Συμπληρωματικά προγράμματα
Πρόγραμμα e-tutoring (Α΄ Γυμνασίου)
Με το πρόγραμμα αυτό, το οποίο προσφέρεται χωρίς επιπλέον χρέωση, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου μπορούν κατά τη διάρκεια της απογευματινής τους μελέτης, να συνδεθούν με τη βοήθεια της ψηφιακής πλατφόρμας με τον καθηγητή του γνωστικού αντικειμένου της επιλογής τους, να θέσουν ερωτήσεις, να επιλύσουν απορίες και να ζητήσουν βοήθεια.
Προσωπικός Σύμβουλος καθηγητής για κάθε μαθητή της Α΄ Γυμνασίου
Ο Σύμβουλος σε συνεργασία με τους υποδιευθυντές και τους διδάσκοντες παρακολουθεί την παρουσία και τις επιδόσεις των μαθητών στο σχολείο και τους συμβουλεύει για θέματα που τους απασχολούν. Με τον τρόπο αυτό η πληροφορία μεταφέρεται με μεγαλύτερη ταχύτητα προς τους διδάσκοντες, την ψυχολόγο του Γυμνασίου και τη Διεύθυνση, η οποία είναι αρμόδια για τη διαχείριση της πληροφορίας και την επικοινωνία με τους γονείς.
Λειτουργία ομίλων εκπαίδευσης και πολιτισμού (Α΄ και Β΄ Γυμνασίου)
Εκτός από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, οι μαθητές συμμετέχουν σε ομίλους δραστηριοτήτων, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Καθηγητές και μαθητές κατανοήσαμε μέσα από την εκπαιδευτική πράξη τη σημασία της λειτουργίας της ζώνης αυτής, η οποία χαρακτηρίζεται από τα παρακάτω βασικά στοιχεία:
Θεματικοί άξονες (Γ΄ Γυμνασίου)
Οι θεματικοί άξονες της Γ΄ τάξης στοχεύουν στη σύνδεση του Γυμνασίου με το Λύκειο. Οι μαθητές επιλέγουν τους άξονες σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και την κατεύθυνση την οποία ενδέχεται να ακολουθήσουν στο Λύκειο.
Με το πρόγραμμα αυτό, το οποίο προσφέρεται χωρίς επιπλέον χρέωση, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου μπορούν κατά τη διάρκεια της απογευματινής τους μελέτης, να συνδεθούν με τη βοήθεια της ψηφιακής πλατφόρμας με τον καθηγητή του γνωστικού αντικειμένου της επιλογής τους, να θέσουν ερωτήσεις, να επιλύσουν απορίες και να ζητήσουν βοήθεια.
Προσωπικός Σύμβουλος καθηγητής για κάθε μαθητή της Α΄ Γυμνασίου
Ο Σύμβουλος σε συνεργασία με τους υποδιευθυντές και τους διδάσκοντες παρακολουθεί την παρουσία και τις επιδόσεις των μαθητών στο σχολείο και τους συμβουλεύει για θέματα που τους απασχολούν. Με τον τρόπο αυτό η πληροφορία μεταφέρεται με μεγαλύτερη ταχύτητα προς τους διδάσκοντες, την ψυχολόγο του Γυμνασίου και τη Διεύθυνση, η οποία είναι αρμόδια για τη διαχείριση της πληροφορίας και την επικοινωνία με τους γονείς.
Λειτουργία ομίλων εκπαίδευσης και πολιτισμού (Α΄ και Β΄ Γυμνασίου)
Εκτός από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, οι μαθητές συμμετέχουν σε ομίλους δραστηριοτήτων, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Καθηγητές και μαθητές κατανοήσαμε μέσα από την εκπαιδευτική πράξη τη σημασία της λειτουργίας της ζώνης αυτής, η οποία χαρακτηρίζεται από τα παρακάτω βασικά στοιχεία:
- Τη διαθεματική προσέγγιση
- Τη σύνδεση της σχολικής γνώσης με τα ενδιαφέροντα του παιδιού
- Την ενεργοποίηση της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας
- Την ανάπτυξη συλλογικών μορφών συστηματοποιημένης δράσης και διαλεκτικής αντιπαράθεσης
- Την ανάπτυξη στάσεων και δεξιοτήτων
- Τον εμπλουτισμό της σχολικής ζωής με συναίσθημα, με ρυθμό, με φαντασία, τα οποία απαιτεί η ισόρροπη ανάπτυξη και η γενικότερη παιδεία του ατόμου
Θεματικοί άξονες (Γ΄ Γυμνασίου)
Οι θεματικοί άξονες της Γ΄ τάξης στοχεύουν στη σύνδεση του Γυμνασίου με το Λύκειο. Οι μαθητές επιλέγουν τους άξονες σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και την κατεύθυνση την οποία ενδέχεται να ακολουθήσουν στο Λύκειο.