Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Eλευθέριος Γείτονας: "Συστρατευθείτε μαζί μας για να καθιερώσουμε τους Μαθητικούς Αγώνες Αρχαίου Θεάτρου"

10/6/2019

 
​"Η προσπάθεια τόσων ετών για την ανίχνευση και κατανόηση των κοιτασμάτων του πολιτισμού της Ελλάδας , ενός πολιτισμού που είναι γέννημα ανώτερης πνευματικής καλλιέργειας, και έχει πλέον πάρει τη μορφή ενός προγράμματος, που μπορεί να δουλευτεί, όπου υπάρχει αρχαίο θέατρο σε ολόκληρη την Ελλάδα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου σας παρακαλούμε να συστρατευθείτε μαζί μας προκειμένου να καθιερώσουμε στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στον κόσμο ολόκληρο του Μαθητικούς Αγώνες Αρχαίου Θεάτρου. Μια τέτοια καθιέρωση θα βοηθήσει την Ελλάδα μας να ανακτήσει το κύρος της και τους Έλληνες ν’ ανεβάσουν το δείκτη αυτοσεβασμού και αυτοπεποίθησης".
Αυτά τόνισε ο κ. Ελευθέριος Γείτονας, γενικός διευθυντής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, στον χαιρετισμό του κατά την παρουσίαση του θεατρικού έργου "Πέρσες" του Αισχύλου, απο τους μαθητές και της μαθήτριες των Στ΄ τάξεων των Εκαπιδευτηρίων Γέιτονα. 

"Η παρουσία σας σήμερα στο  θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου αποτελεί για τους  μαθητές μας και τους δασκάλους μας μεγάλη αναγνώριση και τιμή. Και αποτελεί αναγνώριση και τιμή, διότι θα μπορέσετε αυτή τη γλυκιά ώρα του δειλινού να απολαύσετε τον υψηλό δείκτη δημιουργικότητας των παιδιών μας και να διαπιστώσετε, με ποιον τρόπο ανιχνεύουν  τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και συνειδητοποιούν το περιεχόμενο της αρχαίας τραγωδίας. Και κάνω την επισήμανση αυτή διότι, τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ με το πρόγραμμα «Ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο» που εντάσσεται στη φιλοσοφία και την παιδαγωγική στόχευση των Προγραμμάτων Βιωματικής Μάθησης, προσπαθούν να ανιχνεύσουν και να αναδείξουν την Ελλάδα του πολιτισμού. Ενός πολιτισμού που είναι δημιούργημα μιας ανώτερης πνευματικής καλλιέργειας και μιας υπέρτατης και μοναδικής ανθρωπιστικής δύναμης. Η σύγχρονη ευρωπαϊκή διανόηση, αξιολογώντας την ταχύτητα με την οποία η τεχνολογία επηρεάζει και μεταβάλλει τον ανθρωπιστικό ιστό, προβάλλει και ενισχύει όχι την αναβίωση των πολιτισμών που υπηρέτησαν και ανέδειξαν τη δύναμη του ανθρωπίνου πνεύματος, αλλά τη βαθιά κατανόηση του αξιακού συστήματος πάνω στο οποίο οικοδομήθηκαν οι πολιτισμοί αυτοί, για να μπορέσουμε μέσα από την κατανόηση, να χρησιμοποιήσουμε στοιχεία, συστατικά και αρχές με τη βοήθεια των οποίων θα ενδυναμώσουμε ανθρωπιστικά το δικό μας τεχνοκρατικό και τεχνολογικό πολιτισμό.

Οι αρχαίοι τραγικοί με τους οποίους θα ασχοληθούν σήμερα τα παιδιά μας κατάφεραν να συμπεριλάβουν μέσα στα έργα τους, έννοιες όπως δημιουργικότητα, τόλμη, πίστη στην ελευθερία, χρέος υπεράσπισης του πολιτισμού, χρέος διακονίας και προσφοράς στον άνθρωπο, καλαισθησία, μεταφυσική, ηθική. Και οφείλω να ομολογήσω, ότι όταν πριν από 56 χρόνια αποφάσισα να συμπεριλάβω την αρχαία τραγωδία και κωμωδία στην ύλη πολιτισμού και γλώσσας, με διακατείχε ένας περίεργος φόβος, μήπως οι μαθητές μου δεν προσεγγίσουν το βάθος των εννοιών που αποτελούν το δομικό υλικό κάθε έργου. Δεν είχα τεκμηριώσει το γεγονός, ότι οι μαθητές με τον βαθυστόχαστο λόγο των αρχαίων, γαλουχούνται και διαμορφώνουν έναν άρτιο σωματικό και πνευματικό οργανισμό, όπως ακριβώς συμβαίνει με το μητρικό γάλα. Εμείς όλοι που σμιλεύουμε το πνεύμα, το σώμα και την ψυχή των παιδιών μας αν εμβαθύνουμε με προσοχή και ευλαβητική προσπάθεια πάνω στο ανθρώπινο περιεχόμενο της αρχαίας τραγωδίας θα ατενίσουμε στο βάθος την πύλη εξόδου από την πολιτική, την οικονομική και ανθρωπιστική κρίση που μαστίζει σήμερα τη χώρα μας. Στο σημείο αυτό οφείλω να ομολογήσω ότι αυτά τα καλλίκαρπα προγράμματα που βιώνουν τα παιδιά μας, σε αυτόν το μοναδικό χώρο, δεν θα μπορούσαν να υλοποιηθούν χωρίς τη θετική αξιολόγηση και την τελική έγκριση της Διευθύντριας της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αργολίδας, κ.  Άλκηστης Παπαδημητρίου και όλων των παραγόντων του Αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Επιδαύρου, που καθημερινά δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για την αποδοτική λειτουργία του.

Σε σας, την υπέροχη ομάδα της Αρχαίας Επιδαύρου παιδιά, δάσκαλοι και γονείς των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ εκφράζουμε  την ευγνωμοσύνη μας και ζητάμε την υποστήριξή σας για να μπορέσουμε να φέρουμε τα παιδιά της Ευρώπης και του κόσμου ολόκληρου να βιώσουν  το μαγευτικό αυτό τοπίο και να γευτούν τους πλούσιους και αρωματικούς χυμούς του πολιτισμού της Αρχαίας Ελλάδας".

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ