Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

Ελευθέριος Γείτονας: "Νέα δυναμική μάθησης στην Ευρώπη"

21/12/2016

 
Η αποστολή του σχολείου σε μια οργανωμένη κοινωνία είναι να τροφοδοτήσει τους πρώτους και να τους αναδείξει και να βάλει σε διαδικασία ανοδικής πορείας το σύνολο των μαθητών. Και η στρατηγική αυτή χαράχτηκε, γιατί πιστεύουμε βαθιά ότι όλοι έχουμε δικαίωμα να επιλέγουμε, να υποστηριζόμαστε και να προσπαθούμε να μπούμε στη διαδρομή της αναγωγικής κλίμακας.
Ολοι έχουμε δικαίωμα να φύγουμε από το τέλμα της άγνοιας και της μετριότητας και να ακολουθήσουμε την πορεία προς την κορυφή.

Με σωστούς εκπαιδευτικούς και την υποστήριξη της οικογένειας μπορούμε αν δεν φτάσουμε στην κορυφή, να φτάσουμε στη μέση της αναγωγικής κλίμακας. Δεν αμφισβητούμε την ατομική ευθύνη που έχει κάθε μαθητής. Ακριβώς αυτή την ατομική ευθύνη προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε και να αναδείξουμε.Το άτομο όταν αναμετριέται με δυσκολίες και εμπόδια ανακαλύπτει και αναδεικνύει τις αρετές του και αξιοποιεί τις πνευματικές του δυνατότητες.

Με βάση τα πορίσματα των επιστημών τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ έχουν εκπονήσει το πρόγραμμα «Ανιχνεύοντας και Τροφοδοτώντας τη Χαρισματικότητα των Παιδιών», με το οποίο εξασφαλίζονται συνθήκες αυτοβελτίωσης και ανέλιξης του κάθε παιδιού και εμπεδώνονται οι αρχές της αξιοκρατίας. Στο ευρύ πεδίο προγραμματισμού του σχολείου διαχέεται ένα υπέροχο συναίσθημα βεβαιότητας ότι εφαρμόζουμε πολιτικές και στρατηγικές που προωθούν και αναδεικνύουν τις ικανότητες κάθε μαθητή και ευφραίνουν κάθε δημιουργικό δάσκαλο.

Σε όλα τα ρηξικέλευθα και προοδευτικά σχολεία του κόσμου κάθε καινοτόμο πρόγραμμα σημαίνει και ρήξη με την παιδαγωγική του παρελθόντος. Σημαίνει την επαναθέσμιση ενός συστήματος αφού οι θεσμοί του παρελθόντος έχουν ξεπεραστεί από τη σύγχρονη πραγματικότητα.

Και η επαναθέσμιση του συστήματος οδηγεί στην εναρμόνιση των αρχών και των αξιών της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας με τη σύγχρονη πραγματικότητα, η οποία διαμορφώθηκε από την ιλιγγιώδη ταχύτητα με την οποία τρέχουν οι τεχνολογικές, πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις.

Πρέπει όμως να λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν μας ότι η προσπάθεια εναρμόνισης των λειτουργικών μας συστημάτων με τη σύγχρονη πραγματικότητα θα είναι επιτυχής και αποτελεσματική, εάν χρησιμοποιήσουμε πολυπαραμετρικό σύστημα ανάλυσης των προγραμμάτων με τα οποία λειτουργούμε μέχρι σήμερα και σύγκριση αυτών με αυτά που θα λειτουργήσουμε.

Ενα προς ένα όλα τα σημεία που ορίζουν το υπάρχον σύστημα λειτουργίας πρέπει να αντιστιχηθούν με τα σημεία του συστήματος της μεταρρύθμισης. Με τον τρόπο αυτό θα διαπιστώσουμε αν πρέπει να πάμε σε μερική ή ολική μεταρρύθμιση.

Στις επιστήμες οργάνωσης και διοίκησης των επιχειρήσεων μια ριζική μεταρρύθμιση μπορεί να μην αφομοιωθεί από το σύνολο του έμψυχου δυναμικού της επιχείρησης και να δημιουργηθεί κλίμα φοβίας και άρνησης, οπότε το αποτέλεσμα δεν θα είναι ικανοποιητικό. Κι ακόμη μπορεί να φοβίσει τους αποδέκτες των προγραμμάτων και να δημιουργηθούν ανασταλτικές τάσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε μεταρρύθμιση, κάθε καινοτομία για να ευδοκιμήσει χρειάζεται ένα καλά προετοιμασμένο και βαθιά καλλιεργημένο ανθρώπινο δυναμικό.

Τα καινοτόμα και ανοικτά στις μεταρρυθμίσεις σχολεία σε όλο τον κόσμο με σωστή οργάνωση και εδραιωμένη τη βεβαιότητα ότι τα πρωτοποριακά και εκσυγχρονισμένα προγράμματα αναδεικνύουν διδάσκοντες και διδασκομένους, κάθε χρόνο καταλαμβάνουν μία από τις πρώτες θέσεις στον πίνακα επιτυχιών, τόσο στις σε εθνικό επίπεδο εξετάσεις, όσο και σε επίπεδο ΙΒ για εισαγωγή σε πανεπιστήμια όλου του κόσμου.

Από τα παραπάνω τεκμαίρεται ότι το σύνολο των εκπαιδευτικών φορέων, από τη χαμηλότερη έως την ανώτατη βαθμίδα, πρέπει να ενωτιστούν τις νέες παγκόσμιες τάσεις και να δημιουργήσουν προγράμματα τα οποία θα αξιοποιούν τη δυνατότητα που έχει κάθε άτομο για μάθηση. Θα υπηρετούν, με άλλα λόγια, τη φιλοσοφία του PotentialLearning.

Πηγή:
http://www.kathimerini.gr/888697/opinion/epikairothta/politikh/nea-dynamikh-ma8hshs-sthn-eyrwph

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Άρθρα
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    May 2025
    April 2025
    March 2025
    February 2025
    January 2025
    December 2024
    November 2024
    October 2024
    September 2024
    July 2024
    June 2024
    May 2024
    April 2024
    March 2024
    February 2024
    January 2024
    December 2023
    November 2023
    October 2023
    September 2023
    August 2023
    July 2023
    June 2023
    May 2023
    April 2023
    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ