Μήνες πρόβας, προσπάθειας, αγωνίας, χαράς και δημιουργίας, έγιναν μουσική πάνω στη σκηνή. Η συναυλία των Μουσικών Συνόλων Γυμνασίου – Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα είναι για όλους μας κάτι περισσότερο από μια εκδήλωση. Είναι η δύναμη της συνεργασίας, της έκφρασης και της αγάπης για τη μουσική.
Οι μαθητές μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, ξεπερνούν το άγχος τους, ενώνονται σαν μία μεγάλη ομάδα και χαρίζουν στιγμές γεμάτες συναίσθημα, ενέργεια και αλήθεια.
Συνεχίζουμε να δημιουργούμε, να ονειρευόμαστε και να πιστεύουμε στη δύναμη των τεχνών που ενώνει, εμπνέει και δίνει φωνή και δύναμη στα παιδιά και σε όλους μας.
Γιατί κάθε συναυλία δεν είναι το τέλος μιας προσπάθειας… Είναι η αρχή της επόμενης και η συνέχεια της όμορφης εκφραστικά, δημιουργικής μας πορείας.







