Α΄ Λυκείου - Πρόγραμμα Ανίχνευσης Επαγγελματικών Τάσεων και Δυνατοτήτων
Η επιλογή επαγγέλματος αποτελεί για κάθε μαθητή μια άκρως καθοριστική αλλά και συναρπαστική απόφαση. Στο δυναμικό του μαθητικού μας πληθυσμού υπάρχουν εκείνοι οι μαθητές που έχουν ήδη αποφασίσει την επαγγελματική κατεύθυνση ή και τις σπουδές που θα ακολουθήσουν, καθώς και εκείνοι που έχουν όλες τις επαγγελματικές επιλογές και κατευθύνσεις ανοιχτές μπροστά τους. Τόσο οι πρώτοι όσο και οι δεύτεροι θα μπορέσουν να ωφεληθούν από το πρόγραμμα Ανίχνευσης Επαγγελματικών Τάσεων και Δυνατοτήτων που προσφέρει το σχολείο μας κατά τη φοίτηση τους στην Α Λυκείου.
Το πρόγραμμα αφορά σε εξατομικευμένη αξιολόγηση και παρέμβαση ενημερωτικού και συμβουλευτικού χαρακτήρα, και υλοποιείται από τις Συμβούλους Ψυχολόγους του σχολείου μας. Στόχος του προγράμματος είναι η καλλιέργεια της αυτογνωσίας των εφήβων γύρω από τέσσερις βασικές διαστάσεις/ πτυχές του εαυτού τους:
Προσωπικότητα, Ενδιαφέροντα, Ικανότητες και Επαγγελματικές Αξίες.
Μέσω του προγράμματος οι μαθητές θα μπορέσουν να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, να δουν τα δυνατά τους σημεία, τα προς εξέλιξη χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρά τους, τις επαγγελματικές τους αξίες, αλλά και τις ακαδημαϊκές τους επιλογές. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό μεταξύ τους οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα που τροχοδρομούν και κατευθύνουν τόσο αυτούς που αναζητούν επιβεβαίωση των προαποφασισμένων για τη σταδιοδρομία τους, όσο και εκείνους που βρίσκονται σε αρχικά στάδια αναζήτησης.
Το πρόγραμμα αφορά σε εξατομικευμένη αξιολόγηση και παρέμβαση ενημερωτικού και συμβουλευτικού χαρακτήρα, και υλοποιείται από τις Συμβούλους Ψυχολόγους του σχολείου μας. Στόχος του προγράμματος είναι η καλλιέργεια της αυτογνωσίας των εφήβων γύρω από τέσσερις βασικές διαστάσεις/ πτυχές του εαυτού τους:
Προσωπικότητα, Ενδιαφέροντα, Ικανότητες και Επαγγελματικές Αξίες.
Μέσω του προγράμματος οι μαθητές θα μπορέσουν να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, να δουν τα δυνατά τους σημεία, τα προς εξέλιξη χαρακτηριστικά τους, τα κίνητρά τους, τις επαγγελματικές τους αξίες, αλλά και τις ακαδημαϊκές τους επιλογές. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό μεταξύ τους οδηγούν σε χρήσιμα συμπεράσματα που τροχοδρομούν και κατευθύνουν τόσο αυτούς που αναζητούν επιβεβαίωση των προαποφασισμένων για τη σταδιοδρομία τους, όσο και εκείνους που βρίσκονται σε αρχικά στάδια αναζήτησης.