Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Ελευθέριος Γείτονας: «Η ζωή θέλει όνειρο, στοχασμό, ευθύνη, δράση».

29/11/2019

 
​“Το μέλλον της ανθρωπότητας εξαρτάται από την ποιότητα της Παιδείας με την οποία θα διαπλαστούν οι νέες γενιές.  Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα με τις υπηρεσίες που προσφέρουν στις παιδαγωγικές ενότητες (Παιδικού Σταθμού, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, ΙΒ DP) διακονούν τη μάθηση, την άθληση και τον πολιτισμό και ανοίγουν το δρόμο για την ανάδειξη της ανθρώπινης ευφυίας. Απελευθερώνουν τη δημιουργικότητα και συνηγορούν στην ανάπτυξη του πνεύματος και της αρετής».
Αυτά μεταξύ των άλλων τόνισε ο κ. Ελευθέριος Γείτονας, Γενικός Διευθυντής των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, κατά την τελετή απονομής Βραβείων και Τιμητικών Διακρίσεων που πραγματοποιήθηκε  στο Κλειστό Γυμναστήριο του Σχολείου μας. Ο κ. Γείτονας τόνισε:

Είναι υπέροχο να βρίσκεσαι ανάμεσα σε νέους που τους διακρίνει αγωνιστικότητα, τόλμη και πίστη στην ευγενική άμιλλα. Είναι ωραίο να διακονείς θεσμούς που αναδεικνύουν, κατοχυρώνουν και εμπεδώνουν την πολυδιάστατη και πολυδύναμη εκπαιδευτική φιλοσοφία ενός δημιουργικού και φιλοσοφημένου εκπαιδευτικού οργανισμού.

Σήμερα με την απονομή των Αριστείων, των Βραβείων και των Τιμητικών Διακρίσεων με κριτήριο την επίδοση σε συγκεκριμένους τομείς δράσης αφενός μεν αναδεικνύονται και τιμώνται όλοι οι μαθητές που πιστεύουν στην άμιλλα και αναζητούν τον δρόμο που διακονεί τον άνθρωπο και εξελίσσει τις επιστήμες και αφετέρου καταξιώνεται ο μόχθος και δικαιώνεται η προσδοκία των δασκάλων και των γονέων ότι τα παιδιά μας θα ανοίξουν την πόρτα του κλιμακοστασίου που θα τους ανεβάσει ψηλά.

Ακόμη προσπαθούμε:
  • Να περάσουμε στα παιδιά μας το μήνυμα ότι η ζωή θέλει όνειρο, στοχασμό, ευθύνη, δράση, αποφασιστικότητα, προνοητικότητα, σκληρή ατομική προσπάθεια και ικανότητα για συνεργασία.
  • Να εξασφαλίσουμε ένα ακόμη όχημα επικοινωνίας με το χώρο των γραμμάτων, των τεχνών, των επιστημών της τεχνολογίας και της άθλησης.
  • Να οριοθετήσουμε ένα πεδίο πέρα από το κυνήγι του πλούτου και υλικής ευμάρειας.
  • Να ενσταλάξουμε στους μαθητές μας αρχές και αξίες με τη βοήθεια των οποίων θα μπορέσουν να αναδείξουν τους εαυτούς τους και να διακριθούν στο στίβο της ζωής.
  • Να ενεργοποιήσουμε το δυναμικό τους και να απελευθερώσουμε τις δημιουργικές τους δυνάμεις.

Στα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ με την εκπαιδευτική τους πολιτική και φιλοσοφία και την επικουρία όλων των προγραμμάτων που εφαρμόζουν επιχειρούμε να μάθουμε τα παιδιά μας να παρατηρούν συνεχώς και να προσεγγίζουν το άγνωστο, να συναντούν το νέο, να γεύονται την έκπληξη. Προσπαθούμε να πείσουμε τη μαθητική κοινότητα ότι ο καθένας από μας έχει κάποιο χάρισμα. Κι ακόμη ότι κανένας δεν πρέπει ν’ ανοίξει την πόρτα και να πετάξει αναξιοποίητα τα χαρίσματά του.

Και τα λέγω όλα αυτά διότι σύμφωνα με τον Πλούταρχο «το μυαλό κάθε παιδιού δεν είναι απλά ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσουμε, αλλά ένα κερί που πρέπει να το ανάψουμε με τη φλόγα της γνώσης και της αρετής για να φωτιστεί το ίδιο και για να φωτίσει τους συνανθρώπους του.

Η επιστημονική έρευνα για όλους τους μαθητές του κόσμου έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα τα τελευταία 30 χρόνια.  Κι έχει αποδειχθεί ότι κάθε παιδί είναι πραγματικά ένα θαυμάσιο κοίτασμα απ’ όπου μπορούμε να εξορύξουμε μεγάλες ποσότητες χρυσού.

Πιστεύω προσωπικά, πως όλα τα παιδιά, όταν τύχουν μιας σωστής διαχείρισης από πλευράς Σχολείου και Οικογένειας μπορούν να επιτύχουν εξαιρετικές επιδόσεις σε μία ή περισσότερες περιοχές της γνώσης.

Για να φτάσουμε όμως στο σημείο να φανερώσει και να επικυρώσει ο κάθε μαθητής τον εσωτερικό του πλούτο, χρειάζεται αφενός συνεργασία, αλληλοσεβασμός και εμπιστοσύνη μεταξύ οικογένειας και Σχολείου και αφετέρου σεβασμός και συμμόρφωση του μαθητή στην υψηλή στοχοθεσία του Σχολείου και της Οικογένειας.

Η παγκόσμια έρευνα έχει αποδείξει ότι για να αναδείξει ένας μαθητής τα χαρίσματά του, πρέπει οι ώρες μάθησης να διακρίνονται από υψηλό δείκτη προσήλωσης και ο εκπαιδευτικός να έχει την επιστημονική συγκρότηση να καθοδηγήσει το κάθε παιδί.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε φορά που βρίσκομαι σε κάποια ομάδα παιδιών, μέσα στην αίθουσα ή οπουδήποτε αλλού λέγω ότι τα 45 λεπτά της διδασκαλίας είναι μια ιερή μυσταγωγία.  Τη διαδικασία και την ιερότητα αυτής της μυσταγωγίας δεν έχει κανείς δικαίωμα να τη διαταράξει και να την ακυρώσει.

Συμπερασματικά θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ποιότητα της οικογένειας και η ποιότητα του Σχολείου αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο για την ανάδειξη των δυνατοτήτων και των χαρισμάτων κάθε παιδιού.  Και ο κάθε μαθητής για την αξιοποίηση αυτού του δημιουργικού περιβάλλοντος πρέπει να είναι οπλισμένος με πίστη στον εαυτό του και να έχει τη φιλοδοξία να διακριθεί, όχι για να αποδείξει πόσο καλύτερος είναι σε σχέση με τους συμμαθητές του, αλλά για να μπορέσει, όταν θα μπει στον επιστημονικό και κοινωνικό στίβο να υπηρετήσει τους συνανθρώπους του.

Ας έχουμε πάντα ως προμετωπίδα της προόδου μας και της αριστείας μας την ευαγγελική ρήση «ο θέλων πρώτος είναι, εστω πάντων διάκονος» που θα πει: Αυτός που θέλει να είναι πρώτος, προορίζεται να υπηρετεί τους συνανθρώπους του.  Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω βαθιά ότι είναι αναπαλλοτρίωτο το δικαίωμα και απεριόριστη η ελευθερία κάθε παιδιού να αναδείξει  το πνευματικό δυναμικό και να τραφεί με τους εύγεστους και πολύχυμους καρπούς της σοφίας, που έχει επικυρωθεί μέχρι σήμερα.

Το μέλλον της ανθρωπότητας εξαρτάται από την ποιότητα της παιδείας με την οποία θα διαπλαστούν οι νέες γενιές.  Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ με τις υπηρεσίες που προσφέρουν στις παιδαγωγικές ενότητες (Παιδικού Σταθμού, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, ΙΒ DP) διακονούν τη μάθηση, την άθληση και τον πολιτισμό και ανοίγουν το δρόμο για την ανάδειξη της ανθρώπινης ευφυίας. Απελευθερώνουν τη δημιουργικότητα και συνηγορούν στην ανάπτυξη του πνεύματος και της αρετής.

Με τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε για την κατάκτηση της γνώσης και την ύφανση της αρετής, βελτιώνουμε ανάλογα με τις δυνατότητές τους όλους τους μαθητές και αναδεικνύουμε τη χαρισματιτκότητα του καθενός. Κι αυτό το επιτυγχάνουμε γιατί η διδασκαλία εναρμονίζεται  με τους τρόπους σκέψης, την ποικιλομορφία και την πολλαπλότητα των δικών τους ικανοτήτων.

Χάρη στο παιδαγωγικό αυτό πλαίσιο και την διδακτική στρατηγική, οι μεταγνωστικές ικανότητες οδηγούνται στο επίπεδο και τα όρια του καθενός.  Με τα προγράμματά μας εξασφαλίζουμε συνθήκες αυτοβελτίωσης και ανέλιξης.  Έτσι μόνο παιδιά μου θεμελιώνετε μέσα σας την πεποίθηση ότι μπορείτε να προχωρήσετε σε σπουδές. Και θα πρέπει όλοι να δεχτούμε, ότι η ευφυία δεν γεννιέται για να αφεθεί στην τύχη της. Αντίθετα, γεννιέται και αναπτύσσεται σύμφωνα με το περιβάλλον στο οποίο ζει και από το οποίο επηρεάζεται ο άνθρωπος.

Η αποστολή του Σχολείου σε μια οργανωμένη κοινωνία είναι να τροφοδοτήσει τους πρώτους και να τους αναδείξει και να βάλει σε διαδικασία ανοδικής πορείας το σύνολο των μαθητών ή αν θέλετε να διαμορφώσει προγράμματα που θα αναδεικνύουν και θα βελτιώνουν κάθε μαθητή.

Και η στρατηγική αυτή χαράχτηκε, γιατί πιστεύουμε βαθιά ότι όλοι έχουμε δικαίωμα να επιλέγουμε, να υποστηριζόμαστε και να προσπαθούμε να μπούμε στη διαδρομή της αναγωγικής κλίμακας.
Όλοι έχουμε δικαίωμα να φύγουμε από το τέλμα της άγνοιας και της μετριότητας και να ακολουθήσουμε την πορεία προς την κορυφή.

Με σωστούς «οδηγούς» δασκάλους μπορούμε αν δεν φτάσουμε στην κορυφή, να φτάσουμε στη μέση της αναγωγικής κλίμακας.  Δεν αμφισβητούμε την ατομική ευθύνη που έχει κάθε μαθητής. Ακριβώς αυτή την ατομική ευθύνη προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε και να αναδείξουμε. Το άτομο όταν αναμετριέται με δυσκολίες και εμπόδια ανακαλύπτει και αναδεικνύει τις αρετές του και αξιοποιεί τις πνευματικές του δυνατότητες.

Ο στόχος του δασκάλου σε όλες τις βαθμίδες της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι να καταφέρει να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για να αναδειχθούν οι δεξιότητες του κάθε μαθητή του.
Σήμερα με την οδύνη και αγωνία που ζει ο τόπος μας θα μου επιτρέψετε να προσδιορίσω το θεσμό των Αριστείων, Βραβείων και Τιμητικών Διακρίσεων σαν ευλογία Θεού, σαν ουράνιο κάλεσμα σε κάθε μαθητή του Σχολείου μας, που πιστεύει βαθιά στην ευγενή άμιλλα, στους έντιμους αγώνες, στην υπέροχη διάκριση που αναδεικνύεται από την επίδοση στις επιστήμες, τις τέχνες, τα γράμματα, την άθληση και την κοινωνική προσφορά.

Προσωπικά σας θαυμάζω. Και σας θαυμάζω γιατί με βεβαιότητα αναγιγνώσκω σε σας μια ποιότητα ανώτερη απ΄ αυτή που είχε η δική μου γενιά. Σας θαυμάζω και σας θεωρώ ευλογημένους.

Για αυτό ευλογημένα μου παιδιά και αγαπητοί γονείς επιτρέψτε  μου παρακαλώ να κλείσω την ομιλία μου με ένα «χαμόγελο αριστείας». Το χαμόγελο αυτό εξωτερικεύεται με λιτούς στίχους που αναβλύζουν από την αγωνία μου να αγκαλιάσει η Ελληνική πνευματική ηγεσία και οι Έλληνες εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων την Αριστεία».

Αριστείας… χαμόγελα

Σκορπίστε καρποφόρα χαμόγελα
στους μαθητές σας, στους συνεργάτες σας.
Διδάξτε τους πώς να θερίζουν
τα καρποφόρα στάχυα
που έχουν σπείρει στο οργωμένο χωράφι
να τ’ αλωνίζουν, να αλέθουν το σπόρο
στου μυαλού τους τις μυλόπετρες
και να ζυμώνουν το ψωμί
«της γνώσης του καλού και τ’ αγαθού»
με στόχο να μοιραστεί
στις επιστήμες και την ανθρωπιά
Διδάξτε τους να ξεχειλίζουν από καλοσύνη
και να αποθέτουν στη γη το γόνιμο χώμα
που κουβάλησαν στην κοίτη του μυαλού   τους
απ’ τον ορέων τις πανύψηλες κορφές
που έχουν θέα τη γαλάζια θάλασσα
και μουσική υπόκρουση
τους ύμνους στην ανθρωπιά, την καλοσύνη
και το αγγελικό της Αριστείας χαμόγελο.

Comments are closed.

    Κατηγορίες

    All
    IB DP
    Αθλητικές διακρίσεις
    Βιβλιοδρομίες
    Βιωματική μάθηση
    Εκδηλώσεις βιβλιοθήκης
    Επαγγ. Προσανατολισμός
    Επιτυχίες και διακρίσεις
    Μουσικές ματιές
    Πολιτιστικές δράσεις
    Σύλλογος γονέων

    Αρχείο

    March 2023
    February 2023
    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015
    September 2015
    August 2015
    July 2015
    June 2015
    May 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014
    October 2014
    September 2014
    July 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    March 2014
    February 2014
    January 2014
    December 2013
    November 2013
    October 2013
    September 2013

    RSS Feed

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ