Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

H διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό

Η Φυσική Αγωγή, αναπόσπαστο κομμάτι του εκπαιδευτικού μας συστήματος, είναι η οργανωμένη και συστηματική σωματική δραστηριότητα και άσκηση που απώτερο στόχο έχει την ψυχοσωματική υγεία των μαθητών.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, αποκτούν κινητικές δεξιότητες, μαθαίνουν  να συνεργάζονται, να θέτουν κοινούς στόχους και να κοινωνικοποιούνται. Μέσω της  άσκησης ανακαλύπτουν τρόπους, για να θωρακίζουν την υγεία τους και να βελτιώνουν  τη φυσική τους κατάσταση. Παράλληλα, δημιουργούν τις απαραίτητες αντιστάσεις απέναντι στον σύγχρονο καθιστικό τρόπο ζωής και θέτουν τον θεμέλιο λίθο για τη «δια βίου άσκηση».

ΑΞΟΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Η κινητική αγωγή είναι ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα κατάλληλα σχεδιασμένο για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας (Νηπιαγωγείο, Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄ τάξεις).

Στόχος του προγράμματος είναι να βελτιώσει τις κινητικές ικανότητες των παιδιών και να προάγει τη μάθηση, την αντίληψη (νοητικό επίπεδο) και την εμπειρία (συναισθηματικό επίπεδο) μέσα από την κίνηση, επιδρώντας θετικά στην ψυχοσωματική ανάπτυξη τους. Τα παιδιά μέσα από τις κινητικές δραστηριότητες και το παιχνίδι, με ή χωρίς τη χρήση αντικειμένων, μαθαίνουν να αντιλαμβάνονται τις έννοιες της συνεργασίας και της ομαδικότητας.
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

Η κολύμβηση είναι  η ιδανικότερη επιλογή άσκησης  για όλες τις ηλικίες. Επηρεάζει θετικά την ψυχική και σωματική υγεία των παιδιών καθώς και τη σωματική τους ανάπτυξη.

Για τον λόγο αυτό, το Σχολείο μας έχει εντάξει το μάθημα της κολύμβησης στο υποχρεωτικό πρόγραμμα της Φυσικής Αγωγής από τον Παιδικό Σταθμό έως και τη Δ΄ τάξη του Δημοτικού. Από την Ε’ και την Στ’ τάξη τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να το επιλέξουν, αφού εντάσσεται ως μάθημα επιλογής στους Αθλητικούς Ομίλους.  Η κολύμβηση διδάσκεται 1 ώρα την εβδομάδα στα κλειστά κολυμβητήρια του Σχολείου μας  και η διδασκαλία της στοχεύει στην εξοικείωση των παιδιών με το νερό και την εκμάθηση των βασικών στυλ κολύμβησης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΑΘΛΗΣΗΣ
 
Το πρόγραμμα της Φυσικής αγωγής στο Δημοτικό ολοκληρώνεται στην Ε΄ και Στ’ τάξη, όπου οι μαθητές  και οι μαθήτριες μέσα από την ομαδική άθληση και το παιχνίδι εμβαθύνουν στα αθλήματα που απαιτούν συνεργασία, αξιοποιώντας τις γνώσεις που έχουν κατακτήσει  τα προηγούμενα χρόνια  και τις αθλητικές τους δυνατότητες.

​Επιπρόσθετες  αθλητικές   δράσεις

​​Α. ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
Οι Αθλητικοί Όμιλοι κατέχουν σημαντική θέση στο πρόγραμμα του Σχολείου μας. Μέσα από τη λειτουργία τους, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν και να γυμνάζονται συστηματικά στο άθλημα της αρεσκείας τους. Για την υλοποίηση του προγράμματος προστέθηκε στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα 1 επιπλέον ώρα διδασκαλίας στη Φυσική Αγωγή για την Ε΄ και τη Στ΄ τάξη του Δημοτικού.
 
Β. ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Στα εσωτερικά πρωταθλήματα, καθώς και στους  αγώνες κολύμβησης και στίβου, που διοργανώνει το Σχολείο μας, μπορούν να συμμετέχουν όλοι/ες  οι μαθητές/τριες. Έτσι, τα παιδιά κοινωνικοποιούνται, διδάσκονται τα ιδεώδη του αθλητισμού και μαθαίνουν να διαχειρίζονται τη νίκη και την ήττα.
 
Γ.  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
Οι αντιπροσωπευτικές ομάδες των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα στελεχώνονται από μαθητές και μαθήτριες που έχουν λάβει μέρος στα εσωτερικά πρωταθλήματα και τους εσωτερικούς αγώνες και έχουν διακριθεί. Οι ομάδες αυτές εκπροσωπούν το Σχολείο μας στους Περιφερειακούς αγώνες, τα Διασχολικά Πρωταθλήματα και στις Αθλητικές Συναντήσεις Ιδιωτικών Σχολείων (Α.Σ.Ι.Σ.).
 
Δ. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Τα Προαιρετικά Αθλητικά Προγράμματα συμπληρώνουν το βασικό πρόγραμμα της Φυσικής Αγωγής. Προσφέρουν εξειδικευμένη διδασκαλία για την εκμάθηση του αθλήματος που επιλέγει το κάθε παιδί, μέσα από επιστημονικά σχεδιασμένα προγράμματα. Παράλληλα, βοηθούν στην ολοκλήρωση της αθλητικής προσωπικότητας των μαθητών/τριών μας. Τα Προαιρετικά Αθλητικά Προγράμματα προσφέρονται 2 διδακτικές ώρες την εβδομάδα, εκτός από τα προγράμματα της αυτοάμυνας και του στίβου, τα οποία ένας  μαθητής/μία μαθήτρια μπορεί να παρακολουθήσει για 2 ή 4 διδακτικές ώρες την εβδομάδα.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ