«Πειρατικές ιστορίες» (Παιδιά που τελείωσαν την Α΄Δημοτικού)
Με αφορμή το βιβλίο του Θοδωρή Παπαθεοδούλου «Οι καλοί και οι κακοί πειρατές», τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και έπαιξαν τους καλούς και τους κακούς πειρατές.
Επιστρατεύοντας τη φαντασία τους, τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους πειρατικές ιστορίες, τις οποίες παρουσίασαν με εικαστικό τρόπο. Τα υλικά που χρησιμοποίησαν ήταν χαρτόνια, χρωματιστά φύλλα χαρτιού και εικόνες από λογοτεχνικά βιβλία με πειρατικές ιστορίες.
«Με σκηνοθέτη τη Σάρλοτ» (Παιδιά που τελείωσαν τη Β΄ Δημοτικού)
Με αφορμή το βιβλίο του Frank Viva «Η μικρή Σάρλοτ σκηνοθέτις», τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, δημιούργησαν τις δικές τους σκηνές σε μαυρόασπρο φόντο.
«Κυνήγι θησαυρού» (Παιδιά που τελείωσαν τη Β΄ Δημοτικού)
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Με οδηγό ένα χάρτη που έλαβε κάθε ομάδα, τα παιδιά έπρεπε να εντοπίσουν τα σημεία με τα «κρυμμένα μηνύματα», στο χώρο της Βιβλιοθήκης. Στη συνέχεια, τα παιδιά έπρεπε να βρουν τα αινίγματα των κρυμμένων μηνυμάτων, προκειμένου να φτάσουν στο θησαυρό.
«Στον κήπο του Ματίς» (Παιδιά που τελείωσαν την Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού)
Με αφορμή το βιβλίο της Samatha Friedman «Ο κήπος του Ματίς», τα παιδιά δημιούργησαν τα δικά τους έργα εμπνευσμένα από τον Γάλλο ζωγράφο.
«Πληροφοριακή Παιδεία» (Παιδιά που τελείωσαν τη Δ΄ Δημοτικού)
Τα παιδιά εκπαιδεύτηκαν στη χρήση του ηλεκτρονικού καταλόγου της Βιβλιοθήκης, στην αναζήτηση, ανάκτηση και τον εντοπισμό υλικού. Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τους όρους και τα ευρετήρια αναζήτησης, καθώς και με τον τρόπο εντοπισμού του υλικού στη Βιβλιοθήκη.
«Παίζοντας.. μαθαίνω»
Taboo (Παιδιά που τελείωσαν την Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού)
Τα παιδιά έπαιξαν το Παιχνίδι Taboο με θέματα από τη μυθολογία, τη λογοτεχνία, την επιστήμη και τον αθλητισμό, που δημιούργησε η Βιβλιοθηκονόμος Μαρία Κατσέα.
«Όνομα, Ζώα, Φυτά: Ένα θέμα, ένα γράμμα… Πες μια λέξη!»
(Παιδιά που τελείωσαν την Γ΄ Δημοτικού)
Τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι σκέψης «Όνομα, Ζώα, Φυτά» και διαγωνίστηκαν για να δώσουν μια αποδεκτή απάντηση στην κατηγορία που αρχίζει από το δοσμένο γράμμα.