Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Οι γονείς για τον Διαγωνισμό Ρομποτικής: «Αισθανόμαστε υπερήφανοι για το σχολείο μας!» 

13/3/2017

 
Picture
 «Η συμμετοχή στον διαγωνισμό συνιστά μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά μας και θέλω, ως γονέας, να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και τα συγχαρητήριά μου στους καθηγητές τους και στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα για την αμέριστη συμπαράσταση και για την ευκαιρία που τους προσφέρουν. Εύγε»! Λόγια γονέων που έζησαν το Σάββατο τις συγκινητικές στιγμές των παιδιών μας στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής. Εκεί όπου κέρδισαν το χειροκρότημα και τις καρδιές μας καθώς οι πέντε ομάδες του Δημοτικού και οι δύο του Γυμνασίου μας, που έλαβαν μέρος στα προημιτελικά Αττικής προκρίθηκαν στον Τελικό που θα διεξαχθεί το Σάββατο το πρωί 18 Μαρτίου στο ΟΑΚΑ.
Κώστας Παπακώστας:

Ο Νικόλας ξύπνησε νωρίς το πρωί του διαγωνισμού. Είχε αγωνία και ήθελε να βρίσκεται εγκαίρως στο σχολείο, για να ετοιμάσουν με την ομάδα του την παρουσίαση του έργου τους. Όλη την προηγούμενη εβδομάδα μάς μιλούσε για τον «έξυπνο κόμβο» που είχαν φτιάξει με την καθοδήγηση της κυρίας Βάσως Παπανικολάου και του κυρίου Βασίλη Τσαλίκη. Εξηγούσε με ενθουσιασμό πώς είχαν καταλήξει να επιλέξουν την ανάλυση του κόμβου της Βάρης-Κορωπίου, μιλούσε για τη συνέντευξη που τους είχε παραχωρήσει ο τροχονόμος, για τις μετρήσεις του χρόνου εναλλαγής του σηματοδότη, πώς είχαν μοιράσει τα παιδιά της ομάδας των Roborangers τις εργασίες μεταξύ τους, πώς κατασκεύασαν τα αυτοκινητάκια και προχώρησαν στους αυτοματισμούς. Μιλούσε με θαυμασμό για τους καθηγητές του και για το πνεύμα συνεργασίας που αναπτύχθηκε στην ομάδα. Την ημέρα του διαγωνισμού πήγα κι εγώ μαζί με τον Νικόλα. Είχα άγχος και ένιωθα συνεπαρμένος. Βρεθήκαμε σε ένα κλειστό γήπεδο γεμάτο μαθητές, γονείς και καθηγητές από διάφορα σχολεία. Όλα τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα, μοιράζονταν εμπειρίες, γελούσαν και αντάλλασσαν απόψεις σχετικά με τις κατασκευές τους. Περιμέναμε με ανυπομονησία να περάσουν οι κριτές. Μόλις πλησίασαν την ομάδα των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, έδειξαν να εντυπωσιάζονται από την προσπάθεια των παιδιών και τους έθεσαν πολλές ερωτήσεις. Τα παιδιά απαντούσαν με θάρρος και ετοιμότητα και μου έκανε εντύπωση ότι μίλησαν όλα τα μέλη της ομάδας και έδιναν εξηγήσεις, συμπλήρωναν ο ένας τον άλλο. Οι κριτές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις λειτουργίες και στον προγραμματισμό και, ειδικά όταν φτάσαμε στην τρίτη κρίση για τον τελικό, έγιναν πολύ απαιτητικοί. Ευτυχώς, τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, αποδεικνύοντας πόσο καλή προετοιμασία είχαν κάνει με τους δασκάλους τους. Όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα χοροπηδούσαν όλο χαρά και αγκαλιάζονταν συγκινημένοι, παιδιά και δάσκαλοι μαζί. Όλες οι ομάδες του σχολείου ξεχώρισαν, είχαν μια πολύ ωραία παρουσία στη διοργάνωση, τόσο σε επίπεδο κατασκευής όσο και προγραμματισμού. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε, αφού πέρασαν στον τελικό και πιστεύω ότι θα πάνε καλά ως το τέλος. Αναμφισβήτητα, είναι μια μεγάλη επιτυχία και αισθάνομαι υπερήφανος για το σχολείο μας. Η συμμετοχή στον διαγωνισμό συνιστά μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά μας και θέλω, ως γονέας, να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και τα συγχαρητήριά μου στους καθηγητές τους και στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα για την αμέριστη συμπαράσταση και για την ευκαιρία που τους προσφέρουν. Εύγε!

Γιώργος Διαμαντόπουλος / Δέσποινα Κάπου:

Η απόλυτη ανταμοιβή των κόπων των μαθητών και δασκάλων έλαβε χώρα το Σάββατο 11 Μαρτίου, μπροστά στα μάτια  των γονέων που παραβρέθηκαν στο περιφερειακό διαγωνισμό της ρομποτικής στην Παλλήνη, όπου και οι πέντε ομάδες των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα πέρασαν στην τελική φάση.
Τα συναισθήματα μας σαν γονείς, ήταν η μεγάλη χαρά και συγκίνηση που έτσι, κι αλλιώς νιώθαμε, πριν καν ξεκινήσει η διαδικασία, που ο γιός μας ήταν μέλος αυτής της ωραίας ομαδικής προσπάθειας για δημιουργία. Καθώς οι ώρες περνούσαν, η κούραση ήταν έκδηλη και σ’ εμάς και στα παιδιά, αλλά ταυτόχρονα η αισιοδοξία για διάκριση, με βάση και τις γνώμες των κριτών, μας κράταγε σε εγρήγορση, παρά το γεγονός ότι υπήρχαν στιγμές που βλέπαμε τα παιδιά μας να ανησυχούν αφού νόμιζαν ότι κάτι πήγε στην παρουσίαση των project τους. Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, καθηγητές και γονείς, γίναμε και εμείς παιδιά και μαζί με τα παιδιά μας πανηγυρίσαμε ξέφρενα την επιτυχία τους και σε δεύτερο χρόνο συνειδητοποιήσαμε για μια κόμη φορά, ότι οι ομαδικές και σωστά συντονισμένες προσπάθειες, προσφέρουν πάντα ένα άρτιο αποτέλεσμα και κάνουν περήφανους του συμμετέχοντες, ανεξάρτητα από τη θέση κατάταξης που μπορεί να λάβουν στα πλαίσια ενός διαγωνισμού. 

Ιωάννης Κουτσάς / Δέσποινα Αποστολάκου:
 
Πάντα η συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό δίνει την δυνατότητα αναγνώρισης και ηθικής ανταμοιβής, έτσι και τα προσωπάκια των μικρών μας «εφευρετών» ξεχείλισαν από απέραντη χαρά, αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό στο ‘άκουσμα της πρόκρισης. Παρακολουθούμε ως περήφανοι γονείς τα παιδιά να μαθαίνουν και να αντιλαμβάνονται τον κόσμο της τεχνολογίας, να δημιουργούν συνδυάζοντας τα μαθηματικά, την μηχανική, την φυσική και την ομαδική εργασία. Εμείς οι γονείς δεν χρειαζόμαστε βραβεία και προκρίσεις, η πρόοδος των παιδιών μας γεμίζει ικανοποίηση όπως και η δυνατότητα μιας τέτοιας εμπειρίας μέσα από τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς που εμπνέουν τα παιδιά μας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη διαφόρων δεξιοτήτων μέσα από τον κόσμο της ρομποτικής.
 
Σοφία Λέκκα / Αντώνης Λουκάς:
 
Ο διαγωνισμός ρομποτικής που έγινε το Σάββατο στις 11 Μαρτίου ήταν  μια υπέροχη εμπειρία όχι μόνο  για τα παιδιά αλλά και για εμάς τους γονείς που βρεθήκαμε εκεί. Η διοργάνωση ήταν πολύ καλή και ο χώρος επαρκής για όλους μας. Χαίρομαι  ιδιαίτερα  που η Κατερίνα έλαβε μέρος στο διαγωνισμό  αυτό και είχε την ευκαιρία να είναι μέλος μιας ομάδας και συνεισφέρει στη σχεδίαση, την εφαρμογή  και την παρουσίαση ενός συλλογικού  έργου. Χαίρομαι ακόμα περισσότερο που μέσα από τη συμμετοχή της βίωσε την ευγενή άμιλλα και το συναγωνισμό. Μου έκανε  εντύπωση το πόσο δεμένα ήταν τα παιδιά όλων των ομάδων του σχολείου μας και πώς η ομάδα στήριζε την άλλη. Αν και κάποιες ομάδες μας δεν προκρίθηκαν κατευθείαν στον τελικό, ο ενθουσιασμός τους ήταν έκδηλος όταν άκουσαν την πρόκριση των άλλων ομάδων μας και φυσικά αισθάνομαι πολύ υπερήφανη που όλες οι ομάδες των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα πέρασαν στον τελικό. Αυτό φυσικά είναι το αποτέλεσμα της πολύ καλής  προετοιμασίας καθώς και των μεγάλων προσπαθειών που κατέβαλλαν τα παιδιά μαζί με τους δασκάλους τους σε κάθε ομάδα. Εύχομαι  καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά  για τη συμμετοχή τους στον τελικό και ελπίζω έστω και μία από τις ομάδες που  εκπροσωπούν  το σχολειό μας να είναι μέσα στους νικητές!

Σταυρούλα Ζούβελου:

Το Σάββατο 8-3-2017 ζήσαμε μαζί με τα παιδιά μας την συμμετοχή των ομάδων του σχολείου μας στους προκριματικούς του 3ου πανελλήνιου διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής που πραγματοποιήθηκε στην Ελληνογερμανική Αγωγή.  Ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία! Μια γιορτή ευρηματικότητας, συνεργασίας, ομαδικότητας και ευγενούς άμιλλας! Τα παιδιά μας, ενθουσιασμένα, με απίστευτη ωριμότητα και κέφι παρουσίαζαν τη δουλειά τους σε επιτροπές και κοινό μέχρι αργά το απόγευμα! Οι γονείς, παρατηρητές αυτής της προσπάθειας ενθουσιαστήκαμε αλλά κυρίως συγκινηθήκαμε από τις γνώσεις και την αγάπη των παιδιών μας για αυτή τη συλλογική προσπάθεια. Αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι, αυτοί που ενέπνευσαν τα παιδιά μας και υλοποίησαν μαζί τους αυτό το όνειρο ήταν οι υπέροχοι προπονητές ρομποτικής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα! Όλους αυτούς τους μήνες, οι δάσκαλοι αυτοί, εργάστηκαν ατελείωτες ώρες με πολύ κόπο και προσπάθεια αλλά, με τόσο όρεξη και ενθουσιασμό, που μεταλαμπάδευσαν στα παιδιά μας τη σημασία που έχει πρωτίστως το ταξίδι της προετοιμασίας και η αξία της συλλογικότητας σε κάθε πρωτοβουλία! Αξίζουν τα συγχαρητήριά μας και τον απόλυτο σεβασμό μας  για το ήθος, την αγάπη και τον ενθουσιασμό που μοιράστηκαν μαζί μας το προηγούμενο Σάββατο!
 
Βίκυ Παυλίδη:
 
Η συγκίνηση μου είναι μεγάλη! η εμπειρία μου από τον διαγωνισμό επιβεβαιώνει όλες τις προσδοκίες μου τόσο για το σχολείο ως θεσμό όσο και για τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν αυτόν τον διαγωνισμό με συνέπεια, επαγγελματισμό και  επιστημονικότητα  νιώθω τυχερή που ο γιος μου έχει την ευκαιρία να μαθαίνει από όλους εσάς! συγχαρητήρια!

Ράνια Μοντζιολή:

Ο προημιτελικός και ημιτελικός αγώνας του  3ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Ρομποτικής ήταν μια εμπειρία μοναδική. Οι 5 ομάδες του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα με τις πρωτότυπες κατασκευές τους κέντρισαν το ενδιαφέρον και την προσοχή όλων των παρευρισκομένων, όχι μόνο των επισκεπτών αλλά και των υπολοίπων ομάδων και προπονητών. Οι κατασκευές μαρτυρούσαν όχι μόνο τις ώρες που είχαν δουλέψει προπονητές και παιδιά αλλά και το μεράκι τους. Υπήρχε σύμπνοια και αλληλεγγύη και ο ένας εμψύχωνε τον άλλον. Τα χαρούμενα πρόσωπα των παιδιών, ο ενθουσιασμός αλλά και η αγωνία τους μας παρέσυραν και μας μάγεψαν! Όταν ανακοινώθηκαν τα τελικά αποτελέσματα, η συγκίνησή μας ήταν απερίγραπτη. Γίναμε κι εμείς παιδιά, σηκώσαμε τα χέρια ψηλά και πανηγυρίζαμε! Μικροί-μεγάλοι, γονείς, προπονητές και παιδιά γίναμε μια μεγάλη αγκαλιά…  Μεγάλες στιγμές ζήσαμε και σας ευχαριστούμε πολύ! Στο ραντεβού στον τελικό, θα είμαστε όλοι εκεί μαζί σας! Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα, είσαστε ήδη όλοι νικητές!

Μαρία Στέλλα Τζαννίδου:

Έβλεπα το Γιώργο να εξηγεί  και να δείχνει με τεράστιο ενθουσιασμό, ξανά και ξανά, πως λειτουργούν οι μηχανισμοί στην κατασκευή και να κάνει αστεία με τους φίλους του, την ίδια στιγμή που κάθε παιδί στην ομάδα ανυπομονούσε να πάρει σειρά στις διευκρινίσεις και να λύσει τις απορίες των επισκεπτών. Τότε  σκέφτηκα για ακόμα μία φορά πόσο σπουδαία δουλειά έχουν κάνει οι εκπαιδευτές μας, ώστε να  θεμελιώσουν γερές βάσεις και πολύτιμες αξίες  σε αυτή την ομάδα για να ανακαλύψει κάτι σπουδαίο στο μέλλον.

Νατάσα Πάνου:

Οι στιγμές ήταν μοναδικές! Ένα συμπέρασμα που θα το θυμάμαι για πάντα σαν μητέρα. Η Ελένη μου έλεγε την προηγούμενη μέρα: μαμά μην νομίζεις ότι επειδή είμαστε μικροί πάμε μόνο για την εμπειρία. Η ιδέα μας ειναι πολυ καλή και έχουμε διαβάσει πολύ και εμείς και οι άλλες ομάδες. Εγώ της έλεγα ναι αγάπη μου και μόνο η συμμετοχή μετράει και είστε ήδη νικητές κτλ κτλ... Όταν εκεί λοιπον ακούγαμε τα μαγικά νούμερα απο το 24 έως 28 και χοροπηδούσαμε ουρλιάζοντας όλοι οι γονείς, μου λέει η μικρή νικήτρια: στο έλεγα μαμα ήρθαμε να νικήσουμε, ήξερα τη δουλειά μας! Ευχαριστούμε πάρα πολύ την ομάδα προπονητών ρομποτικής για την αγάπη, πρώτα απο όλα που αγκάλιασαν τα παιδιά μας, και φυσικα για την δουλειά τους! Είσαστε όλοι νικητές γιατι κατακτήσατε τις καρδιές των παιδιών μας και τις δικές μας!

Κώστας Τζέρπος / Μαρία Βαραγιάννη:

Υπάρχουν κάποιες λίγες εμπειρίες από την παιδική ηλικία , που μας ακολουθούν για μια ζωή
Μεγαλώνουμε , ξεχνάμε και ξεχνιόμαστε , αυτές οι λίγες εμπειρίες μας όμως , μένουν πάντα εκεί , και η αύρα τους μας ακολουθεί για πάντα. Μια τέτοια εμπειρία έζησαν τα παιδιά μας , και μαζί τους και εμείς , το περασμένο Σάββατο. Σε πρώτο πλάνο η φαντασία , η δημιουργικότητα και η συλλογική προσπάθεια , ολα αρμονικά συντονισμένα από τους δασκάλους , που κατάφεραν να διευθύνουν την "ορχήστρα" , χωρίς η παρουσία τους να επισκιάζει τους "μουσικούς" . Και θέλει πολύ ταλέντο για να κάνεις κάτι τόσο δύσκολο να μοιάζει απλό. Σε δεύτερο πλάνο , η "ευγενής άμιλλα" , όχι σαν μασημένη καραμέλα , αλλά σαν πραγματικό βίωμα : Να πανηγυρίζεις για την επιτυχία σου , και ταυτόχρονα να αγχώνεσαι για το αν θα τα καταφέρουν το ίδιο καλά και οι φίλοι σου. Και κάπου στο βάθος , ένας γονιός που ήρθε ως "μεγάλος" σε διαγωνισμό  "παιδιών" , και στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων βρέθηκε να φωνάζει "Ναι!!!!"   και να κάνει high five με τους δασκάλους , λες και νικήσανε με σουτ στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Ευχαριστούμε για τις εμπειρίες που χαρίζετε στα παιδιά , μικρά και μεγάλα... Και ευχαριστούμε τους δασκάλους για το πάθος , την κούραση , την αγάπη , τις αμέτρτητες ώρες... Καλή επιτυχία στον τελικό!

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ