Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
Τα μαθήματα Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών συνιστούν ένα πεδίο ενίσχυσης και καλλιέργειας της κοινωνικής, πολιτικής, οικονομικής και πολιτισμικής συνείδησης των μαθητών. Απώτερο στόχο των Εκπαιδευτηρίων μας αποτελεί η διαμόρφωση μελλοντικών ενεργών πολιτών, ικανών επιχειρηματιών, ενσυνείδητων και υπεύθυνων εργαζόμενων, σκεπτόμενων καταναλωτών.
Η δομή των μαθημάτων στηρίζεται στο βασικό πρόγραμμα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας το οποίο εμπλουτίζεται με αρχές βιωματικής μάθησης και μεθόδους ερευνητικών εργασιών. Η σχολική τάξη λειτουργεί ως κύτταρο πολιτισμού και προβληματισμού με μια σειρά δράσεων, που αποτελούν γέφυρα διασύνδεσης του σχολείου με το κοινωνικό γίγνεσθαι.
Στο Λύκειο, οι μαθητές μας εμβαθύνουν στα συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα με στόχο την επαρκή προετοιμασία τους στο πλαίσιο του νέου εξεταστικού συστήματος. Παράλληλα πραγματοποιείται μια σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών που ενισχύουν την ανάπτυξη της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής ταυτότητας των μαθητών, όπως η συνεργασία με το «Χαμόγελο του παιδιού» και με το τμήμα αειφορίας της ελληνικής επιχείρησης «APIVITA» καθώς και η καθιερωμένη συμμετοχή στη «Βουλή των Εφήβων» κα.
Η διδακτική διαδικασία συμπληρώνεται με ερευνητικές εργασίες, όπου οι μαθητές μας ομαδοσυγκεντρωτικά προσεγγίζουν θέματα «πράσινης» οικονομίας και αειφόρου ανάπτυξης, μοντέλα ηγετικών συμπεριφορών, στοιχεία σημειολογίας του κινηματογράφου, ανάλυση κοινωνικών και οικονομικών χαρακτηριστικών διάφορων ευρωπαϊκών πόλεων.
Η δομή των μαθημάτων στηρίζεται στο βασικό πρόγραμμα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας το οποίο εμπλουτίζεται με αρχές βιωματικής μάθησης και μεθόδους ερευνητικών εργασιών. Η σχολική τάξη λειτουργεί ως κύτταρο πολιτισμού και προβληματισμού με μια σειρά δράσεων, που αποτελούν γέφυρα διασύνδεσης του σχολείου με το κοινωνικό γίγνεσθαι.
Στο Λύκειο, οι μαθητές μας εμβαθύνουν στα συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα με στόχο την επαρκή προετοιμασία τους στο πλαίσιο του νέου εξεταστικού συστήματος. Παράλληλα πραγματοποιείται μια σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών που ενισχύουν την ανάπτυξη της οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής ταυτότητας των μαθητών, όπως η συνεργασία με το «Χαμόγελο του παιδιού» και με το τμήμα αειφορίας της ελληνικής επιχείρησης «APIVITA» καθώς και η καθιερωμένη συμμετοχή στη «Βουλή των Εφήβων» κα.
Η διδακτική διαδικασία συμπληρώνεται με ερευνητικές εργασίες, όπου οι μαθητές μας ομαδοσυγκεντρωτικά προσεγγίζουν θέματα «πράσινης» οικονομίας και αειφόρου ανάπτυξης, μοντέλα ηγετικών συμπεριφορών, στοιχεία σημειολογίας του κινηματογράφου, ανάλυση κοινωνικών και οικονομικών χαρακτηριστικών διάφορων ευρωπαϊκών πόλεων.