«Πώς κάνουμε τα Μαθηματικά αγαπητά στους μαθητές και τις μαθήτριες; Οπως κάνουμε το καθετί αγαπητό στα παιδιά: πρώτα πρώτα με αγάπη και ενθάρρυνση, χωρίς απαξίωση, χωρίς ταπεινώσεις. Πρέπει ακόμα να τους δώσουμε να καταλάβουν ότι τα μαθηματικά τούς αφορούν, ότι πίσω από το κάθε πράγμα που κάνει τη ζωή τους πιο εύκολη και πιο όμορφη κρύβονται κάποια μαθηματικά. Πρέπει να τους τα προσφέρουμε με μορφή διασκεδαστική και παιγνιώδη. Και κυρίως, πρέπει να εντάξουμε τη διδασκαλία τους μέσα στη γενική αφήγηση της εξέλιξης των ιδεών και των ρευμάτων». |
Αναφέρθηκαν, τέλος, σε παραδείγματα μαθητών (και του δικού μας σχολείου) που διακρίθηκαν ή κατέκτησαν μετάλλια σε διεθνείς ολυμπιάδες, με αποτέλεσμα την φοίτησή τους σε κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου. Ακολούθησαν ερωτήσεις εκ μέρους των μαθητών μέσω των οποίων ήταν διακριτή η σπορά της εμψύχωσης που τους προσφέρθηκε. Την εκδήλωση έκλεισε ο κ. Ελευθέριος Γείτονας , ο οποίος ενίσχυσε την ανάγκη συμμετοχής στους διαγωνισμούς και επικαλέστηκε την ανάγκη ανίχνευσης της αριστείας. Οι καλεσμένοι μας μετά το τέλος της εκδήλωσης επισκέφτηκαν το γραφείο των μαθηματικών του Λυκείου, όπου τους έγινε παρουσίαση των μαθηματικών κατασκευών που εκτίθενται εκεί.