τρία απογεύματα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, που είναι γνωστά ως απογευματινές συγκεντρώσεις γονέων.

Πρωινές Συναντήσεις

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας είναι στη διάθεση των γονέων δύο ώρες την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Στην αρχή  κάθε σχολικού έτους αποστέλεται στους γονείς αναλυτικός πίνακας με τις ημέρες και τις ώρες που ο κάθε εκπαιδευτικός δέχεται τους γονείς των μαθητών/τριών του.

Τέλος δίνεται η ευκαιρία στους γονείς να συζητήσουν οποιοδήποτε θέμα αφορά το παιδί τους σε προσωπικές συναντήσεις με την Εκπαιδευτική Ψυχολόγο, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Προγράμματα Κοινής Δράσης και Εθελοντισμού

Πρόγραμμα ΟΙΚΟΔΕΣΜΟΣ

Το πρόγραμμα ΟΙΚΟΔΕΣΜΟΣ στοχεύει στην ενδυνάμωση του οικογενειακού ιστού, στον εμπλουτισμό γνώσεων και στη διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης. Το πρόγραμμα ΟΙΚΟΔΕΣΜΟΣ εντάσσεται στα προγράμματα βιωματικής μάθησης. Μόνο που το βίωμα συντελείται με την υποστήριξη και τη συνεργασία της οικογένειας. Το πρόγραμμα ονομάστηκε ΟΙΚΟΔΕΣΜΟΣ και τo πρώτο συνθετικό ΟΙΚΟ – έχει διπλή σημειολογία: Οικογένεια και Οικολογία. Στην ενότητα των προγραμμάτων ΟΙΚΟΔΕΣΜΟΣ περιλαμβάνονται τα προγράμματα: «Ταξιδεύοντας με τον Οδυσσέα στην Αρχαία Ελλάδα» και «Ζώα του Ελληνικού Δάσους».

Δράσεις Αειφόρου Ανάπτυξης


Το Νηπιαγωγείο  μας έχει θεμελιωθεί με αρχές και βάσεις που ικανοποιούν την Αειφορία. Απόδειξη είναι η κατάκτηση του Α΄ Βραβείου Αειφόρου Σχολείου από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (2010-2011).

Τα τελευταία χρόνια το Νηπιαγωγείο εργάζεται προς την κατεύθυνση της Αειφορίας, προωθεί τις συνεργασίες, ενθαρρύνει γονείς και  εκπαιδευτικούς να δεσμευτούν για την επίτευξη της αειφόρου ανάπτυξης, ενσωματώνει την αειφορία σε όλες τις πτυχές των οικογενειακών και σχολικών δραστηριοτήτων και πειραματίζεται με κοινές δράσεις με τη συμμετοχή γονέων και παιδιών.

Στο Νηπιαγωγείο μας υποστηρίζουμε δράσεις που έχουν ήδη κατακτηθεί όπως είναι οι εξής:
  • Λειτουργεί βιολογικός καθαρισμός.
  • Το ενεργειακό προφίλ του κτιρίου του Νηπιαγωγείου ικανοποιεί προδιαγραφές αειφόρου λειτουργίας και βιοκλιματισμού.
  • Πραγματοποιείται σε μόνιμη βάση ανακύκλωση χαρτιού και μπαταριών σε όλα τα τμήματα του Νηπιαγωγείου  με τη συνεργασία και της οικογένειας και περιστασιακά ανακύκλωση γυαλιού, αλουμινίου και πλαστικού.
  • Το σύστημα κομποστοποίησης οργανικών τροφών κεντρίζει το ενδιαφέρον μικρών και μεγάλων.
  • Το εστιατόριο του Σχολείου λειτουργεί με βάση τη μεσογειακή υγιεινή διατροφή ενώ το κυλικείο μας διαθέτει βιολογικά και υγιεινά προϊόντα, που παρασκευάζονται καθημερινά στις εγκαταστάσεις του Σχολείου μας. Οι γονείς έχουν συνεχή ενημέρωση για το μενού των παιδιών.
  • Υλοποιούνται διαρκώς  περιβαλλοντικά σχέδια και δράσεις στον κήπο μας και το δάσος μας στα οποία εθελοντικά συμμετέχουν  και οι γονείς.
Το Ελληνικό Πανηγύρι

Αποτελεί θεσμό για τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα. Γίνεται κάθε χρόνο, τον Ιούνιο και συμμετέχουν παιδιά του Παιδικού Σταθμού, του Νηπιαγωγείου και όλων των τάξεων του Δημοτικού με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια απ’ όλη την Ελλάδα. Η εκδήλωση ολοκληρώνεται με τη ζωντανή συμμετοχή των γονέων.
Picture

Η Ημέρα Πολιτισμού

Είναι ένας μεγάλος πολιτιστικός θεσμός του Σχολείου μας. Είναι πραγματικά ωραίο να αναπνέουν οι γονείς μαζί με τα παιδιά αυτό το δημιουργικό άρωμα της σχολικής ζωής. Και είναι ωραιότερο για τα παιδιά να συνυπάρχουν με τους γονείς τους αρμονικά , να δέχονται το ζεστό τους χειροκρότημα ή το ενθαρρυντικό χαμόγελο για το ρόλο τους στη θεατρική παράσταση, να βλέπουν στα μάτια των αγαπημένων τους την απόλαυση που γεννούν οι εικαστικές τους δημιουργίες.

Τόσο οι εκδηλώσεις της Ημέρας Πολιτισμού όσο και του Ελληνικού Πανηγυριού επισφραγίζουν την υψηλή ποιότητα της πολιτιστικής διάστασης της φυσιογνωμίας μας.

Εθελοντισμός
​

Δύο είναι οι βασικοί άξονες που αναλαμβάνουμε δράση:
  1. Ο κοινωνικός, που περιλαμβάνει δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης, όπως εκδηλώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα, χριστουγεννιάτικο και πασχαλινό παζάρι σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων.
  2. Ο περιβαλλοντικός, που αναφέρεται σε δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των μικρών παιδιών και των γονιών τους, ώστε να δημιουργήσουμε και εμείς στην Ελλάδα ενεργούς και σκεπτόμενους πολίτες. Ομιλίες πυροσβεστών στα παιδιά, εξόρμησή τους στις κοντινές παραλίες με σκοπό τη συλλογή των σκουπιδιών, αναδασώσεις κ.α., συμβάλουν στην καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ