Η πρόταση των Oxygenators αφορά έναν πειραματικό μηχανισμό, τον MOXIE, που θα σταλεί στον Άρη με την αποστολή του 2020, και θα επιχειρήσει να παράγει οξυγόνο από το διοξείδιο του άνθρακα που βρίσκεται στην ατμόσφαιρα του πλανήτη. Επιπλέον, ο μηχανισμός διαθέτει και ένα σύστημα αυτοπροστασίας που θα του επιτρέπει να «επιβιώνει» στις άγριες ανεμοθύελλες του πλανήτη.
Στην 4η θέση τερμάτισε και η πρόταση της ομάδας Oxygen Bombs με προπονήτρια την Μαριλένα Σελά και μέλη τους Μάριο Φούντογλου της Στ΄ Δημοτικού, Μιχάλη Βελώνια, Κωνσταντίνο Γάσια και Μαρία-Ελένη Καλαφατά της Ε΄ Δημοτικού, Αλέξανδρο Παπαϊωάννου της Δ΄ και Ζαν – Πωλ Καρρά της Γ΄ Δημοτικού.
Η πρόταση των Oxygen Bombs αφορά στο φιλτράρισμα του αέρα που χρειάζεται ο άνθρωπος για να επιβιώσει στον Άρη, είτε με την αξιοποίηση της φωτοσύνθεσης των φυτών είτε με χημικό τρόπο σε συνθήκες έλλειψης φωτός.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν και στις άλλες δύο ομάδες μας, που με την άρτια παρουσία τους στον περιφερειακό διαγωνισμό της Αττικής καθώς και στον Πανελλήνιο τελικό, ολοκλήρωσαν την άριστη εικόνα του Σχολείου μας, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των σχολείων που ασχολούνται με την Εκπαιδευτική Ρομποτική και το STEM σε επίπεδο Δημοτικού.
Ομάδα Geitonas Robotic Team
Προπονήτρια: Βάσω Παπανικολάου
Νικόλας Ευθυμίου Στ
Αλέξανδρος Χωναίος Στ
Μανώλης Μπάρκας Ε
Κωνσταντίνος Τζενάκης Ε
Ελένη Αλεξανδρή Δ
Ανδρέας Λαμπίρης Δ
Ομάδα CLIMA LOGIC
Προπονητής: Κώστας Στάθης
Αριστοτέλης Μπάγιας Στ
Αναστασία Δούρου Ε
Κωνσταντίνος Κοννίδας Ε
Άκης Καραΐσκος Δ
Χρήστος Παλυβός Δ
Ανδρέας Κόκκοτας Γ
Θα πρέπει τέλος να σημειωθεί πως τέτοιας εμβέλειας επιτυχίες είναι προϊόν συλλογικής και συνεχούς προσπάθειας. Συγχαρητήρια αξίζουν στους εκπαιδευτικούς του τμήματος Φυσικών Επιστημών που με τις παρεμβάσεις τους συνέβαλλαν στην επιστημονική ορθότητα των έργων, στο Τεχνικό Τμήμα του Σχολείου μας που βοήθησε στη δημιουργία των υπέροχων μακετών, στους δασκάλους των παιδιών που με την παρουσία τους στον διαγωνισμό εμψύχωσαν και αναγνώρισαν τον κόπο των παιδιών, και τέλος στους γονείς των παιδιών που βοήθησαν, με κάθε τρόπο, παιδιά και προπονητές να δουλέψουν όλο αυτό το διάστημα ώστε να φτάσουν τόσο ψηλά.