48η Εθελοντική Αιμοδοσία

02/03/2026

Δράσεις

Την Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2026, στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής προσφοράς και δράσης «Γέφυρα», πραγματοποιήθηκε η 48η Εθελοντική Αιμοδοσία για το εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό του σχολείου. Το μήνυμα «Η αγάπη γίνεται αίμα και το αίμα ζωή…» αγκαλιάστηκε από την κοινότητα των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, το Ασκληπιείο Βούλας και την ευγενική χορηγία του Golden Catering. Στην αιμοδοσία αυτή συγκεντρώθηκαν 33 μονάδες αίματος από τους εθελοντές και τις εθελόντριές μας, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά, ενώ συνολικά από την αρχή της προσπάθειας έχουν συγκεντρωθεί 1.558 μονάδες αίματος. Ευελπιστούμε στη μεγαλύτερη δυνατή στήριξη της προσπάθειάς μας και στην επόμενη αιμοδοσία, την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2026, ώστε να μπορέσουμε να βοηθήσουμε ακόμα περισσότερους συνανθρώπους μας.