- αυτόνομα οχήματα
- μεταφορές με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα
- μετακινήσεις μέσα στην πόλη
- νεο-νομάδες και ψηφιακοί ιθαγενείς
- αεροπορία και πτήσεις στο διάστημα
Οι μαθητές οργανωμένοι σε 5 επιτροπές, μία για κάθε θεματική ενότητα, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν τις ιδέες τους σχετικά με το θέμα, να αναπτύξουν και να συνδιαμορφώσουν τις προτάσεις τους. Επίσης, ήρθαν σε επαφή με Ευρωπαίους επιστήμονες και ενημερώθηκαν για τις τρέχουσες εξελίξεις πάνω στο θέμα. Με τη λήξη των εργασιών των επιτροπών, οι μαθητές της κάθε επιτροπής είχαν συνδιαμορφώσει ένα ψήφισμα από κοινού, σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι Ευρωπαίοι πολιτικοί πρέπει να ανταποκριθούν σε θέματα μεταφορών.
Τα πέντε ψηφίσματα ήρθαν προς ψηφοφορία την τρίτη ημέρα στων εργασιών στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Μαθητικού Κοινοβουλίου της Επιστήμης, η οποία έλαβε χώρα στην αίθουσα συνεδρίασης του Επαρχιακού Συμβουλίου του περιφερειακού διαμερίσματος της Γαλλίας, Haute Garonne, δίνοντας την αίσθηση πραγματικής κοινοβουλευτικής διαδικασίας. Με το τέλος της διαδικασίας οι μαθητές παρέδωσαν το ψήφισμα στον Ευρωπαίο Επίτροπο Έρευνας, Επιστήμης και Καινοτομίας, Carlos Moedas.