Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • ΕΙΠΑΝ για τις Βιβλιοδρομίες
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Αποτελέσματα 2022
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2022
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα Εξετάσεων Προηγούμενων Ετών >
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
        • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ζωής
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Εγγραφή μαθητή στο IB DP - Διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων

Πρώτο Στάδιο: Πληροφόρηση και Διαμόρφωση Προσωπικής Άποψης

Πριν ακόμα παραλάβετε την αίτηση, είναι πολύ σημαντικό να είστε πού καλά πληροφορημένοι για το πρόγραμμα του IB DP και να έχετε διαμορφώσει τη δική σας προσωπική άποψη.
 
Πηγές Πληροφόρησης
  • Ενημερωτικά φυλλάδια
  • Διαδικτυακοί τόποι:  www.geitonas.edu.gr,  www.ibo.org
  • Επαφή με μαθητές που φοιτούν στο πρόγραμμα
  • Επίσκεψη στο χώρο μας
  • Προκαθορισμένη ατομική συνάντηση με έναν από τους παρακάτω:  Πανεπιστημιακό Σύμβουλο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής, Διευθυντή ή Υποδιευθυντή του προγράμματος
  • Ενημέρωση από τους καθηγητές μας
  • Ενημέρωση από γονείς μαθητών μας
  • Επικοινωνία με αποφοίτους του προγράμματος μέσα από τον Σύλλογό τους
  • Παρακολούθηση της Ολοήμερης Ημερίδας Ενημέρωσης
  • Συμμετοχή στο ετήσιο πρόγραμμα Ανοιχτών Τάξεων που διεξάγεται στην αρχή κάθε σχολικού έτους

Δεύτερο Στάδιο: Υποβολή της Αίτησης

Η έναρξη της διαδικασίας υποβολής αίτησης κοινοποιείται στους γονείς του σχολείου μας με επιστολή. Η Αίτηση Εγγραφής μπορεί να παραληφθεί από τη Γραμματεία του Τμήματος,  να αποσταλεί ταχυδρομικά σε εσάς ή να την κατεβάσετε ηλεκτρονικά από την ιστοσελίδα των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα. Δεκτοί για συμμετοχή στη Διαδικασία Γραπτής Αξιολόγησης θα γίνουν μόνον όσοι υποψήφιοι υποβάλουν αίτηση.  Ο αριθμός υποψηφίων που γίνεται δεκτός ανά έτος καθορίζεται από το σχολείο και γνωστοποιείται από την αρχή της διαδικασίας στους υποψηφίους. Για το σχολικό έτος 2019-2020, ο αριθμός των μαθητών που θα γίνουν δεκτοί στο IB DP1 θα είναι 45.

Η συμπλήρωση της αιτήσεως, πέρα από την καταγραφή των προσωπικών στοιχείων του μαθητή, αποσκοπεί στο να διαπιστώσει την προΰπαρξη ικανοποιητικής γνωστικής και μαθησιακής υποδομής.
Για να ολοκληρωθεί η αίτηση απαιτείται η κατάθεση των εξής στοιχείων:
  • Προσωπικά στοιχεία του Υποψηφίου
  • Ερωτηματολόγιο για την Οικογένεια
  • Συστατική Επιστολή από τον Καθηγητή Αγγλικών

Για να διαπιστωθούν τα παραπάνω, ο υποψήφιος πρέπει να προσκομίσει μαζί με την αίτηση:
  • Φωτοτυπία του ελέγχου της Α’ Λυκείου ή αντίστοιχης τάξης Διεθνούς Σχολείου με τους βαθμούς τουλάχιστον του Α’ τετράμηνου
  • 4 φωτογραφίες διαβατηρίου
  • Φωτοτυπία διαβατηρίου ή ταυτότητας
  • Φωτοτυπίες πιστοποιητικών γλωσσομάθειας ή αποδεικτικό έγγραφο που να αποδεικνύει την εγγραφή του για την απόκτηση των παραπάνω πιστοποιητικών (π.χ. εγγραφή για Lower)
  • Φωτοτυπίες βραβείων, δηλώσεων συμμετοχής ή διακρίσεων σε αθλήματα, πολιτιστικές ή άλλες εξωσχολικές δραστηριότητες
 
Τρίτο Στάδιο: Προσωπική Συνένευξη

Όλοι οι υποψήφιοι για το πρόγραμμα του  IB DP καλούνται σε ατομική συνέντευξη.  Ο ρόλος της συνέντευξης (non-academic interview) είναι πού σημαντικό μέρος της συνολικής αξιολόγησης.  Ενώ από τη μια πλευρά θα αξιολογηθούν οι ικανότητες και δεξιότητες των υποψηφίων μέσα από τις εξετάσεις, από την άλλη θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και στοιχεία της προσωπικότητας των αιτούντων.
 
Στόχος της συνέντευξης είναι:
  • Να τους εξοικειώσει με τη λειτουργία του προγράμματος
  • Να τους ενημερώσει για το πνεύμα που διέπει το πρόγραμμα και το τμήμα
  • Να καθησυχάσει τυχόν ανησυχίες τους για της δυσκολίες του προγράμματος
  • Να υπογραμμίσει τη σημασία της επικοινωνίας τους με τους καθηγητές για την καλύτερη ακαδημαϊκή τους πορεία
  • Να τους μυήσει στη σωστή επιλογή παρακολούθησης τους προγράμματος, ώστε να πραγματοποιηθούν οι στόχοι τους
  • Να τους ενθαρρύνει να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και τις σκέψεις τους για το πρόγραμμα
 
Η συνέντευξη διεξάγεται είτε από την Σύμβουλο Ψυχολόγο είτε από τον Διευθυντή ή Υποδιευθυντή του προγράμματος.  Η συνέντευξη διεξάγεται σε φιλική και άνετη ατμόσφαιρα, παρέχει στους υποψηφίους τη δυνατότητα να εκφράσουν και να προβάλουν τις απόψεις τους ή τα ερωτήματά τους σχετικά με κάθε πτυχή του προγράμματος, καθώς και τις προσωπικές τους ανησυχίες.
 
Οι υποψήφιοι θα κληθούν να δώσουν περισσότερες διευκρινίσεις για όσα έχουν ήδη δηλώσει στην αίτησή τους.  Φυσικά θα ερωτηθούν γιατί θέλουν να εγγραφούν στο  IB DP του σχολείου μας, ποια μαθήματα τους ενδιαφέρουν, αλλά και ποια είναι τα ακαδημαϊκά τους όνειρα.  Δεν θα πρέπει να ανησυχούν, εάν δεν έχουν σκεφθεί ακόμα τι θέλουν να σπουδάσουν ή τι επάγγελμα θα επιλέξουν στη ζωή τους.  Αυτό είναι φυσιολογικό.  Γι’ αυτό και η απάντηση «Δεν γνωρίζω» είναι απολύτως αποδεκτή από εμάς, μιας και σε τέτοιου είδους ερωτήσεις δεν υπάρχουν συγκεκριμένες απαντήσεις.
 
Οι υποψήφιοι μπορούν να εκφράσουν όλες τις απορίες τους, είτε αφορούν τον δικό τους ρόλο ως μαθητή μέσα στο πρόγραμμα, είτε το ρόλο των καθηγητών κατά τη διάρκεια των δύο αυτών ετών, καθώς και το επίπεδο επικοινωνίας μεταξύ καθηγητή και μαθητή.  Στο σημείο αυτό πρέπει να τονιστεί ότι, από τη μεριά μας, προσπαθούμε κατά τη διάρκεια της συνάντησης να προσφέρουμε σημαντικά στοιχεία που απορρέουν από την εμπειρία μας στον χώρο αυτό, έτσι ώστε στο τέλος οι ίδιοι οι υποψήφιοι, αλλά και οι γονείς τους να έχουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα και λιγότερες ανησυχίες για την απόφασή τους να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα.
 
Τέταρτο Στάδιο: Διαγνωστικά Διαγωνίσματα

Ακολουθεί η συμμετοχή του υποψηφίου σε Διαγνωστικά Διαγωνίσματα, τα οποία ως κύριο στόχο έχουν:    (α) να διαπιστώσουν με ακρίβεια το επίπεδο γνωστικής υποδομής των  υποψηφίων και (β) να αξιολογήσουν το δυνητικό εύρος των ικανοτήτων τους σε κύρια γνωστικά πεδία που χαράσσουν κατευθύνεις και αποτελούν τον κορμό των πιθανών τους ατομικών προγραμμάτων.
Τα Διαγωνίσματα διεξάγονται σε προκαθορισμένες ημερομηνίες με θέματα που τίθενται και αξιολογούνται από τους Υπευθύνους των Κλάδων. Αναλυτικές οδηγίες καθώς και δείγματα θεμάτων διατίθενται από τη γραμματεία σε όσους υποβάλλουν αίτηση.
 
Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων

Η έκβαση της αίτησης, καθώς και τα αποτελέσματα των διαγνωστικών διαγωνισμάτων, ανακοινώνονται εγγράφως στον κάθε υποψήφιο σε διάστημα δέκα ημερών από την ολοκλήρωση του τελευταίου σταδίου της αξιολόγησης.

application_form.pdf
File Size: 117 kb
File Type: pdf
Download File

parent_statement.pdf
File Size: 261 kb
File Type: pdf
Download File

recomendation_form.pdf
File Size: 150 kb
File Type: pdf
Download File

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ