Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Κεντρικοί Ομιλητές

Ο Καθηγητής του Columbia University Νικόλαος Ι. Θέμελης, Διευθυντής του Κέντρου Μηχανικής Περιβάλλοντος, θα ηγηθεί καταξιωμένης ομάδας ειδικών στον τομέα της διαχείρισης των αποβλήτων.
Picture
Καθηγητής Νικόλαος Γ. Θέμελης
Πανεπιστήμιο Columbia, Διευθυντής Κέντρου Μηχανικής Περιβάλλοντος

Ο Δρ. Θέμελης διακρίθηκε για τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο McGill του Καναδά με το Μετάλλιο Βρετανικής Ένωσης, είναι κάτοχος των τίτλων σπουδών B. Eng. Ph.D, Χημικού Μηχανικού. Τα πρώτα 10 χρόνια της καριέρας του διετέλεσε Διευθυντής του τμήματος Μηχανικών στο Ερευνητικό Κέντρο Noranda του Pointe Claire, και κατά την περίοδο 1972-1980, διετέλεσε Αντιπρόεδρος Τεχνολογίας στην Kennecott Corporation. Είναι Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Columbia (Νέα Υόρκη, Η.Π.Α) από το 1980 ενώ το 1988 του απονεμήθηκε η έδρα Stanley-Thompson των Χημικών Μεταλλουργών.  Έχει διατελέσει επίσης Πρόεδρος της σχολής Μεταλλειολόγων Henry Krumb. Ίδρυσε το Κέντρο Μηχανικής Περιβάλλοντος στο Πανεπιστήμιο Columbia το 1996 (www.eecny.org). Είναι μέλος της Εθνικής Ακαδημίας Μηχανικών των Η.Π.Α, και της Ακαδημίας Επιστημών της Νέας Υόρκης.  Το 1995 εισήγαγε στο Πανεπιστήμιο Columbia, τη διδασκαλία της Βιομηχανικής Οικολογίας στη σχολή Μηχανικών, και το 1997 πρωτοστάτησε στην μετατροπής της ιστορικής σχολής Μεταλλειολόγων σε Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος και έγινε ο πρώτος Πρόεδρος του νέου τμήματος (www.eee.columbia.edu). Είναι ιδρυτής και ο Πρόεδρος του Διεθνούς Συμβουλίου Ενεργειακής Αξιοποίησης Αποβλήτων - WTERT, www.wtert.org.

Έχει πάνω από 250 ανακοινώσεις τεχνικών εργασιών, εκδώσει 4 βιβλία ενώ είναι  εφευρέτης 21 πατεντών σχετιζόμενων με την επεξεργασία μετάλλων και υλικών σε υψηλές θερμοκρασίες.
Picture
Αδαμάντιος Σκορδίλης
Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Στέλεχος

Ο Αδαμάντιος Σκορδίλης είναι Χημικός Μηχανικός, Διδάκτωρ Μηχανικής Περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου του Βερολίνου, στέλεχος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ). Έχει διατελέσει Προϊστάμενος του Τμήματος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (1985-1995), Προϊστάμενος του Γραφείου Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων (2001-2008), Προεδρεύων της Επιτροπής Εναλλακτικής Διαχείρισης (2003-2008), Διευθυντής ΠΣΕΑ του ΥΠΕΧΩΔΕ (2008) και Διευθυντής στην Κρατική Υπηρεσία Υδάτων (2008-2010). Σήμερα είναι Γεν. Διευθυντής  του Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Αλλων Προϊόντων (ΕΟΕΔΣΑΠ).

Διετέλεσε, επίσης, μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Διαχείριση των Αποβλήτων της  ΕΕ, του Εθνικού Συμβουλίου Πρόληψης Βιολογικών και Τοξικών Κινδύνων του Υπουργείου Υγείας  καθώς και της Επιτροπής για την καταχώριση EMAS του ΥΠΕΚΑ.

Έχει συγγράψει 10 Βιβλία για την Διαχείριση των Αποβλήτων και την Περιβαλλοντική Διαχείριση Οργανισμών και Επιχειρήσεων και εξέδωσε 100 Επιστημονικές Δημοσιεύσεις σε Επιστημονικά Περιοδικά και Συνέδρια.

Τέλος, έχει διδάξει με σύμβαση (407/81) ως αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πολυτεχνείο Κρήτης και στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Διδάσκει σε  μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι ΣΕΠ στο  Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Picture
Δρ Γρ. Γιοβανώφ

Καθηγητής ΑΙΤ | Επικεφαλής  Ομάδας 'Ερευνας στην Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα (RIE)

Ο Δρ. Γρηγόρης Γιοβανώφ είναι Καθηγητής του ΑΙΤ. Από τον Απρίλιο 2008 έως τον Ιούνιο του 2009, ο κος Γιοβανώφ διετέλεσε  μέλος του Δ.Σ. της Hellas Online. Στο ΑΙΤ ο Δρ. Γιοβανώφ διετέλεσε επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας ευρυζωνικών ασυρμάτων δικτύων και δικτύων αισθητήρων και εκτελεί χρέη Ακαδημαικού Διευθυντή του μεταπτυχιακού προγράμματος για την «Διοίκηση Επιχειρήσεων, Τεχνολογίας και Επιχειρηματικότητας» («Management of Business, Innovation & Technology” – MBIT).

Η επαγγελματική του καριέρα εκτός απο την ακαδημαϊκή πτυχή περιλαμβάνει και μία εικοσαετή θητεία ερευνητικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας στην βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας στην ευρύτερη περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οπου έχει εργαστεί μεταξύ άλλων στα ερευνητικά εργαστήρια της Eastman Kodak και Hewlett-Packard. Επίσης έχει ηγηθεί της ανάπτυξης πολλών βραβευμένων ολοκληρωμένων κυκλωμάτων  για την αγορά του DVD και των ευρυζωνικών επικοινωνιών ως συν-ιδρυτής και  διευθυντικό στέλεχος σε δύο startup εταιρείες στo Silicon Valley.
 
Ο Δρ. Γιοβανώφ αποφοίτησε από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ και έλαβε το Ph.D.  του από το University of Southern California, Los Angeles, CA. Είναι Senior Member του IEEE Communications Society και κάτοχος τεσσάρων US και ευρωπαϊκών πατέντων σε συστήματα πολυμέσων. Το βιογραφικό του αναφέρεται στις επαγγελματικές λίστες του Lexington’s “Who’s Who” and the Marquis “Who is Who in Finance & Industry” and “Who’s Who in the World”.
Picture
Δρ. Ευστράτιος Καλογήρου 

Πρόεδρος του WTERT-Ελλάδας ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

Ο Δρ. Ευστράτιος Καλογήρου είναι ο Πρόεδρος του WTERT Ελλάδας ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ, www.wtert.gr και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του WTERT/USA στο Κέντρο Μηχανικής Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Columbia (www.wtert.org). Είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Ειδικεύεται στη Διαχείριση Αποβλήτων. Τα επιστημονικά πεδία  με τα οποία ασχολείται είναι: Ενέργεια παραγόμενη από απόβλητα, πήγες πόσιμου νερού και τεχνολογίες αποστείρωσης του όζοντος στο Κέντρο Μηχανικής Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Columbia (σε συνεργασία με τον καθηγητή Θέμελη). Εμπλέκεται επίσης σε πολλά διεθνή περιβαλλοντικά έργα και ειδικότερα σε μονάδες ενεργειακής αξιοποίησης αποβλήτων.  Έχει ανακοινώσει πολλές επιστημονικές και τεχνικές εργασίες, ειδικά για τη παραγωγή Ενέργειας από τη διαχείριση Αποβλήτων.  Συντονίζει σεμινάρια εκπαίδευσης αειφόρου διαχείρισης αποβλήτων μηχανικών και κυβερνητικών φορέων σε παγκόσμια κλίμακα. Από τον Αύγουστο του 2011, κατέχει τη θέση του Αντιπροέδρου στο Παγκόσμιο Συμβούλιο του WTERT που εδρεύει στο Κέντρο Μηχανικής Περιβάλλοντος του Πανεπιστηίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης.
Picture
Carles Salesa i Mirabet 
Consorci Tratament RSU Maresme (Barcelona)

Industrial engineer, specialized in energetic techniques. 15 years of experience in waste engineering and management. Most of them devoted to waste-to-energy management in a public organization.
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ