Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

«Οι επιφανείς Έλληνες του εξωτερικού μπορούν να προσφέρουν στην Ελλάδα» τονίζει ο Ελευθέριος Γείτονας

5/10/2017

 
Picture
O Ελευθέριος Γείτονας είναι Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΙΤΟΝΑ (Βάρη Αττικής) και Πρόεδρος του Σωματείου Π.Α.Ι.Δ.Ε.Ι.Α ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ. Καινοτόμησε στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, εφαρμόζοντας το μοντέλο της Βιωματικής Μάθησης. Ο ίδιος συνθέτει τον Οργανισμό Πολιτισμού &Ανάπτυξης των Ηπειρωτών του Κόσμου. Επίσης, είναι πρόεδρος του Ομίλου Φίλων του Μουσείου Γλυπτών ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ και Μέλος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας.
​Γιατί οι Έλληνες διακρίνονται;

Οι Έλληνες διακρίνονται, γιατί από τη φύση τους είναι, «οργοτόμοι, φυτευτές, διαφεντευτές». Στις ψυχές τους, σπέρνουν αρετές. Τις αρετές της φιλεργίας, της αλληλεγγύης και της ελπίδας για να φτάσει κάποτε του θερισμού η ώρα. Κι όταν η ώρα του καρπού έρχεται, αναγαλλιάζουν και χαίρονται που ο Θεός τους αξίωσε τη μεγάλη ευλογία της συγκομιδής. Και τότε δε νοιώθουν πλουσιότεροι, αλλά ενδοξότεροι κι ανθρωπινότεροι. Και είναι ευτυχείς που μπορούν να τους μιμηθούν κι άλλοι. Κι αυτή η λαμπρή μίμηση θα τους στεφανώσει με τη διάκριση.

Πόσο διεθνής είναι η σύγχρονη Ελλάδα;

Η Ελλάδα μας και από πλευράς κοιτίδας πολιτισμού και από πλευράς γεωγραφικής θέσης είναι μια διεθνής χώρα. Ο Ελληνικός πολιτισμός και μόνο, θα αρκούσε για να χαρακτηρισθεί η Ελλάδα διεθνής χώρα. Αφήνω το γεγονός ότι ανήκουμε σε διεθνείς οργανισμούς ΟΗΕ, ΝΑΤΟ, Ευρωπαϊκή Ένωση. Αποτελούμε πόλο έλξεως όλου του πολιτισμένου κόσμου. Ελπίζω αυτό το προνόμιο να το αξιοποιήσουμε μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα Παιδείας και Πολιτισμού.

To έργο σας και η πρωτοπορία του.

Όταν με την οικογένειά μου και τους συνεργάτες μου πήραμε τη μεγάλη απόφαση για την ίδρυση των Εκπαιδευτήριων ΓΕΙΤΟΝΑ στη Βάρη Αττικής, τους είπα με ήρεμο τρόπο: «Κοιτάξτε μακριά στα στάχυα των ονείρων μας, το βάθος των στοχασμών μας και τη δυναμική των οραμάτων μας. Αυτοί είναι οι μοναδικοί μας καρποί». Εμείς σήμερα θεμελιώνουμε ένα Σχολείο Παιδείας και Πολιτισμού. Με τα όνειρα αυτά και τα οράματα θα νικήσουμε. Ο πολιτισμικός παράγοντας, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από οικονομικές πολιτικές. Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από οικονομικές πολιτικές, ο πολιτιστικός παράγοντας αποτελεί το αντίδοτο στην οικονομική χρεωκοπία, η οποία είναι το απαύγασμα της οικονομικής πολιτικής. Ο Βίος ο Πριηνεύς, έλεγε: «ο τίμιος πολιτικός άνδρας πρέπει όταν εγκαταλείπει την εξουσία να φεύγει όχι πλουσιότερος, αλλά ενδοξότερος».

Η ελληνικότητα είναι συνείδηση ή τρόπος αντίληψης;

Η ελληνικότητα αποτελεί συνείδηση η οποία είναι οδηγός για τον τρόπο με το οποίο αντιλαμβανόμεθα τον ελληνικό πολιτισμό. Εάν δεν συνειδητοποιήσουμε το «Πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος» ή το «παν μέτρον άριστον» πως θα μπορέσουμε να αντιληφθούμε την αρμονία του μέτρου, την αλληλεγγύη, τη λειτουργία της Δημοκρατίας και την αποτελεσματικότητα και δημιουργικότητα της ελευθερίας.

Ποιά πρέπει να είναι η δημόσια εικόνα του επιστήμονα;

Η δημόσια εικόνα του επιστήμονα πρέπει να κινηθεί στο αξιακό σύστημα της ταύτισης της επιστημονικής συγκρότησης και της αρετής (του ανθρωπισμού). Ας έχουμε ως οδηγό το «Πάσα επιστήμη χωριζομένη…»

Η Ελλάδα σήμερα καινοτομεί;

Είναι τεκμηριωμένο ότι η Ελλάδα σήμερα καινοτομεί. Θα αναφέρω ένα παράδειγμα καινοτομίας στην αξιολόγηση της οποίας συμμετείχα ως μέλος της Λέσχης Επιχειρηματικότητας. Η προσπάθεια για υποβολή προτάσεων των καινοτόμων ιδεών έγινε με πρωτοβουλία του Ομίλου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Θα μπορούσα ακόμη να σας πω ότι και εμείς οι ίδιοι, ως «Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ» , είμαστε σε μια δυναμική αναζήτηση της καινοτομίας με τις Βιβλιοδρομίες, το Ανιχνεύοντας και Τροφοδοτώντας τη Χαρισματικότητα των παιδιών, τη σύσταση του Συλλόγου μαζί με επιστήμονες άλλων ειδικοτήτων Π.Α.Ι.Δ.Ε.Ι.Α ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ και του Potential Learning. Αυτό το οποίο πρέπει να διερευνηθεί είναι αν και κατά πόσο η καινοτομία υποστηρίζεται, όπως, και όσο πρέπει από τους αρμόδιους οργανισμούς.

Δέχεται εκείνους που ξεχωρίζουν;

Όχι μόνο θα έπρεπε να τους δέχεται αλλά και να τους αποδέχεται. Όπως κι εμείς οι ίδιοι, να μιμούμαστε εκείνους που ξεχωρίζουν, διότι αναγνωρίζουμε, ότι εκείνοι διακρίνονται για την ανθρωπιά τους, την επιστημονική τους συγκρότηση και την αποτελεσματικότητά τους. Είναι οι γνήσιοι διάκονοι της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Οι σεμνοί, λοιπόν, διάκονοι, πού όχι μόνο πρέπει να είναι αποδεκτοί αλλά και να λατρεύουμε και να ακολουθούμε τα αξιακά τους συστήματα.

Το κίνητρο στην εξέλιξη σας

«Η παχυλή πενία» της οικογένειάς μου με οδήγησε από τα δεκαπέντε μου χρόνια να τελειώσω το Γυμνάσιο και να πάρω το πτυχίο του δασκάλου στο Μοναστήρι του Ιεροδιδασκαλείου Βελλάς Ιωαννίνων. Εκεί μυήθηκα στην παράδοση, στις τέχνες και την παιδαγωγική επιστήμη και καλλιέργησα βαθιά την πίστη και την αυτοπεποίθηση, ότι μπορώ να προσφέρω στον άνθρωπο. Οι ειδικές πολιτικές και οικονομικές συνθήκες στο δεύτερο ήμισυ του 20ου αιώνα με οδήγησαν στο να γίνω Σχολάρχης.

Τι μπορεί να κάνουν οι επιφανείς Έλληνες του εξωτερικού για την χώρα;

Οι επιφανείς επιστήμονες, ερευνητές και επιχειρηματίες μπορούν να αποτελέσουν το «κέρας της Αμαλθείας» για τη σύγχρονη Ελλάδα. Υπάρχουν δύο άξονες αναπτυξιακοί στην Ελλάδα που με την υποστήριξη, γνώση, εμπειρία και οργανωτική δομή μπορούν να προσφέρουν οι Έλληνες του εξωτερικού. Ο πρώτος είναι ο επιχειρηματικός και ο δεύτερος της παιδείας. Στο επιχειρείν μπορούν με βάση τα δικά τους αναπτυξιακά μοντέλα να αναπτύξουν εταιρείες παραγωγής, τυποποίησης και εμπορίας και ο δεύτερος η ίδρυση και λειτουργία Σχολείων και Πανεπιστημίων κατά τα πρότυπα των μεγάλων Εκπαιδευτικών Οργανισμών των ΗΠΑ, της Αυστραλίας, Αγγλίας, Γερμανίας.

Η νέα επιχειρηματικότητα συνεπάγεται και μια καινούργια άποψη της κοινωνίας;

Είναι αδύνατο να έχουμε στην Ελλάδα νέα επιχειρηματικότητα χωρίς την επανάκτηση και εδραίωση δύο νέων παραμέτρων, της ηθικής ανόρθωσης και της οικονομικής εξυγίανσης. Το αντίδοτο για την έξοδο από την οικονομική χρεοκοπία είναι το επίπεδο του πολιτισμού μας.

Η ιδέα που αγαπήσατε

Η ιδέα που αγάπησα είναι ο άνθρωπος, είναι η δημιουργία που θα υπηρετήσει τον άνθρωπο. Πυξίδα μου σε όλη αυτή την πορεία προς τον άνθρωπο είναι η βαθιά μου πίστη στη μεγάλη αρχή ότι: «όπως η συμπαντική αρμονία στηρίζεται στην αρχή της ανταποδοτικότητας» έτσι και η προσφορά στον άνθρωπο πραγματώνεται χωρίς ποτέ να γνωρίζεις από που θα σου επιστραφεί η προσφορά και η βαθιά αγάπη για το συνάνθρωπό σου.

Να μιλήσουμε για τις αξίες σας-ποιες δεν θα διαπραγματευόσαστε;

Για το δικό μου αξιακό σύστημα είναι η αγάπη μου και ο σεβασμός για τον άνθρωπο και η αγάπη μου για αυτόν «τον κόσμο, το μικρό το μέγα» που λέει ο Ελύτης. Επίσης για μένα και για την οικογένειά μου αδιαπραγμάτευτη αξία είναι η αγάπη μας και το πάθος μας για την παιδαγωγία, που αποτελούν πηγή έμπνευσης για την επίτευξη ενός από τους υψηλότερους δείκτες Ακαδημαϊκής αποτελεσματικότητας όχι μόνο στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, αλλά και στα Πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Τι κάνουν οι επιτυχημένοι σε μια αποτυχία;

Οι επιτυχημένοι σε μια αποτυχία, συγκεντρώνουν όλα τα δεδομένα κι εντοπίζουν τα αίτια της αποτυχίας. Ύστερα απ’ αυτό σχεδιάζουν τρόπους μείωσης των αρνητικών επιπτώσεων που γεννήθηκαν από την αποτυχία και με τη βοήθεια ειδικών συμβούλων προσπαθούν όχι μόνο να αμβλύνουν τις ζημιογόνες επιπτώσεις της αποτυχίας, αλλά και να εξασφαλίσουν συνθήκες ανοδικής πορείας.

Μια νοσταλγία σας

Η μεγάλη μου νοσταλγία είναι «το Έγκλημα και Τιμωρία» του Ντοστογέφσκι. Ο Ρασκόλνικοφ για μένα αποτελεί ιδανικό όριο στο μεταίχμιο μιας εποχής που νοιώθει ένας ευφυής νέος, που προέρχεται από τα χαμηλότερα κοινωνικά και οικονομικά στρώματα μιας κοινωνίας που ετοιμάζεται για ρηξικέλευτες αλλαγές. Η ευφυΐα του όμως και η ανθρώπινη ευαισθησία μετά το ειδεχθές έγκλημα τον οδηγούν σε μια ενδοσκόπηση και σε μια θεώρηση με την οποία συμφωνώ. Τον άνθρωπο προσπαθείς και επιμένεις να τον αλλάξεις. Αν αυτό δεν είναι εφικτό δεν τον σκοτώνεις. Το έγκλημα δεν αποτελεί τιμωρία. Αποτελεί συνεχές βασανιστήριο του εγκληματία που δε βρίσκει τη δύναμη ν’ αλλάξει τον κόσμο.

Το περιεχόμενο της προσδοκίας που μεγαλώνει με εσάς

Οι στοχασμοί και τα οράματα που καθημερινά καλλιεργούνται μέσα μου, μεγαλουργούν τις μεγάλες μου προσδοκίες. Προσδοκίες στην καθημερινή βελτίωση της πνευματικής και ψυχικής ποιότητας της οικογενείας μου και των συνεργατών μου και στην καθημερινή βελτίωση της Ακαδημαϊκής ποιότητας του Εκπαιδευτικού Οργανισμού (Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ) αποτελούν πηγή ζωής και μυροβόλο ανάσα στην πορεία της ζωής μας.

Της ΑΝΝΑΣ ΓΡΙΜΑΝΗ

Πηγή: Οι επιφανείς Έλληνες του εξωτερικού μπορούν να προσφέρουν στην Ελλάδα» τονίζει ο Ελευθέριος Γείτονας https://mignatiou.com/2017/10/i-epifanis-ellines-tou-exoterikou-boroun-na-prosferoun-stin-ellada-tonizi-o-eleftherios-gitonas/

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ