Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες


​"Οι Βιβλιοδρομίες να βρουν μιμητές σε όλη την εκπαίδευση"
Του ΑΓΓΕΛΟΥ ΣΥΡΙΓΟΥ 
Υφυπουργού  Παιδείας και Θρησκευμάτων

Θέλω να ευχαριστήσω τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα για την τιμητική πρόσκληση στις «Βιβλιοδρομίες 2022», τον μεγαλύτερο διαγωνισμό ανάγνωσης παιδικού λογοτεχνικού βιβλίου.
Picture
Οι Βιβλιοδρομίες που έχουν καθιερώσει τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα αποτελούν ένα θεσμό που πραγματικά θα άξιζε να βρει μιμητές σε όλη την εκπαίδευση. Ο αδιαμφισβήτητα παιδαγωγικός χαρακτήρας της λογοτεχνίας λειτουργεί μέσα από τις Βιβλιοδρομίες, καλλιεργώντας τόσο το γλωσσικό αισθητήριο όσο και τη γενικότερη κουλτούρα των μικρών μαθητών ενώ παράλληλα αναπτύσσεται και η ευγενής άμιλλα.

Η πρωτοβουλία το θέμα των περασμένων Βιβλιοδρομιών να είναι η Μικρασιατική Καταστροφή είναι εξαιρετικά αξιέπαινη. Μέσα από το πλαίσιο του
συγκεκριμένου θεσμού οι μαθητές μπόρεσαν να έρθουν σε άμεση επαφή με μία ιστορική περίοδο ιδιαίτερα τραυματική όσο και σημαντική για την πατρίδα μας, με τρόπο που υπερβαίνει τις δυσκολίες που συχνά παρουσιάζονται από την καθιερωμένη διδασκαλία της Ιστορίας.

​Ευχόμαστε λοιπόν από καρδιάς τα εκπαιδευτήρια Γείτονας να συνεχίσουν και για τα επόμενα χρόνια να λειτουργούν το συγκεκριμένο θεσμό και ευελπιστούμε και ο υπόλοιπος εκπαιδευτικός κόσμος να ακολουθήσει το παράδειγμά τους. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές αλλά και όλους όσοι συμμετείχαν.
​
Picture
​"Οι Βιβλιοδρομίες ανοίγουν δρόμους στο συναίσθημα και τη σκέψη"
Tης ΑΝΤΑΣ ΚΑΤΣΙΚΗ-ΓΚΙΒΑΛΟΥ 
Ομότιμης  Καθηγήτριας Ελληνικής Φιλολογίας ΕΚΠΑ

Τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα  επί 24 χρόνια υπηρετούν τον θεσμό των Βιβλιοδρομιών, παρακινώντας όχι μόνο τους μαθητές του σχολείου αυτού αλλά και μαθητές άλλων σχολείων της Ελλάδας , της Κύπρου και άλλων χωρών να διαβάσουν βιβλία που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα τους, ενώ συνάμα ανοίγουν νέους δρόμους στο συναίσθημα και στην σκέψη, στην αισθητική και γλωσσική τους καλλιέργεια, στην κοινωνική και πολιτισμική τους ευαισθησία.
Το 2022 οι μαθητές και οι μαθήτριες που έλαβαν μέρος ασχολήθηκαν με βιβλία που αναφέρονταν στην Μικρασιατική Καταστροφή. Η ενασχόληση με τα σχετικά βιβλία προκάλεσε το ενδιαφέρον των μαθητών και των μαθητριών για ένα από τα συγκλονιστικότερα γεγονότα και περιόδους της νεότερης ελληνικής ιστορίας με την οποία δεν ασχολούνται ιδιαίτερα στο μάθημα της ιστορίας.

Γενικότερα όμως οι Βιβλιοδρομίες, με τα, πάντα ενδιαφέροντα, θέματα που επιλέγουν οι υπεύθυνοι του προγράμματος αυτού, δημιουργούν όχι παθητικούς αλλά ενεργητικούς και κριτικούς αναγνώστες. Με τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών, με την ευγενή άμιλλα μεταξύ των ομάδων και των σχολείων προωθείται με παιγνιώδη τρόπο και σε ένα κλίμα χαράς και δημιουργικότητας η αγάπη για το εξωσχολικό διάβασμα.

Θερμά συγχαρητήρια στον Γενικό Διευθυντή των σχολείων κ Ελευθέριο Γείτονα, στους υπεύθυνους των «Βιβλιοδρομιών» για τη συνέχιση του θεσμού αυτού και εύχομαι από καρδιάς «καλή συνέχεια».
​
​Ευχαριστηριακή πανδαισία οι Βιβλιοδρομίες
Toυ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ
Γενικού Διευθυντή Εκπαιδευτηρίων Γείτονα

​Οι ημέρες διεξαγωγής των Βιβλιοδρομιών και απονομής των Βραβείων στους νικητές αποτελούν για μένα και τους συνεργάτες μου ημέρες ευχαριστίας και προσευχής. Και αισθάνομαι αυτή την ευχαριστηριακή πανδαισία, διότι με τις Βιβλιοδρομίες εξασφαλίζονται για τα παιδιά μας συνθήκες:
Picture
  • Δροσοβόλου πνευματικής εγρήγορσης
  • Ανατροφοδοτούμενου εμπλουτισμού των γνώσεων
  • Ανάπτυξης του προφορικού και γραπτού λόγου και της ικανότητας κατανόησης κειμένων

Τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ διαμορφώνουν τα προγράμματά τους με βάση την εκπαιδευτική φιλοσοφία: «Διαπαιδαγωγούμε τον ελεύθερο Έλληνα των ανοιχτών οριζόντων ευρωπαϊκών και οικουμενικών.  Τη φιλοσοφία αυτή την έχουμε ενστερνιστεί τόσο οι διδάσκοντες όσο και οι μαθητές μας  και οι γονείς τους. Γι’ αυτό διακηρύττουμε ότι είμαστε: «Σχολείο με Ελληνοκεντρική δυναμική, ευρωπαϊκή διάσταση και παγκόσμια προοπτική».

​Τις αξιακές αυτές θέσεις τις διακονούμε και τις ενισχύουμε με μια σειρά πρωτοποριακών και καινοτόμων προγραμμάτων. Και τα προγράμματα αυτά είναι:
- Οι Μαθητικοί Αγώνες Αρχαίου Θεάτρου
- Οι Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
- Οι Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις
- Η προκήρυξη διαγωνισμών στους τομείς:
  • Του Γραπτού Λόγου (πεζού και ποιητικού στην Ελληνική, Αγγλική, Γαλλική και Γερμανική γλώσσα)
  • Της Ρητορικής
  • Των Μαθηματικών
  • Των Φυσικών Επιστημών
  • Της Χημείας και της Βιολογίας
  • Της Πληροφορικής
  • Της Ρομποτικής
  • Του Προγράμματος Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας (ΠΡ.Α.ΕΡ.ΕΜ)

Αξίζει να επισημάνω ότι τα Βραβεία τα οποία δίνουμε στους μαθητές μας που παρακολουθούν τα Προγράμματα ‘’Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας’’ τυγχάνουν εξαιρετικής αναγνώρισης, τόσο από τα Πανεπιστήμια της Ευρώπης, όσο και από τα Πανεπιστήμια της Αμερικής.
Πέρα από τα παραπάνω προγράμματα έχουμε και τα Προγράμματα ΟΙΚΟΔΕΣΜΟΣ μεταξύ των οποίων εντάσσονται τα:
  • ΣΥΝΕΙΔ- ΑΝΑ (Συνειδητοί Αναγνώστες)
  • Προσεγγίζοντας την Αρχαία Αθήνα (μια αθηναϊκή οικογένεια τότε και σήμερα)
  • Το Γενεαλογικό μου δέντρο
  • Καλοκαιρινοί Περιηγητές
  • Χριστουγεννιάτικες διακοπές
  • Πασχαλινές διακοπές

Αυτή η πολυποίκιλη πανδαισία προγραμμάτων δημιουργεί τις προϋποθέσεις και εξασφαλίζει το γνωστικό υπόβαθρο στους μαθητές μας να διακρίνονται όχι μόνο στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, αλλά και στις Εξετάσεις του ΙΒ DP προγράμματος.
Και δια του λόγου του αληθές σας αναφέρω, ότι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2022 το 43,8% των μαθητών μας επέτυχε επίδοση πάνω από 16.000 μόρια, που σημαίνει την εισαγωγή των μαθητών σε  υψηλόβαθμες Σχολές ΑΕΙ.

Επιπλέον οι επιδόσεις των μαθητών μας στις Πανελλαδικές εξετάσεις ανά μάθημα ήταν εξαιρετικές. Η επίδοση των μαθητών των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα ανά μάθημα ήταν κατά μέσο όρο καλύτερη κατά 4,75 μονάδες στην εικοσαβάθμια κλίμακα από τον αντίστοιχο πανελλαδικό μέσο όρο. Το ποσοστό των μαθητών μας που πέτυχε επίδοση  από 16 έως 20 ήταν για άλλη μια χρονιά πολύ υψηλό. Για παράδειγμα στο μάθημα της Φυσικής το 50% των μαθητών έγραψε από 16 έως  20 με αντίστοιχο πανελλαδικό ποσοστό 24,9%. Στην Ιστορία το 62,5% των μαθητών μας έγραψε από 16 έως 20, έναντι του 27,4% του πανελλαδικού δείκτη. Στην Οικονομία το 66,7% των μαθητών μας έγραψε από 16 έως 20 έναντι του 35,7% του αντίστοιχου πανελλαδικού δείκτη.

Όσον αναφορά τις Παγκόσμιες Εξετάσεις του ΙB DP. Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ απόκτησαν δίπλωμα με μέσο όρο βαθμολογίας 35,5 στα 45, έναντι του Παγκόσμιου Δείκτη που ο μέσος όρος απόκτησης του διπλώματος είναι 32 στα 45. Αυτή η πρόοδος, αυτός ο υψηλός δείκτης ακαδημαϊκών επιτυχιών και ανθρωπιάς είναι γέννημα και θρέμμα του υψηλού δείκτη συνεργασίας, των οραμάτων και των στοχασμών του συνόλου των διδασκόντων, των μαθητών και των γονέων των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ. 

Τις επιδόσεις αυτές των μαθητών μας τις οφείλουμε στη βαθιά αφοσίωση και την απίστευτη για τα Ελληνικά δεδομένα εργατικότητα του τριπτύχου Σχολείο – μαθητές – γονείς που σμίλεψαν στο είναι τους το αξιακό σύστημα, ότι η ζωή θέλει όνειρο, στοχασμό, ευθύνη, πίστη στην Αριστεία, δράση και αποφασιστικότητα, προνοητικότητα, σκληρή ατομική προσπάθεια και δεξιότητες συνεργασίας. Όταν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές είναι εναρμονισμένοι με τις παραπάνω αξίες, εξασφαλίζουμε ένα ακόμη όχημα επικοινωνίας με το χώρο των γραμμάτων, των τεχνών, των επιστημών της τεχνολογίας,  οριοθετούμε ένα πεδίο δράσης πέρα από τη κυνήγι του πλούτου και της ειδικής ευμάρειας και απελευθερώνουμε τις δημιουργικές δυνάμεις των παιδιών μας.

Έτσι δημιουργούμε μια γραμμή συστοιχίας με τις Θέσεις του Πλουτάρχου ο οποίος έλεγε: «Το μυαλό κάθε παιδιού δεν είναι απλά ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσουμε, αλλά ένα κερί που πρέπει να ανάψουμε και με τη φλόγα της γνώσης και της αρετής  να φωτιστεί το ίδιο και  να φωτίσει τους συνανθρώπους του». Συμπερασματικά θα μπορούσαμε να πούμε, ότι η ποιότητα της Οικογένειας και του Σχολείου αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο για την ανάδειξη της χαρισματικότητας κάθε παιδιού.

Αυτό σημαίνει ότι η αποστολή του Σχολείου σε μια οργανωμένη κοινωνία είναι να τροφοδοτήσει τους πρώτους και να τους αναδείξει και να βάλει σε διαδικασία ανοδικής πορείας το σύνολο των μαθητών ή αν θέλετε να εκπονήσει προγράμματα που θα βελτιώνουν και θα αναδεικνύουν κάθε μαθητή.

Πιστεύω βαθιά, ότι με τις ιδέες και τις προτάσεις όλων μας θα κρατήσουμε αναμμένες όχι μόνο τη δάδα των Βιβλιοδρομιών, αλλά και τις δάδες όλων των Προγραμμάτων με τα οποία θα γίνουμε οργοτόμοι, φυτευτές και ανιχνευτές του μέλλοντος των παιδιών μας. Έτσι μόνο θα δικαιώσουμε τον Νικηφόρο Βρεττάκο που λέει: «Γίνεται κάποια στιγμή να καλύπτει ο ένας άνθρωπος τον άλλο με φως.  Είναι το βλέμμα της αγάπης στο άπειρο».
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ