Στη δεύτερη φάση, με αφετηρία το Μονοδένδρι, όπου διέμεναν οι μαθητές/τριες, επισκέφτηκαν την πόλη των Ιωαννίνων και το νησάκι της λίμνης, όπου μέσα από βιωματικές δραστηριότητες ανίχνευσης και έρευνας (αναγνώσεις διηγημάτων στους χώρους αναφοράς, συνεντεύξεις με τους κατοίκους για θέματα ιστορίας και πολιτισμού, βιωματικές δραστηριότητες στο κάστρο και μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων) συνέδεσαν το λογοτεχνικό έργο με τον γενέθλιο τόπο του συγγραφέα.
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Βιωματικής Μάθησης «Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις- Δημήτρης Χατζής και Γιάννενα», οι μαθητές/τριες της Α’ Γυμνασίου επισκέφθηκαν τα Γιάννενα (Πέμπτη 30 Μαρτίου έως Κυριακή 2 Απριλίου). Στην πρώτη φάση οι μαθητές/τριες μελέτησαν τη συλλογή διηγημάτων του συγγραφέα Το τέλος της μικρής μας πόλης και συνέθεσαν εργασίες σχετικά με τη ζωή και το έργο του Δημήτρη Χατζή, την ιστορική διαδρομή της πόλης των Ιωαννίνων, την οικονομική ταυτότητα της Ηπείρου, τη λίμνη και το νησάκι των Ιωαννίνων. Στη δεύτερη φάση, με αφετηρία το Μονοδένδρι, όπου διέμεναν οι μαθητές/τριες, επισκέφτηκαν την πόλη των Ιωαννίνων και το νησάκι της λίμνης, όπου μέσα από βιωματικές δραστηριότητες ανίχνευσης και έρευνας (αναγνώσεις διηγημάτων στους χώρους αναφοράς, συνεντεύξεις με τους κατοίκους για θέματα ιστορίας και πολιτισμού, βιωματικές δραστηριότητες στο κάστρο και μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων) συνέδεσαν το λογοτεχνικό έργο με τον γενέθλιο τόπο του συγγραφέα. Στις δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στην περιοχή του Αρχιμανδρείου, στην οδό Ανεξαρτησίας και στην εβραϊκή συναγωγή, τα παιδιά με τη βοήθεια των καθηγητών/τριών τους αναζήτησαν την ιστορία της πόλης μέσα από τις αναφορές του Δημήτρη Χατζή. Επίσης, ο μαθητές/τριες επισκέφτηκαν το ακριτικό Δολό και την πρότυπη μονάδα πρωτογενούς παραγωγής του Χριστόφορου Κωσταρά, ο οποίος μας υποδέχθηκε και μας περιποιήθηκε. Το πρόγραμμά μας ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Θεόδωρος Παπαγιάννης», όπου ξεναγήθηκαν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
Comments are closed.
|
Κατηγορίες
All
Αρχείο
October 2024
|