Τα μεγαλύτερα παιδιά λειτουργούν ως πρότυπο στους μικρούς μας μαθητές. Η σύμπραξη δύο τόσο ‘ακραίων’ και αντιφατικών ηλικιών, δημιουργεί έναν άρρηκτο συμβολισμό που χαρακτηρίζει το ταξίδι των μαθητών μας από το ξεκίνημα έως το τέλος της σχολικής τους ζωής. Στο ταξίδι αυτό, σημασία έχουν τα κοινά ιδανικά και οι βιολογικές αποσκευές που αναπτύσσονται, όπως η αγάπη για το κοινό καλό, ο σεβασμός και η προστασία του περιβάλλοντος, η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα, ιδέες που οχυρώνουν έναν ικανό άνθρωπο στην πορεία ολόκληρης της ζωής του.
Την Παρασκευή 20 Απριλίου, στο πλαίσιο του προγράμματος της βιωματικής μάθησης, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του ΙΒ1 των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα συμμετείχαν στον εθελοντικό καθαρισμό της ακτής έμπροσθεν του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στο Φάληρο. Στόχος του προγράμματος ήταν να συνδυάσουν οι μαθητές μας την ανάπτυξη της εθελοντικής δράσης με την καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης καθώς επίσης και να ευαισθητοποιηθούν στο θέμα της ρύπανσης των ακτών από στερεά απορρίμματα και των συνεπειών αυτής της ρύπανσης. Μέσα από τον εθελοντισμό οι μαθητές μας διδάσκονται αξίες και ιδανικά και ταυτόχρονα αναπτύσσουν δεξιότητες που τους συντροφεύουν τόσο στην μαθησιακή όσο και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τα μεγαλύτερα παιδιά λειτουργούν ως πρότυπο στους μικρούς μας μαθητές. Η σύμπραξη δύο τόσο ‘ακραίων’ και αντιφατικών ηλικιών, δημιουργεί έναν άρρηκτο συμβολισμό που χαρακτηρίζει το ταξίδι των μαθητών μας από το ξεκίνημα έως το τέλος της σχολικής τους ζωής. Στο ταξίδι αυτό, σημασία έχουν τα κοινά ιδανικά και οι βιολογικές αποσκευές που αναπτύσσονται, όπως η αγάπη για το κοινό καλό, ο σεβασμός και η προστασία του περιβάλλοντος, η αλληλεγγύη και η υπευθυνότητα, ιδέες που οχυρώνουν έναν ικανό άνθρωπο στην πορεία ολόκληρης της ζωής του. Comments are closed.
|
Κατηγορίες
All
Αρχείο
February 2021
|