Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Δημοσιεύσεις-Press-Media >
      • Δημοσιεύσεις
      • Press
      • Media
    • Ευχαριστίες
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Επιστημονική Επιτροπή
        • Χορηγοί Βιβλιοδρομιών
        • Αποτελέσματα 2019
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2015
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Καλοκαιρινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2019
    • Καλοκαιρινά Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2018
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Εκδηλώσεις 2015-2016 >
      • Καλοκαιρινά Προγράμματα 2016
      • 20ο Ελληνικό Πανηγύρι
      • Ημερίδα: Τα σχολικά Μαθηματικά στο μέλλον
      • Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2015
      • Εκδήλωση Γυμνασίου-Λυκείου-IB DP για το "ΟΧΙ"
      • Εκδήλωση Δημοτικού για την επέτειο του "ΟΧΙ"
      • 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής >
        • 7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής
        • Δελτίο Τύπου Διαγωνισμού Ρομποτικής
    • Εκδηλώσεις 2014-2015 >
      • Summer Camp 2015
      • Γονείς και Παιδία παίζει 2015
      • 19ο Ελληνικό Πανηγύρι
      • IB DP Open Day 2015 >
        • IB DP Open Day 2015
        • Ζωντανή Μετάδοση Ημερίδας
      • Φεστιβάλ imommy
      • 15o Μαθητικό Συμπόσιο UNESCO >
        • Η Εκπαίδευση ως μέσο κοινωνικής συνοχής
        • Διοργάνωση - Κανονισμός Συμποσίου
        • Πρακτικά Πρώτης Συνεδρίασης
        • Κείμενα για την Εκπαίδευση μετά το 2015
        • Φόρμα Συμμετοχής
        • Πρόγραμμα
        • Πρόγραμμα Έναρξης Συμποσίου
        • Οδηγίες
        • Ζωντανή Μετάδοση Συμποσίου
        • Επικοινωνία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate >
      • IB DP Introduction
      • The Diploma Program
      • First year
      • The diploma year
      • Geitonas IB World School
      • Sources of further information
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Schülersicherheit

Beförderung

Die sichere und angenehme Beförderung unserer Schüler gehört zu unseren obersten und wichtigsten Prioritäten und Aufgaben. Alles in diesem besonders wichtigen Bereich, sogar die kleinste Kleinigkeit, geschieht gemäß strengsten Regeln und mit noch strengerer Kontrolle bei der Einhaltung der Regeln.

Die Regeln sind in drei „Geschäftsordnungen“ enthalten:

1. Geschäftsordnung über den Schulbus und die Pflichten des Fahrers
2. Geschäftsordnung über den Schulbus und die Pflichten des Beifahrers
3. Geschäftsordnung über die Beförderung der Kinder

Diese Geschäftsordnungen bilden die Grundlage für die ständige Weiterbildung der Fahrer und Beifahrer.

Unsere Bemühungen beschränken sich nicht nur auf die sichere und angenehme Beförderung. Da der Schulbus eine Erweiterung des schulischen Umfelds darstellt, sind wir darum bemüht, dass die Kinder bei der Beförderung die anspruchsvolle Ästhetik und die kultivierte Atmosphäre unserer Schule genießen. Die Dauer der Busfahrt ist Teil des pädagogischen Prozesses.

Sicheres und kultiviertes schulisches Umfeld


Dank der Umzäunung und der Pförtner ist der Bereich der Schule besonders sicher.

Wie in allen seriösen Schulen der modernen Welt gelten auch in unserer Schule strenge Besuchsregeln (Ein- und Ausgang), die präzise eingehalten werden.

Außer dem beaufsichtigten Haupteingang gibt es keinen weiteren Eingang.

Die Sicherheit des Schulbereichs entspricht dem hochqualitativen schulischen Umfeld, in dem sich das hohe Kulturniveau unserer Schule zeigt.

Die Ein- und Ausgangsregeln gelten nicht nur für Besucher, sondern auch für unsere Schüler. Keiner kann unbeobachtet ein- und ausgehen, ohne dass die Eingangszentrale informiert wird.

Disziplin

Da wir der Meinung sind, dass Freiheit und Disziplin sich gegenseitig unterstützen, haben wir entsprechende Bedingungen für den Schulalltag geschaffen, die unsere Schüler zur Disziplin erziehen. Selbst die richtigen Bedingungen bedürfen Disziplin in Freiheit und Freiheit in Disziplin.

Das System des Bereitschaftsdiensts unserer Lehrkräfte sowie die ständige Wachsamkeit des gesamten Schulpersonals schließen Zuwiderhandlungen und vor allem die Toleranz solcher Zuwiderhandlungen, die den sicheren, qualitativen und kultivierten Schulalltag gefährden, aus, was ein großer Erfolg und ein vergleichsweise großer Vorteil unserer Schule ist.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ