Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές της νικήτριας ομάδας, αλλά και σε όλους τους άλλους μαθητές του σχολείου μας, που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.
Τα μέλη των ομάδων, που κατέκτησαν τις τρεις πρώτες θέσεις, είχαν την ευκαιρία:
- Να ξεναγηθούν στο Συμβούλιο της Ευρώπης και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Στο Κοινοβούλιο επισκέφτηκαν τον διαδραστικό χώρο του Parlamentarium Simone Veil, το Debating Chamber of the Parliamentary Assembly και το tribune of the Hemicycle, όπου παρακολούθησαν μια ταινία για τη λειτουργία, τις αποστολές και τα επιτεύγματα του Συμβουλίου της Ευρώπης
- Να παρακολουθήσουν ομιλία του κ. Arthur CHAPMAN, Associate Professor in History in Education at the UCL Institute of Education, University College London με θέμα “Why history education matters?" στο Observatory on History Teaching in Europe (OHTE).
- Να πραγματοποιήσουν μία σύντομη ομιλία και να τοποθετηθούν πάνω στο θέμα της αναφοράς που εξέδωσε το 2022 το Observatory on History Teaching in Europe (OHTE), με θέμα “Pandemics and natural disasters as reflected in history teaching.”
Ο διαγωνισμός Besafenet διεξάγεται διαδικτυακά. Οι μαθητές καλούνται, μέσα σε μία ώρα, να απαντήσουν σωστά σε 50 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σχετικά με 5 διαφορετικούς φυσικούς και τεχνολογικούς κινδύνους. Η γλώσσα εξέτασης είναι τα Αγγλικά.
Η European and Mediterranean Major Hazards Agreement (EUR-OPA) μέσω του Besafenet project στοχεύει στην προώθηση, ανάμεσα στους μαθητές, μιας κουλτούρας πρόληψης και κατάλληλης συμπεριφοράς για τον περιορισμό των δυσμενών επιπτώσεων των φυσικών και τεχνολογικών καταστροφών, που με όλο και μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση πλήττουν τις σύγχρονες κοινωνίες.