Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Επιμορφωτικές Ανάγκες

Αγαπητοί γονείς, συνεργάτες και φίλοι,

Η ανάγκη να μορφώνεται ο άνθρωπος σε όλη τη διάρκεια της ζωής του συνειδητοποιήθηκε από την εποχή του Σόλωνα. Είναι γνωστή απανταχού η φράση «Γηράσκω αεί πολλά διδασκόμενος». Στη σημερινή εποχή, αυτή η φράση περιγράφεται με τον ευρύ όρο «Διά Βίου Μάθηση», ο οποίος αντανακλά την αντίληψη της μακροχρόνιας και συνεχούς εκπαιδευτικής διαδικασίας, η οποία ξεκινά από την γέννηση του ανθρώπου και συνεχίζει αδιαλείπτως σε όλη τη διάρκεια της ζωής του. Στις σύγχρονες συνθήκες ζωής, η ανάγκη για διά βίου μάθηση είναι επιτακτική και οφείλει να προσλάβει το χαρακτήρα μιας ολοκληρωμένης προσπάθειας, ώστε να μπορούν όλοι να πληροφορούνται, να ενημερώνονται και να παρακολουθούν τις εξελίξεις σε κάθε τομέα.

«Διά βίου μάθηση», λοιπόν, ονομάζεται η διαδικασία που οδηγεί στην αυτοπραγμάτωση και περιλαμβάνει όλες εκείνες τις μαθησιακές δραστηριότητες, στις οποίες συμμετέχουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μας, που έχουν σαν στόχο τη βελτίωση των γνώσεων, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων τόσο σε προσωπικό, όσο και σε  επαγγελματικό επίπεδο.

Τα «Κέντρα Διά Βίου Μάθησης», αποτελούν τους πυλώνες αυτούς, στους οποίους δύναται να λάβει χώρα αυτή η αέναη προσπάθεια για διαρκή μάθηση και συνεχή επιμόρφωση. Εκεί, η γενική εκπαίδευση των ενηλίκων περιλαμβάνει επιμορφωτικά προγράμματα, που ταυτίζονται με τις ανάγκες των πολιτών. Πραγματοποιούνται, με άλλα λόγια, εξειδικευμένες παρεμβάσεις που λαμβάνουν υπόψη τις ανάγκες και προτεραιότητες της κάθε περιοχής (think globally and act locally). Οι ποικίλες και οργανωμένες μαθησιακές δραστηριότητες, στοχεύουν στον εμπλουτισμό των γνώσεων, στην ανάπτυξη και βελτίωση των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, του προβληματισμού, καθώς και στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου και της ιδιότητας του ως ενεργού πολίτη.

Παρόλα αυτά, κρίνεται αναγκαία η ίδρυση επιπλέον Κέντρων Διά Βίου Μάθησης, που θα επιτρέψουν στο ανθρώπινο δυναμικό να τα  επισκεφθεί, να αξιοποιήσει δημιουργικά και με ουσιαστικό τρόπο τον ελεύθερο χρόνο, να κοινωνήσει τις ιδέες του και να λάβει συμπληρωματικές γνώσεις σε όποιο πεδίο το ενδιαφέρει και το αφορά. Ένα τέτοιο κέντρο πολιτισμού δύναται να ιδρυθεί στον χώρο των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, με σκοπό την προώθηση της πολύπλευρης μόρφωσης.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, θα επιθυμούσαμε να συμπληρώσετε το κάτωθι ερωτηματολόγιο που θα μας δώσει την ευκαιρία να ενημερωθούμε για τη χρησιμότητα ίδρυσης ενός τέτοιου πρότυπου κέντρου επιμόρφωσης στο χώρο των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα. Με αυτόν τον τρόπο, το σχολείο μας θα βοηθήσει στην προσπάθεια της κοινωνίας να μετατραπεί σε μια εκπαιδευτική μονάδα που παρέχει παιδεία για να εξασφαλίσει μεγαλύτερο βαθμό παραγωγικότητας σε κάθε τομέα, αλλά κυρίως για καλύτερη ποιότητα ζωής και ευτυχισμένους ανθρώπους.

Οι απαντήσεις σας σε αυτό το ερωτηματολόγιο θα βοηθήσουν τον Εκπαιδευτικό μας Οργανισμό να σχεδιάσει και να αναπτύξει πολυδύναμα και ποιοτικά προγράμματα διά βίου μάθησης που ανταποκρίνονται στις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας στην προσπάθεια αυτή.  

Με εκτίμηση,
Βασίλειος Ξυράφας
Γραμματεία Έρευνας και Ανάπτυξης

Ερωτηματολόγιο



    Κριτήρια

    Πόσο σημαντικά είναι για εσάς τα παρακάτω κριτήρια σε σχέση με την επιλογή και την παρακολούθηση ενός επιμορφωτικού προγράμματος;  (ο βαθμός 1 δηλώνει ότι δε συμφωνείτε καθόλου και ο βαθμός 5 ότι συμφωνείτε απολύτως με τη συγκεκριμένη πρόταση)
    Ένα επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας 40 ωρών θα προτιμούσα να πραγματοποιηθεί:

    Θα με ενδιέφερε να παρακολουθήσω στο άμεσο μέλλον κάποιο ή κάποια από τα παρακάτω επιμορφωτικά προγράμματα (ο βαθμός 1 δηλώνει ότι δε θα σας ενδιέφερε καθόλου και ο βαθμός 5 ότι θα σας ενδιέφερε πολύ).
Αποδοχή
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ