Συμβουλευτική υποστήριξη
Το Τμήμα Συμβουλευτικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα υποστηρίζει τον Παιδικό Σταθμό του σχολείου από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του. Ο ρόλος της συμβούλου – ψυχολόγου στη συγκεκριμένη βαθμίδα βασίζεται πρωτίστως σε προσωπικές συναντήσεις με τους γονείς. Η συμβουλευτική πραγματοποιείται κατόπιν αιτήματος των γονέων και έχει στόχο να προσφέρει ξεκάθαρες πρακτικές κατευθύνσεις σχετικά με όσα τους απασχολούν στο νέο ξεκίνημα του παιδιού τους.
Η σύμβουλος - ψυχολόγος συνεργάζεται καθημερινά με τις εκπαιδευτικούς με στόχο την ομαλή ένταξη και προσαρμογή των παιδιών στο σχολικό πλαίσιο. Ακόμη, η σύμβουλος αναλαμβάνει την παρατήρηση των παιδιών στο πλαίσιο της τάξης, αλλά και κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, με στόχο την έγκαιρη αντιμετώπιση δυσκολιών που τυχόν προκύπτουν.
Για δεκαεπτά συναπτά έτη, το Τμήμα Συμβουλευτικής στηρίζει τους γονείς των μαθητών μας μέσα και από το πρόγραμμα των Κύκλων Γονέων. Πρόκειται για μια καινοτόμο ενότητα εκπαίδευσης, στήριξης και ενημέρωσης των γονέων γύρω από θέματα που αφορούν τη διαχείριση των παιδιών, το μεγάλωμά τους, τις αναπτυξιακές τους ανάγκες, τις οικογενειακές σχέσεις, τη διαχείριση συναισθημάτων και πολλά άλλα.
«Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής»
Στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα τα τελευταία χρόνια υλοποιείται ένα δημιουργικό μάθημα εκπαίδευσης δεξιοτήτων ζωής, που ξεκινά από τον Παιδικό Σταθμό και το Νηπιαγωγείο και ολοκληρώνεται στο Λύκειο και το ΙΒDP. Το πρόγραμμα ονομάζεται «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής» και εκπονείται από το Τμήμα Συμβουλευτικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των επιπέδων.
Στη σύγχρονη αλλά και τη μελλοντική εργασιακή πραγματικότητα, οι δεξιότητες που έχει ανάγκη ο κάθε νέος όταν ξεκινά τη σταδιοδρομία του δεν εξαντλούνται στα τυπικά προσόντα, τα πτυχία και τις όποιες πιστοποιήσεις, αλλά ενισχύονται με τα μη τυπικά προσόντα που είναι όλο και πιο αναγκαία. Είναι οι λεγόμενες δεξιότητες ζωής ή αλλιώς τα soft skills.
Οι προσωπικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές δεξιότητες που καλλιεργούνται στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα, ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών, λειτουργούν θετικά στη διαχείριση των δυσκολιών και των αρνητικών συναισθημάτων που τυχόν βιώνουν τα παιδιά αλλά ταυτόχρονα προετοιμάζουν τους μελλοντικούς επιτυχημένους επαγγελματίες. Οι θεματικές ενότητες σε όλες τις βαθμίδες έχουν σχεδιαστεί με βάση το θεωρητικό μοντέλο των πέντε παραγόντων (The Big Five Theory) αλλά και τη θεωρία των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (4cs, Creativity, Critical Thinking, Collaboration, Communication).
Στον Παιδικό Σταθμό το πρόγραμμα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους από τους εκπαιδευτικούς με την εποπτεία του Τμήματος Συμβουλευτικής και η πρόοδος των μαθητών/τριων αποτυπώνεται σε περιγραφική αξιολόγηση σε δυο χρονικές περιόδους (Ιανουάριο και Ιούνιο).
“Εισαγωγή στον κόσμο των δεξιοτήτων”
ΣΤΟΧΟΙ:
Η σύμβουλος - ψυχολόγος συνεργάζεται καθημερινά με τις εκπαιδευτικούς με στόχο την ομαλή ένταξη και προσαρμογή των παιδιών στο σχολικό πλαίσιο. Ακόμη, η σύμβουλος αναλαμβάνει την παρατήρηση των παιδιών στο πλαίσιο της τάξης, αλλά και κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, με στόχο την έγκαιρη αντιμετώπιση δυσκολιών που τυχόν προκύπτουν.
Για δεκαεπτά συναπτά έτη, το Τμήμα Συμβουλευτικής στηρίζει τους γονείς των μαθητών μας μέσα και από το πρόγραμμα των Κύκλων Γονέων. Πρόκειται για μια καινοτόμο ενότητα εκπαίδευσης, στήριξης και ενημέρωσης των γονέων γύρω από θέματα που αφορούν τη διαχείριση των παιδιών, το μεγάλωμά τους, τις αναπτυξιακές τους ανάγκες, τις οικογενειακές σχέσεις, τη διαχείριση συναισθημάτων και πολλά άλλα.
«Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής»
Στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα τα τελευταία χρόνια υλοποιείται ένα δημιουργικό μάθημα εκπαίδευσης δεξιοτήτων ζωής, που ξεκινά από τον Παιδικό Σταθμό και το Νηπιαγωγείο και ολοκληρώνεται στο Λύκειο και το ΙΒDP. Το πρόγραμμα ονομάζεται «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής» και εκπονείται από το Τμήμα Συμβουλευτικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των επιπέδων.
Στη σύγχρονη αλλά και τη μελλοντική εργασιακή πραγματικότητα, οι δεξιότητες που έχει ανάγκη ο κάθε νέος όταν ξεκινά τη σταδιοδρομία του δεν εξαντλούνται στα τυπικά προσόντα, τα πτυχία και τις όποιες πιστοποιήσεις, αλλά ενισχύονται με τα μη τυπικά προσόντα που είναι όλο και πιο αναγκαία. Είναι οι λεγόμενες δεξιότητες ζωής ή αλλιώς τα soft skills.
Οι προσωπικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές δεξιότητες που καλλιεργούνται στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα, ενισχύουν την αυτοπεποίθηση των μαθητών, λειτουργούν θετικά στη διαχείριση των δυσκολιών και των αρνητικών συναισθημάτων που τυχόν βιώνουν τα παιδιά αλλά ταυτόχρονα προετοιμάζουν τους μελλοντικούς επιτυχημένους επαγγελματίες. Οι θεματικές ενότητες σε όλες τις βαθμίδες έχουν σχεδιαστεί με βάση το θεωρητικό μοντέλο των πέντε παραγόντων (The Big Five Theory) αλλά και τη θεωρία των Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (4cs, Creativity, Critical Thinking, Collaboration, Communication).
Στον Παιδικό Σταθμό το πρόγραμμα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους από τους εκπαιδευτικούς με την εποπτεία του Τμήματος Συμβουλευτικής και η πρόοδος των μαθητών/τριων αποτυπώνεται σε περιγραφική αξιολόγηση σε δυο χρονικές περιόδους (Ιανουάριο και Ιούνιο).
“Εισαγωγή στον κόσμο των δεξιοτήτων”
ΣΤΟΧΟΙ:
- κοινωνικότητα
- ενεργητικότητα
- ενσυναίσθηση
- ανθεκτικότητα
- αντοχή στο στρες
- συναισθηματικός έλεγχος
- υπευθυνότητα
- δημιουργικότητα
- αυτονόμηση
- συνεργασία