Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Δημοσιεύσεις-Press-Media >
      • Δημοσιεύσεις
      • Press
      • Media
    • Ευχαριστίες
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Χορηγοί Βιβλιοδρομιών
        • Αποτελέσματα 2019
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
      • Geitonas School IBDP (En)
      • Courses and Faculty (En)
      • Enrollment (En)
      • Contact En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Φυσική Αγωγή

Η Φυσική Αγωγή και ο Αθλητισμός αποτελούν δομικό στοιχείο της εκπαιδευτικής πολιτικής και φιλοσοφίας των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα. 

Κεντρικός στόχος του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής είναι η ισόρροπη και αρμονική ανάπτυξη των σωματικών, πνευματικών και ηθικών δυνάμεων  των μαθητών.

Ο στόχος υπηρετείται με εφτά τρόπους:
  • Το βιωματικό (συνειδητοποίηση της ανάγκης για άσκηση – αγάπη για τη φύση)
  • Το βιολογικό (βελτίωση φυσικών και σωματικών ικανοτήτων – διατροφή)
  • Τον κινητικό (ανάπτυξη βασικής τεχνικής διαφόρων αθλημάτων)
  • Τον εκφραστικό (διατήρηση της λαϊκής κινητικής παράδοσης – παραδοσιακοί χοροί)
  • Τον κοινωνικό (καλλιέργεια ηθικών και κοινωνικών αρετών: ομαδικό πνεύμα – αλληλεγγύη – αξιοκρατία – δικαιοσύνη – ευγενής άμιλλα)
  • Τον πνευματικό (καλλιέργεια κιναισθητικής ευφυΐας, ικανότητας προσοχής, αντίληψης, δημιουργίας, οργάνωσης)
  • Το γνωστικό (απόκτηση γνώσεων σχετικών με τη Φυσική Αγωγή).

Η Φυσική Αγωγή στο Δημοτικό από την Α'  έως και την Δ' Δημοτικού βασίζεται στο αναλυτικό πρόγραμμα της Κινητικής Αγωγής έχοντας εμφανές εύρος και ακολουθία βασισμένα σε στόχους και σκοπούς κατάλληλους για ΟΛΑ τα παιδιά.

Εμπεριέχει σε ισορροπία εμπειρίες με δεξιότητες, έννοιες, παιχνίδια, εκπαιδευτική γυμναστική, ρυθμούς και χορούς, οι οποίες εντείνουν την κινητική, νοητική, ψυχολογική και τη φυσική κατάσταση του παιδιού.

Στην Κινητική Αγωγή η δραστηριότητα που περιλαμβάνει Αισθητική και Συνεργασία εκτιμάται περισσότερο από την ανταγωνιστική δραστηριότητα.

Δίνεται έμφαση στη:
  • Λήψη αποφάσεων από τον μαθητευόμενο

Και οι διδακτικές στρατηγικές προσανατολίζονται κυρίως στην:
  • Κινητική Εξερεύνηση
  • Καθοδηγούμενη Ανακάλυψη 
  • Δημιουργική Λύση Κινητικών Προβλημάτων 

Οι μαθητές από την Ε’ δημοτικού αρχίζουν να εντάσσονται σε προγράμματα περισσότερο αθλητικά, από τα οποία αρχίζουν να γνωρίζουν τα διάφορα αθλήματα, ομαδικά και ατομικά.

Η προσέγγιση στο κάθε άθλημα γίνεται με τη διαρκώς καλλιεργούμενη τεχνική, την απόλυτη κατανόηση των κανονισμών και το πέρασμα τελικά στην τακτική του κάθε αθλήματος. Σε αυτό  το ηλικιακό φάσμα αρχίζουν να δημιουργούνται οι πρώτες αντιπροσωπευτικές ομάδες του σχολείου και η επαφή με ομάδες άλλων σχολείων ή συλλόγων σε φιλικά ή σε επίσημα σχολικά πρωταθλήματα.  

Τέλος από τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού αρχίζουν οι μαθητές του Σχολείου μας να λαμβάνουν μέρος στα Εσωτερικά Πρωταθλήματα.

Αθλητισμός
Ο αθλητισμός αποτελεί βασικό κομμάτι της εκπαίδευσης στα Εκπαιδευτήριά μας, όπως φανερώνει και η φροντίδα με την οποία διαμορφώθηκαν οι αθλητικές εγκαταστάσεις. Ο πρωταθλητισμός δεν αποτελεί μονόδρομο στα προγράμματα ανάπτυξης του αθλητισμού, καθώς πρωτεύοντα στόχο έχουν η γνωριμία και η εξοικείωση των παιδιών με τα περισσότερα ατομικά και ομαδικά αθλήματα

Υποδομές
Οι προνομιακές υλικοτεχνικές υποδομές (γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, τένις, ποδοσφαίρου, στίβος, κλειστά γυμναστήρια, κλειστή αίθουσα ενόργανης γυμναστικής, κλειστή αίθουσα μπαλέτου, κλειστό γυμναστήριο πολεμικών τεχνών,  δύο κλειστά κολυμβητήρια,) οι οποίες βρίσκονται σε ιδανικές περιβαλλοντικές συνθήκες, επιτρέπουν στο άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας να υπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την Φυσική Αγωγή και το κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το αγαπημένο του άθλημα τόσο κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ως προαιρετική δραστηριότητα, όσο κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μας προγραμμάτων.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ