Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Επίσκεψη στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ΄ Ιερωνύμου

22/11/2014

 
Picture
Τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα είχαν την χαρά και την ευλογία να φιλοξενήσουν την Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014, τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κκ΄ Ιερώνυμο τον Β΄. Ο Μακαριώτατος μιλήσε σε μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου για θέματα που αφορούν στην κρίσιμη μεταβατική ηλικία της εφηβείας και συζήτησε με τους μαθητές θέματα που αφορούν στην καθημερινότητά τους, τις ανησυχίες τους και τους προβληματισμούς τους.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Μακαριώτατο για την μεγάλη τιμή που έκανε στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα με την παρουσία του και την αποδοχή της πρόσκλησής μας και να τον διαβεβαιώσουμε ότι τα λόγια του θα μείνουν χαραγμένα στις καρδιές μας για πάντα.
Η επίσημη παρουσίαση της Επίσκεψης του Μακαριωτάτου  από τον ιστότοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος:

Προβληματισμούς και ζητήματά που τους απασχολούν έθεσαν σήμερα το πρωί μαθητές της τρίτης Γυμνασίου ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου στη Βάρη στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο. Ο Αρχιεπίσκοπος επισκέφθηκε τα Εκπαιδευτήρια «Γείτονα» και μίλησε με εκπαιδευτικούς και μαθητές. 

Ρωτήθηκε για την επιλογή του να γίνει κληρικός, για το παλιό και το νέο ημερολόγιο, αλλά και για την ύπαρξη ζωής μετά τον θάνατο. Μίλησε για το χρέος των γονιών να καθοδηγούν σωστά τους νέους, αλλά και για τα σφάλματα που πολλές φορές κάνουν οι μεγάλοι. 

Ο Γενικός Διευθυντής των Εκπαιδευτηρίων κ. Ελευθέριος Γείτονας υποδέχτηκε και καλωσόρισε τον Αρχιεπίσκοπο και τον οδήγησε στο αμφιθέατρο του σχολείου, όπου περίπου 130 μαθητές της τρίτης γυμνασίου περίμεναν να συζητήσουν μαζί του και να ακούσουν τις συμβουλές και τις σκέψεις του. 

Ο Αρχιεπίσκοπος ανέφερε πως είναι πολύ σημαντικό για τον ίδιο να βρίσκεται ανάμεσα σε μαθητές, γιατί, όπως είπε, «οι μεγαλύτεροι βλέποντας τα συναισθήματα των παιδιών στα μάτια τους, αισθανόμαστε ότι γινόμαστε πάλι νέοι, με περισσότερη δύναμη και κάνουμε αισιόδοξες σκέψεις για το αύριο». Μίλησε, επίσης, για την εποχή που ήταν καθηγητής στη Λεόντειο Σχολή, αλλά και για τις σχέσεις που διατηρεί ακόμη με τους μαθητές του.

Μιλώντας για το χρέος που έχουν οι μεγάλοι να καθοδηγούν τους νέους, ο Αρχιεπίσκοπος έφερε το εξής παράδειγμα: «Γεννήθηκα σε μία επαρχία στην Βοιωτία που έχει δύο μεγάλα βουνά, τον Ελικώνα και τον Παρνασσό. Έχω στο μυαλό μου την εικόνα να βγαίνουν από τα σπλάχνα τους με ορμή τα ύδατα στους κάμπους. Σκέφτομαι, πως αν αυτήν την ορμή την αφήσουμε ανεξέλεγκτη θα προκληθούν ζημιές, αν όμως κάνουμε κανάλια και το νερό έχει κανονική ροή τότε και η ομορφιά θα διατηρηθεί και το αποτέλεσμα θα είναι σπουδαίο». Εσείς», είπε ο Αρχιεπίσκοπος απευθυνόμενος στους μαθητές, «είστε μία ορμή στη ζωή της κοινωνίας μας. Έχετε σκέψεις, όνειρα, ενθουσιασμό, εκρήξεις. Οι γονείς σας, σας βλέπουν πότε μελαγχολικούς και πότε χαρούμενους, είναι άλλωστε χαρακτηριστικό της ηλικίας σας, δεν ξέρουν, όμως, πώς να σας αντιμετωπίσουν. Να εμποδίσουμε αυτήν την ορμή; Δε μπορούμε, αλλά και να μπορούσαμε δε μας συμφέρει, γιατί σε αυτόν τον ενθουσιασμό και την ορμή κρύβεται το αύριο. Θα πάρετε τη σκυτάλη από τα χέρια μας, για να προχωρήσετε τη ζωή. Εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε υποχρέωση να δημιουργήσουμε κανάλια, να κάνουμε υποδομές να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις, ώστε αυτά τα γάργαρα νερά που τρέχουν μέσα στην ψυχή σας, να μην σκορπίσουν και χαθούνε, αλλά να ποτίσουν τον κάμπο για να βγάλει καρπό και να τον χαρούμε όλοι μας».

Ο Αρχιεπίσκοπος μίλησε για ενδεχόμενες εκτροπές που συμβαίνουν στις μέρες μας τονίζοντας πως «καλούμαστε να βάλουμε θεμέλια να κάνουμε υποδομές, ώστε το σπίτι που θα χτίσει ο καθένας να είναι όπως αυτό που είπε ο Χριστός. Όταν έχει θεμέλια, ας έρθουν οι δυσκολίες το σπίτι δε θα πέσει. Και ας μην φαίνονται, υπάρχουν. Εξάλλου, τι προτιμάμε στη ζωή μας το φαίνεσθαι ή το είναι; Την ουσία ή την εικονική πραγματικότητα; Δύσκολη η απάντηση. Εξαρτάται από τις υποδομές του καθενός, από τον χαρακτήρα του και κατά πόσο θέλει να είναι ελεύθερος στη σκέψη και στη ζωή».

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο Αρχιεπίσκοπος σχολίασε πως «εμείς οι μεγάλοι, που κάνουμε τους δάσκαλούς σας, πρέπει να ομολογήσουμε και τις αποτυχίες μας, να τις παραδεχτούμε, γιατί όταν παραδεχόμαστε την αποτυχία μας είναι πρόοδος. Πολλοί φοβούνται τη λέξη αμαρτία κι αυτό γιατί ίσως εμείς την έχουμε φορτώσει πολύ. Τι σημαίνει αμαρτία; Σημαίνει ότι δεν πετύχαμε το στόχο, ότι αποτύχαμε. Αμαρτία σημαίνει ότι βάζω έναν στόχο και δεν τον πετυχαίνω ή τον εγκαταλείπω. Μέσα σε αυτές τις αμαρτίες της ζωής είναι και η μη εκτίμηση της προσωπικότητας. Ο Θεός μας είπε πως ο καθένας από μας είναι ανεπανάληπτος. Κάθε ψυχή έχει μεγάλη αξία. Δεν έχουμε εκτιμήσει, όμως, αυτό το σημείο. Βλέπουμε αρκετούς που λένε πως θέλουν να κάνουν το δικό τους παράδεισο επί γης με αποτέλεσμα ο άνθρωπος να ευτελίζεται και ό,τι ευτελίζεται μπαίνει στην αγορά και πουλιέται εύκολα.Και εκεί έρχεται η διδασκαλία του Κυρίου μας που μας λέει πως πρέπει να σεβόμαστε το πρόσωπο του κάθε ανθρώπου». 

Κάλεσε, τους μαθητές να αποδεχτούν την αποκάλυψη που του προσφέρει ο Χριστός «Αντιμετωπίστε κατάματα τα ερωτήματα στη ζωή σας και με τη βοήθεια των δασκάλων, της οικογένειας και της Εκκλησίας να βρείτε ό,τι καλύτερο για την προσωπική σας επιτυχία και τη δική σας καλλιέργεια και ευτυχία» είπε ο Αρχιεπίσκοπος. 

Στη συνέχεια οι μαθητές απηύθυναν ερωτήσεις στον Αρχιεπίσκοπο "προσωπικού ενδιαφέροντος", αλλά κατέθεσαν και απορίες για ζητήματα που τους απασχολούν. Συγκεκριμένα σε ερώτηση μαθητή για το πώς επέλεξε να γίνει ιερέας ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε ότι «για πολλούς αυτό μπορεί να είναι μία τρέλα, αλλά για άλλους είναι κάτι αυθόρμητο και καλό. Αυτό ήθελε η ψυχή μου. Είναι όμορφο να ζεις για τους άλλους ανθρώπους. Το ήθελα και δεν το έχω μετανιώσει ακόμη. Ίσως να μετάνιωσα που έγινα Αρχιεπίσκοπος. 

Σε ερώτηση μαθήτριας για το ποιο ημερολόγιο θεωρεί σωστό, το παλιό ή το καινούργιο ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε πως «ο χρόνος επινοήθηκε από τον άνθρωπο, για να εξυπηρετηθεί. Χωρίζεται σε αυτό που πέρασε, σε αυτό που ζούμε και σε αυτό που θα έρθει. Η πρόοδος στην επιστήμη και οι μεταβολές στην πολιτική και κοινωνική ζωή συχνά οδηγούν στην μεταβολή κάποιων πραγμάτων και δεδομένων που μέχρι πρότινος θεωρούνταν αμετακίνητα.

Και έτσι αλλάζουν και μερικά πράγματα που θεωρούνταν σταθερά. Ποιοι τον αλλάζουν τον υπολογισμό του χρόνου; Οι άνθρωποι . Με σκοπό να εξυπηρετηθούν. Επομένως ο χρόνος δεν έχει αξία ουσιαστική. Δεν είναι θέμα πίστεως. 

Οι άνθρωποι, όμως, έχουν ανασφάλειες, και θρησκευτικές τοποθετήσεις προβληματικές και πολλές φορές αυτές εξυπηρετούνται μέσα απο ποικίλες εμμονές. Η εμμονή στον τρόπο υπολογισμού του χρόνου, κρύβει έναν εγωισμό και αυτό είναι το χειρότερο.

Σήμερα υπάρχει η επιστήμη που μας λέει ότι, έτσι όπως υπολογίζαμε το ημερολόγιο, έχουμε μείνει μπροστά ή πίσω από την πραγματικότητα 13 ημέρες. Αν αυτό είναι σωστό ή λάθος για τον αληθινό πιστό είναι δευτερεύουσας σημασίας.

Έχουν τη δύναμη για παράδειγμα αυτές οι 13 ημέρες να αλλάξουν τη θρησκεία μπροστά ή πίσω; Για μένα και τα δύο ημερολόγια είναι στα χέρια μας για να εξυπηρετούμε την ανάγκη μας και δεν έχει καμμία εκκλησιαστική σημασία, απλώς το όλο θέμα είναι παραταξιακής τοποθέτησης και εγωιστικής διάθεσης.

-Τι ζούμε τώρα αφού υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο;
-Μπορώ μόνο να σου πω ότι από αυτά που έχω ζήσει, διαβάσει και πιστέψει λέω ότι δεν θα είχε νόημα η ζωή μας αν τελείωνε εδώ που είμαστε.

-Πώς αποφασίσατε να έρθετε πιο κοντά στον Θεό; 
-Έχω πάει κοντά στο Θεό...νομίζεις; Ένας μοναχός από το Άγιο Όρος κάποτε μου είχε πει για το άκτιστο φως ότι «αυτοί που το λένε δεν το έχουν δει και αυτοί που το έχουν δει δεν το λένε». Επομένως, το θέμα αυτό αν εγώ έχω πάει κοντά στο Θεό ή όχι δεν είναι πρωταρχικής σημασίας. Το σπουδαίο ειναι οτι ο Θεός θα έλθει κοντά στον άνθρωπο με την Ενσάρκωση του.

Μετά την ολοκλήρωση της συζήτησης τα παιδιά ενθουσιασμένα ζήτησαν την ευχή του Αρχιεπισκόπου και τον παρακάλεσαν να τους επισκεφθεί ξανά. Ο Αρχιεπίσκοπος ευχαρίστησε τους καθηγητές και τους μαθητές για την συζήτηση αυτή και μοίρασε στους μαθητές ως ευλογία από ένα μικρό σταυρό.

Πηγή : http://ecclesia.gr/epikairotita/main_epikairotita_next.asp?id=1111

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ