Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Κάρτα αγάπης από τον μαθητή μας Μιχάλη Τυλλιανάκη

31/10/2016

 
Picture
​«To ιπτάμενο καπέλο», το παραμύθι του μαθητή μας Μιχάλη Τυλλιανάκη, ένα μήνυμα αγάπης για τα παιδιά του κόσμου, φιλοτεχνημένο από τον εικαστικό μας Αλέκο Φασιανό, θα μοιραστεί εφέτος στα Νοσοκομεία Παίδων της χώρας, σε ιδρύματα για παιδιά και σε σχολεία εκ  μέρους του Coeurs pour Tous - Hellas «Καρδιές για Όλους - Ελλάδα».
​Το ανθρωπιστικό ίδρυμα Coeurs pour Tous - Hellas «Καρδιές για Όλους - Ελλάδα» είναι παράρτημα του διεθνούς ιδρύματος Coeurs pour Tous που δημιούργησε το 1998 στη Γενεύη, ο καθηγητής Αυξέντιος Καλαγκός για την αρωγή των φτωχών παιδιών με καρδιοπάθεια. Έκτοτε, ο ίδιος και η επιστημονική ομάδα του, χειρούργησαν φιλανθρωπικά περισσότερα από 15.000 άπορα παιδιά στον κόσμο.

Με δράση σε κάθε γωνιά της αδύναμης ανθρωπότητας, και μια καρδιά για χιλιάδες παιδιά, στην αδιάκοπη διαδοχή των ανθρωπιστικών αποστολών του, ο καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλαγκός και οι γιατροί συνεργάτες του, εφάρμοσαν μια πρωτοπόρο επιστημονική στρατηγική με στόχο επίσης, την εκπαίδευση εντόπιων γιατρών και τη δημιουργία περιφερικών καρδιολογικών κέντρων, ακριβώς, για την περίθαλψη των παιδιών με καρδιοπάθεια, προερχόμενων από υποβαθμισμένα περιβάλλοντα.

Εκατομμύρια παιδιά ανά την υφήλιο έχουν ανάγκη από μια επέμβαση ανοιχτής καρδιάς, εκατομμύρια λόγοι, αριστοποιούν το αποτέλεσμα κάθε ανθρωπιστικής ενέργειας του Coeurs pour Tous, που δίνει στα παιδιά με καρδιοπάθεια τη δυνατότητα για μια φυσιολογική ζωή.

ΕΛΛΑΔΑ
: Στο πεδίο μιας χώρας, που κατέχει την αρνητική πρωτιά στην παιδική φτώχεια, υψηλότερη μεταξύ των χωρών-μελών της Ευρωζώνης με ποσοστό 36,7% σύμφωνα με την Eurostat, ο ανθρωπιστικός φορέας Coeurs pour Tous Hellas (CpTH) δημιουργήθηκε με γνώμονα τη σύγχρονη αυτή κοινωνική αναγκαιότητα. Στα τρία εκατομμύρια, περίπου, ανασφάλιστων Ελλήνων που αντιστοιχούν στο 28% του πληθυσμού, το CpTH αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο κοινωνικής προσφοράς.

Το Coeurs pour Tous Hellas, με κεντρικό μήνυμα «Καρδιές για Όλους», συστάθηκε το 2015 για τα παιδιά της Ελλάδας με συγγενή καρδιοπάθεια, ως έμπρακτη δέσμευση και προσφορά στην ελληνική κοινωνία και τους μικρούς ασθενείς των οικονομικά αδύναμων οικογενειών. Έργο του είναι, η οικονομική ενίσχυση των άπορων και ανασφάλιστων παιδιών με καρδιοπάθεια.

Στη χώρα μας, ετησίως γεννιούνται από 800 έως 1.000 παιδιά με καρδιοπάθεια
, από τα οποία το ένα τρίτο, κυρίως νεογνά, χρήζουν άμεσης καρδιοχειρουργικής επέμβασης. Το 35% των παιδιών στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα. Για τα παιδιά με καρδιοπάθεια, το Coeurs pour Tous Hellas αναλαμβάνει φιλανθρωπικά τη χρηματοδότηση στα νοσήλια των απαιτούμενων επεμβάσεων τους, ιατρικών εξετάσεων, επεμβατικής καρδιολογίας.
 
Ο καθηγητής Αυξέντιος Καλαγκός, διεθνής Έλληνας, που το όνομα του συνδέθηκε με την ανιδιοτελή προσφορά του στην παιδοκαρδιοχειρουργική παγκοσμίως, τακτικός καθηγητής στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Γενεύης, κάτοχος της πατέντας «KalangosRing», διευθυντής της Καρδιοχειρουργικής Κλινικής του νοσοκομείου Παίδων ΜΗΤΕΡΑ, εμπιστεύθηκε μέρος του έργου του, στη δημιουργία του Coeurs pour Tous Hellas -μια πράξη φιλανθρωπίας που πραγματοποιείται με τη σύμπραξη των Ελλήνων γιατρών της ομάδας Προγράμματος Συγγενών Καρδιοπαθειών του ΜΗΤΕΡΑ και την αφιλοκερδή συμμετοχή τους σε αυτό το σκοπό.

Στην Ελλάδα του σήμερα, ο καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλαγκός και οι συνεργαζόμενοι, με το CpTH, Έλληνες καρδιολόγοι και καρδιοχειρουργοί, απαντούν με την προσφορά του έργου τους, όποτε χρειάζεται, στις προσδοκίες των άπορων ασθενών παιδιών με καρδιοπάθεια.

Το Coeurs pour Tous Hellas διευθύνει Διοικητικό Συμβούλιο με επίτιμο πρόεδρο τον Αυξέντιο Καλαγκό, καρδιοχειρουργό, καθηγητή στην Ιατρική Σχολή Γενεύης, πρόεδρο την Άννα Γριμάνη δημοσιογράφο και αντιπρόεδρο τον Σεραφείμ Κωνσταντινίδη δημοσιογράφο. Μέλη του Συμβουλίου είναι οι: Αθανάσιος Φωκάς, Ακαδημαϊκός, καθηγητής-κάτοχος της έδρας Mη Γραμμικής Μαθηματικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Cambridge, Δημήτρης Θάνος, διευθυντής του Ιδρύματος Βιοϊατρικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, Τερέζα Αγγελάτου, πρέσβης της Ελλάδας στην Τυνησία, Ιωάννης Ανδρέου, ακτινολόγος, Ανδρέας Πετρόπουλος, παιδοκαρδιολόγος, Γεώργιος Παναγιωτόπουλος, τ. πρόεδρος Συμβουλίου Επικρατείας, πρόεδρος Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, Σταυρούλα Μιχαλέα, φιλόλογος - γραμματέας CpTH.

H Εκτελεστική Επιτροπή Coeurs pour Tous Hellas είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ιδρύματος. Μέλη της επιτροπής είναι οι: Χριστίνα Κόκοτα, Ιωάννα Mουνδρέα, Κατερίνα Φρέντζου, Ιφιγένεια Κατσαρίδου, Λούση Θεοδωροπούλου, Έφη Παπαζαχαρίου. Νομικός σύμβουλος Ελένη Γιαννοπούλου. Φορολογικός σύμβουλος Μελέτιος Μπαμπέκος.

H Ομάδα Γιατρών του Προγράμματος Συγγενών Καρδιοπαθειών ΜΗΤΕΡΑ αποτελείται από τους: Καρδιολόγοι, Αφροδίτη Τζίφα, Πιπίνα Μπόνου, Αρετή Κομνού, Μαριάννα Σταματελάτου, Δημοσθένη Αβραμίδη, Ιωάννη Παπαγιάννη. Καρδιοχειρουργοί, Φώτιος Μητρόπουλος, Παναγιώτης Σφυρίδης, Ευαγγελία Νταλαρίζου. Αναισθησιολόγοι, Κωνσταντίνος Πατρής, Χρήστος Αποστολίδης. Εξωσωματιστής Ηλίας Λάζαρος.

Το Επιστημονικό Συμβούλιο CpΤH, με επικεφαλής την Αφροδίτη Τζίφα, διευθύντρια της Παιδοκαρδιολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Παίδων ΜΗΤΕΡΑ, λειτουργεί με συμβουλευτικό χαρακτήρα και με τη συνεργασία άλλων γιατρών της χώρας: Γεώργιος Χρούσος, Διευθυντής Καθηγητής Παιδιατρικής Α’ Παιδιατρική Κλινική Παν/μίου Αθηνών, Ευάγγελος Καρανάσιος, Διευθυντής Καρδιολογικής Κλινικής Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία», τ. πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Καρδιολογίας, Αντώνης Βλάχος, επίκουρος καθηγητής Παιδοκαρδιολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Γιώργος Γιαννακούλας, λέκτορας Καρδιολογίας στην Ιατρική Σχολή ΑΠΘ και καρδιολόγος Καρδιολογικής Κλινικής ΑΧΕΠΑ.
 
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΡΑΣΗ: Το όνειρο ενός παιδιού με καρδιοπάθεια είναι να ζήσει μια κανονική ζωή. Το διεθνές ίδρυμα Coeurs pour Tous (1998) στοχεύει κάθε μέρα, να κάνει αυτό το όνειρο πραγματικότητα. Με έδρα τη Γενεύη και με αξιακό σκοπό λειτουργίας του, να χειρουργούνται αφιλοκερδώς παιδιά με συγγενείς ή επίκτητες καρδιοπάθειες, ευπαθών οικονομικά ομάδων, ο ιδρυτής του Coeurs pour Tous, καθηγητής Αυξέντιος Καλαγκός και οι συνεργαζόμενοι γιατροί, εδώ και μια εικοσαετία, προσφέρουν οικουμενικά το ανθρωπιστικό έργο τους.

Σε αναπτυσσόμενες χώρες, και όχι μόνον, και στο πλαίσιο μιας βιώσιμης αειφόρου ανάπτυξης, οι γιατροί του Coeurs pour Tous εφαρμόζουν ένα επιστημονικό σχέδιο δράσης: φροντίδα και θεραπεία στους μικρούς ασθενείς με επεμβάσεις ανοιχτής καρδιάς, εκπαίδευση ιατρικού δυναμικού σε κάθε αιτούσα χώρα για μια νοσηλευτική υποδομή υψηλού επιπέδου-ήδη αυτόχθονες ομάδες γιατρών, σταδιακά αυτονομούνται για την περίθαλψη των παιδιών τους.

Το έργο του Coeurs pour Tous εφαρμόστηκε αρχικά στην Τιφλίδα της Γεωργίας το 1998, οπότε κι εξοπλίστηκε η πρώτη καρδιοχειρουργική κλινική για παιδιά στη χώρα. Ακολούθησαν, Ερυθραία, Μαρόκο, Λίβανος, Μοζαμβίκη, Συρία, Κύπρος, Μαυρίκιος, Κόσσοβο, Λιβύη, Εκουαδόρ, Νησιά Κομόρες, Πολωνία, Σερβία, Αλγερία, Τουρκία, Ουκρανία, Αίγυπτος, Ινδία, Βιετνάμ, Νιγηρία, και νέα καρδιολογικά κέντρα στη Μποτσουάνα, στο Καμερούν, στη Μαδαγασκάρη και στην Αιθιοπία.

Η παγκόσμια δράση του καθηγητή Αυξέντιου Καλαγκού σηματοδοτεί ένα πρότυπο ανθρωπιστικής συμπεριφοράς που απαιτεί κάθε χρόνο 300.000 μίλια πτήσεων ανάμεσα στην Ευρώπη και τις χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου και περί τις 600 επεμβάσεις ανοιχτής καρδιάς.

Μεγαλωμένος στην Κωνσταντινούπολη, με καταγωγή από βυζαντινή οικογένεια, μυημένος στην έννοια της φιλανθρωπίας από τον γιατρό πατέρα του, αποφοίτησε το 1984, μόλις 23 ετών, από την Αμερικανική Ιατρική Σχολή και μετεκπαιδεύτηκε με ειδικότητα στην Καρδιοχειρουργική Παίδων και Νεογνών, στο Λονδίνο, το Παρίσι και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μέντορές του, οι διάσημοι καρδιοχειρουργοί Μαγκντί Γιακούμπ και Αλέν Καρπαντιέ.

Το Coeurs pour Tous Hellas, όπως και το διεθνές ίδρυμα Coeurs pour Tous, έχουν ανθρωπιστικό, μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Οι πόροι τους προέρχονται από δωρεές και χορηγίες. Οι γιατροί και οι διοικητικοί συνεργάτες προσφέρουν εθελοντικό έργο.

Το έργο του Coeurs pour Tous Hellas ευγενώς υποστηρίζουν οι χορηγοί: Koινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση, Ίδρυμα MARFIN, Τράπεζα Eurobank, Private Banking Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, WIND, Folli Follie, AEGEAN.

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ