Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
      • Γιορτές
    • Νηπιαγωγείο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Ανοιχτό Δημιουργικό Σχολείο
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Στόχοι του Προγράμματος
        • Θεματική ενότητα
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Αποτελέσματα 2024
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
      • Όμιλοι
      • Απογευματινή Μελέτη
      • E-Tutoring
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2024
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2023
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IB DP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Description
        • Projects
        • Events
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Counseling support
  • Σχολική ζωή
    • Προαιρετικά Προγράμματα
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Καλοκαιρινά Κατασκηνωτικά Προγράμματα
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact

​Katerina Bodouroglou

Picture

​

​
​Graduated: 2012
Studies: ​Human, Social and Political Science, Cambridge​ University
Current position: Shipping
Lives in: Greece

Η Κατερίνα Μποδούρογλου αποφοίτησε από το IBDP των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα το 2012. Σπούδασε Ανθρωπιστικές, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Cambridge. Από το 2016 ασχολείται με τα Ναυτιλιακά και την παροχή κτηματομεσιτικών υπηρεσιών.  Ανατρέχει συχνά στα όσα έμαθε στο ΙΒ με αφορμή προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, εταιρικών παρουσιάσεων ή επαφής με άλλους λαούς και πολιτισμούς.
 
Τι ήταν αυτό που σε έκανε να επιλέξεις το πρόγραμμα του ΙΒ;
 
Επέλεξα το ΙΒ γιατί μου άρεσε η ευελιξία στην επιλογή τόσο των μαθημάτων όσο και του βαθμού δυσκολίας τους (υψηλό/higher και μεσαίο/standard επίπεδο). Θεωρώ σημαντικό ότι το πρόγραμμα του IB συνδυάζει τα μαθήματα των γλωσσών με αυτά των θετικών και ανθρωπιστικών επιστημών κατά τρόπο που να επιτρέπει στον μαθητή να επικεντρωθεί στα ενδιαφέροντά του, χωρίς όμως να στερηθεί μια σφαιρική προσέγγιση στη γνώση. Κάτι άλλο που με οδήγησε στην επιλογή του ΙΒ ήταν το μάθημα του CAS (Creativity Action Service) αλλά και το Extended Essay, μία ακαδημαϊκού επιπέδου πραγματεία που κάθε μαθητής οφείλει να εκπονήσει σε ένα από τα μαθήματα που έχει επιλέξει.
 
Τι σου άρεσε περισσότερο κατά τη διάρκεια της φοίτησής σου στο πρόγραμμα του ΙΒ;
 
Το πρόγραμμα του ΙΒ ενθαρρύνει τους μαθητές να διαμορφώνουν τη δική τους άποψη, να τεκμηριώνουν τα επιχειρήματά τους και να προσεγγίζουν πολύπλευρα τη γνώση. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου, λοιπόν, έμαθα να αξιοποιώ πληροφορίες από διαφορετικές πηγές, να εμπιστεύομαι την κριτική μου σκέψη, να μην φοβάμαι να παίρνω θέση και να θέτω τις δικές μου ακαδημαϊκές προτεραιότητες. Θυμάμαι χαρακτηριστικά την έκπληξη που ένιωσα όταν η καθηγήτρια της Ιστορίας μας εξήγησε ότι δεν θα βασιζόμασταν σε ένα μόνον εγχειρίδιο, αλλά σε αρκετά και διαφορετικά, ανάλογα με το υπό εξέταση θέμα και την εποχή. Να προσθέσω εδώ ότι οι δεξιότητες που απέκτησα φοιτώντας στο ΙΒ, αποδείχθηκαν εξαιρετικά χρήσιμες τόσο στην ακαδημαϊκή όσο και στην επαγγελματική μου πορεία. Αναφέρω χαρακτηριστικά ότι στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, όπου φοίτησα, οι καθηγητές μάς πρότειναν συχνά έναν μακρύ κατάλογο βιβλίων, με βάση τα οποία έπρεπε να απαντήσουμε σε κάποιο ερώτημα. Τα περιθώρια ήταν κυριολεκτικά ασφυκτικά: οφείλαμε να καταθέσουμε την εργασία μας μέσα σε μερικές μόνον ημέρες και να μην ξεπεράσουμε το όριο των 2000 λέξεων. Κατάλαβα τότε ότι η εκπαιδευτική αξία και η υπεροχή του IB έναντι άλλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι αδιαμφισβήτητη.
 
Τι είναι αυτό που κάνει το πρόγραμμα του ΙΒ στα Εκπαιδευτήρια Γείτονα να ξεχωρίζει κατά τη γνώμη σου;
 
Αποφοίτησα από το ΙΒ των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα το 2012 και αυτό που το ξεχώριζε εκείνη την εποχή ήταν ο μικρός αριθμός μαθητών ανά τμήμα και το προσωπικό ενδιαφέρον που έδειχναν οι καθηγητές. Επιπρόσθετα, ενώ πολλά σχολεία της Αθήνας αντιμετώπιζαν το CAS σαν γραφειοκρατική υποχρέωση, τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα υποστήριζαν και ενέπνεαν τον εθελοντισμό και τη δημιουργικότητα στους μαθητές τους προσφέροντας πληθώρα εξωσχολικών δράσεων.
 
Αν σου ζητούσαν να θυμηθείς κάποια στιγμή από τα δύο χρόνια της φοίτησής σου στο ΙΒ, ποια θα ήταν;
 
Για εμένα, οι σημαντικότερες στιγμές της φοίτησής μου στο ΙΒ έλαβαν χώρα εκτός σχολικής τάξης: σε καθαρισμό ακτών (beach clean ups), επιμορφωτικές εκδρομές, επισκέψεις σε κοινωφελή ιδρύματα και οργανισμούς, θέατρα και μουσεία. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες ανακάλυψα όχι μόνο τα ακαδημαϊκά μου ενδιαφέροντα, αλλά και πολλές πτυχές του χαρακτήρα μου.

​Are you an alumnus or alumna of our IBDP? Join the project!

As part of our Alumni in the Spotlight series, we will be featuring more of our alumni soon. If you want to nominate yourself, please complete the online form.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ