Διάκριση μαθήτριάς μας στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας Γυμνασίου 2026

26/05/2026

Επιτυχίες και Διακρίσεις

Την Τρίτη, 19 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε ο 5ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας Γυμνασίου. Ο διαγωνισμός διοργανώνεται από την Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων, είναι διαδικτυακός και μπορούν να συμμετέχουν αποκλειστικά οι μαθητές/τριες της Γ’ τάξης του Γυμνασίου.

Η μαθήτριά μας Σταυρούλα Γεωργογιάννη της Γ’ Γυμνασίου πέτυχε βαθμολογία 102/104 και βρέθηκε μεταξύ των 10 μαθητών πανελλαδικά που κέρδισαν το 3ο Βραβείο του διαγωνισμού.

Συγχαίρουμε θερμά τη Σταυρούλα για την επιτυχία της, καθώς και όλους τους μαθητές/τριές μας που συμμετείχαν στο διαγωνισμό. Ευχόμαστε σε όλους κάθε επιτυχία στα μελλοντικά τους σχέδια!

Την ευθύνη διεξαγωγής του διαγωνισμού στο σχολείο μας και την προετοιμασία των μαθητών είχε η συνάδελφος κ. Σταυρούλα Σολομωνίδου.