Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
Να αποκτήσουν οι μαθητές μας, μέσα από τη βίωση, τη δημιουργία και την αξιοποίηση γνήσιων και αυθεντικών καταστάσεων μάθησης, γνώσεις, δεξιότητες και στρατηγικές, που τους καθιστούν ικανούς να μάθουν πώς να μαθαίνουν και πώς να μεταφέρουν και να αξιοποιούν τη μάθηση σε άλλες περιοχές και καταστάσεις. (Bιβλίο ∆ασκάλου, Mελέτη Περιβάλλοντος A΄ ∆ηµοτικού, ΟΕΔΒ)
Από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, ομάδες παιδαγωγών εκπονούν εκπαιδευτικά προγράμματα και οργανώνουν δημιουργικές δραστηριότητες μάθησης με στόχο να καταστήσουν τα παιδιά ικανά να αποκτούν με ασφαλή και ευχάριστο τρόπο γνώσεις και εμπειρίες ωφέλιμες. Η συστηματικότητα που χαρακτηρίζει την εφαρμογή των προγραμμάτων αυτών και η σαφής υλοποίηση των στόχων τους τα έχουν αναδείξει ως έναν από τους πλέον γόνιμους και επιτυχημένους θεσμούς του Σχολείου μας.
Από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, ομάδες παιδαγωγών εκπονούν εκπαιδευτικά προγράμματα και οργανώνουν δημιουργικές δραστηριότητες μάθησης με στόχο να καταστήσουν τα παιδιά ικανά να αποκτούν με ασφαλή και ευχάριστο τρόπο γνώσεις και εμπειρίες ωφέλιμες. Η συστηματικότητα που χαρακτηρίζει την εφαρμογή των προγραμμάτων αυτών και η σαφής υλοποίηση των στόχων τους τα έχουν αναδείξει ως έναν από τους πλέον γόνιμους και επιτυχημένους θεσμούς του Σχολείου μας.