Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Ελληνικό Μαθητικό Κοινοβούλιο Επιστήμης

3/4/2018

 
Από την Παρασκευή 30/3/2018 έως την Κυριακή 1/4/2018 πραγματοποιήθηκε η τελική τριήμερη εκδήλωση του Ελληνικού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης. Το επιστημονικό θέμα του Ελληνικού Μαθητικού Κοινοβουλίου Επιστήμης για τη φετινή χρονιά ήταν: «Σεισμοί: Εξερευνώντας τα σημερινά επιτεύγματα, τις μελλοντικές προκλήσεις και προσδοκίες σε σχέση με την εκπαίδευση, αντιμετώπιση και πρόληψη». Οι τρεις θεματικές ενότητες πάνω στις οποίες δουλέψαν οι μαθητές ήταν η Εκπαίδευση, η Αντιμετώπιση και η Πρόληψη των σεισμών.
Τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ συμμετείχαν με δύο ομάδες μαθητών της Α’ Λυκείου στις θεματικές ενότητες της Αντιμετώπισης και Πρόληψης αντίστοιχα με υπεύθυνη την κ. Ελένη Παρασκευοπούλου, Φυσικό, και μια ομάδα μαθητών της Β’ Λυκείου στη θεματική ενότητα της Πρόληψης με υπεύθυνο τον κ. Χρήστο Τσαρτσαράκο, Φυσικό.

Η μαθήτριά μας της Α΄Λυκείου, Σοφία Ορνεράκη, επιλέχτηκε, μαζί με άλλους πέντε μαθητές από τα υπόλοιπα Λύκεια της χώρας, να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα και να παρουσιάσουν τα συμπεράσματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου στο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Κοινοβούλιο της Επιστήμης, που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο του 2018 στην Τουλούζη της Γαλλίας.

Οι παρουσιάσεις του σχολείου μας καθώς και οι τελικές παρουσιάσεις των εκπροσώπων των τριών ομάδων, Ελισάβετ Παπαιωάννου, Σοφίας Ορνεράκη και Βασίλη Σωτηρόπουλο, στην ολομέλεια του Κοινοβουλίου ήταν κατά κοινή ομολογία εξαιρετικές. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας.

Οι μαθητές μας κατά την προετοιμασία της δράσης και μέσω των διεργασιών του κοινοβουλίου είχαν την ευκαιρία
  • να ασχοληθούν και να εμβαθύνουν σε ένα επίκαιρο επιστημονικό θέμα,
  • να γνωρίσουν και να συζητήσουν με καταξιωμένους επιστήμονες,
  • να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες, μέσω της εκμάθησης τεχνικών διεξαγωγής δημόσιου διαλόγου, επιχειρηματολογίας και διαπραγμάτευσης των θέσεων τους,
  • να αναπτύξουν αναλυτική και κριτική σκέψη,
  • να συμμετέχουν ενεργά στη διαπραγμάτευση επιστημονικών εννοιών για την καλύτερη και ουσιαστικότερη κατανόησή τους,
  • να μάθουν πώς να προσεγγίζουν ένα θέμα, πώς να το ερευνούν, να το αναλύουν και εν συνεχεία να προτείνουν πολιτικές σχετικά με αυτό,
  • να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.

Οι μαθητές που συμμετείχαν στο Ελληνικό Κοινοβούλιο της Επιστήμης ήταν οι Αγγελική Παγώνη, Ελισάβετ Παπαϊωάννου, Νάγια Φυτάλη, Χριστίνα Πεχλεβανούδη, Σοφία Ορνεράκη, Ναταλία Διαμάντη, Αλεξάνδρα Στάμου από την Α’ Λυκείου και οι Αντώνης Δούρος, Ιάσων Ράπτης, Κωστής Τερζίδης, Σωτηρόπουλος Βασίλης και Σωτηρόπουλος Γιάννης από τη Β’ Λυκείου.

Λίγα Λόγια για το Κοινοβούλιο της Επιστήμης...

Τα «Ευρωπαϊκά Μαθητικά Κοινοβούλια Επιστήμης» (European Student Parliaments: Debate Science – EUSP) είναι μια εκπαιδευτική πρωτοβουλία του γερμανικού οργανισμού «Wissenschaft im Dialog» (WiD, “Science in Dialogue”). Ο οργανισμός αυτός κάθε δύο χρόνια καλεί φορείς από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες να διοργανώσουν τα «Εθνικά Μαθητικά Κοινοβούλια Επιστήμης» στη χώρα τους. Σε κάθε «Ευρωπαϊκό Μαθητικό Κοινοβούλιο» επιλέγεται ένα κεντρικό επιστημονικό θέμα και προσδιορίζονται συγκεκριμένες θεματικές πάνω στις οποίες δουλεύουν οι μαθητές σε συνεργασία με τους καθηγητές τους και ειδικούς επιστήμονες.

Το κείμενο των τελικών συμπερασμάτων του «Ευρωπαϊκού Μαθητικού Κοινοβουλίου Επιστήμης» παραδίδεται στον Επίτροπο Έρευνας και Καινοτομίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Στην Ελλάδα διοργανωτής της δράσης είναι  η «Science View», η Ελληνική Ένωση Δημοσιογράφων Επιστήμης, Επικοινωνιολόγων Επιστήμης και Συγγραφέων Επιστήμης, που φέτος συνεργάστηκε για την υλοποίηση του συγκεκριμένου θέματος – Σεισμοί - με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών.

Η δράση αυτή απευθύνεται σε μαθητές από 16 έως 18 ετών που ενδιαφέρονται για την επιστήμη και την έρευνα, θέλουν να γνωρίσουν καταξιωμένους επιστήμονες και επιθυμούν να ασχοληθούν με επίκαιρα επιστημονικά θέματα.

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ