Εκπαιδευτήρια Γείτονα
  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
    • Μήνυμα της Διεύθυνσης
    • Ίδρυση - Εγκαταστάσεις
    • Φιλοσοφία - Κανόνες λειτουργίας
    • Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
    • Δημοσιεύσεις-Press-Media >
      • Δημοσιεύσεις
      • Press
      • Media
    • Ευχαριστίες
    • Απόρρητο και Προσωπικά Δεδομένα
    • Σύγχρονη εξ αποστάσεως τηλεκπαίδευση
  • Εκπαίδευση
    • Παιδικός Σταθμός >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Μορφωτικές επισκέψεις
    • Νηπιαγωγείο >
      • Ευτυχισμένα παιδιά κατακτούν τη γνώση
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
      • Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
      • Πληροφορική
      • «Παιδία παίζει… και μαθαίνει»
      • Μορφωτικές και Ψυχαγωγικές Επισκέψεις
      • Σχολείο και οικογένεια
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Δημοτικό >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Πρόγραμμα Σπουδών >
        • Ελληνικά
        • Μαθηματικά
        • Φυσικές Επιστήμες
        • Ιστορία
        • Θρησκευτικά
        • Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
        • Πληροφορική
        • Αισθητική Αγωγή
        • Ξένες Γλώσσες
        • Φυσική Αγωγή
      • Βιωματική μάθηση >
        • Σκοπός του Βιωματικού Σχολείου
        • Ταξίδι στο χώρο και το χρόνο
        • Εμπειρίες Συγκομιδής Καρπών
        • Περιηγήσεις μαθητών
        • Σελίδες από την Ελληνική Ιστορία
        • Οικοδεσμός
      • Διαγωνισμοί >
        • «Οδυσσέας Ελύτης»
        • Αριθμοδρομίες
        • Κατασκευές Φυσικών Επιστημών
      • Βιβλιοδρομίες >
        • Τι είναι οι Βιβλιοδρομίες
        • Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
        • Χρόνος και τόπος διεξαγωγής
        • Βράβευση των διαγωνιζομένων
        • Κατάλογος βιβλίων
        • Δηλώσεις συμμετοχής
        • Θέματα προηγούμενων ετών
        • Χορηγοί Βιβλιοδρομιών
        • Αποτελέσματα 2021
      • Όμιλοι
      • E-Tutoring
      • Φύλαξη - Δημιουργική απασχόληση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
    • Γυμνάσιο >
      • «Ένα παράθυρο στον κόσμο»
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Ωρολόγιο πρόγραμμα
      • Συμπληρωματικά προγράμματα
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Αισθητικής Αγωγής
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Βιωματική μάθηση
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • Γενικό Λύκειο >
      • Εκπαιδευτική φιλοσοφία
      • Προγράμματα >
        • Α' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Α' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Β' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Β' Λυκείου Εμβαθύνσεις
        • Γ' Λυκείου Υποχρεωτικό πρόγραμμα
        • Γ' Λυκείου Εμβαθύνσεις
      • Ακαδημαϊκά τμήματα >
        • Τμήμα Ανθρωπιστικών Επιστημών
        • Τμήμα Μαθηματικών
        • Τμήμα Φυσικών Επιστημών
        • Τμήμα Κοινωνικών-Οικονομικών Επιστημών
        • Τμήμα Πληροφορικής
        • Τμήμα Ξένων Γλωσσών
        • Τμήμα Φυσικής Αγωγής
      • Συμβουλευτική υποστήριξη
      • Πολιτιστικές εκδηλώσεις - δράσεις
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2021
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2020
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2019
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2018
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2017
      • Αποτελέσματα εξετάσεων 2016
      • Εγκύκλιος για άτομα με σοβαρές παθήσεις
      • Αναθέσεις εξορμήσεων
    • International Baccalaureate >
      • International Baccalaureate Diploma Programme
      • Geitonas School IBDP
      • Courses and Faculty
      • CAS (Creativity, Activity, Service) >
        • CAS Home
        • Students
        • Projects
        • Events
        • More
      • Proud of our Alumni
      • Enrollment
      • Vacancies
      • Contact
    • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
      • Εισαγωγή
      • Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
  • Σχολική ζωή
    • 1821: 200 χρόνια >
      • Εισαγωγή
      • Χρονογραμμή
      • Συνεντεύξεις
      • Λευκώματα
      • Διαγωνισμός
      • Μουσική
      • Βιβλιογραφία
      • Άρθρα
    • Μένουμε σπίτι - Αθλούμαστε - Παίζουμε >
      • Εισαγωγή
      • Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό
      • Γυμνάσιο - Λύκειο
      • Προθέρμανση - Διατάσεις - Αποθεραπεία
    • Προαιρετικές δραστηριότητες
    • Μουσική Σχολή >
      • Γενικά
      • Τμήμα Κλασικής Μουσικής
      • Τμήμα Σύγχρονης Μουσικής
      • Ελεύθερη Μουσική Δημιουργία
      • Προετοιμασία για Πανεπιστήμια
      • Εκδηλώσεις (Photo Gallery)
    • Εκπαιδευτικές δράσεις >
      • Forensics - MUN - EYP
      • Σταθμοί στην Ιστορία της Ευρώπης
      • Λογοτεχνικό Εργαστήριο
      • Μαθητική Ομάδα Βιοηθικής Έρευνας
      • UNESCO ASPnet
      • Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών EUSO
      • Επίσκεψη στο CERN - EPFL
      • Περιβαλλοντική ομάδα
      • Κέντρο Διά Βίου Μάθησης >
        • Εισαγωγή
        • Ερωτηματολόγιο συναδέλφων εκπαιδευτικών
        • Ερωτηματολόγιο γονέων, συνεργατών και φίλων
    • Αριστεία-Βραβεία
    • Πολιτιστικές Δραστηριότητες >
      • Θεατρική Ομάδα
      • Χορωδίες - Ορχήστρες
      • Μουσικά Σύνολα
      • Ομάδα φωτογραφίας
      • Μουσικές Ματιές
    • Αθλητικές Δραστηριότητες >
      • Εσωτερικά πρωταθλήματα
      • «Ζούμε σε σκηνές - Γνωρίζουμε τη φύση»
      • Βρεφική Κολύμβηση
    • Φυσιολατρικές εξορμήσεις
    • Τμήμα Συμβουλευτικής >
      • Στοχοθεσία
      • Συμβουλευτική
      • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
      • Κοινωνικο-συναισθηματική μάθηση
      • Κύκλοι Συνάντησης Γονέων
    • Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης >
      • Γραμματεία Εκπ. Έρευνας και Ανάπτυξης
      • Επιστημονική Ημερίδα
      • Εκδόσεις/Δημοσιεύσεις >
        • Βιβλία ή Τεύχη σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Άρθρα σε Επιστημονικά Περιοδικά
        • Κεφάλαια σε Βιβλία
        • Εργασίες σε Πρακτικά Συνεδρίων
        • Παρουσιάσεις σε Συνέδρια
        • Διδακτικό Έργο στην Ανώτατη Εκπαίδευση
    • Βιβλιοθήκη >
      • Κατάλογος - Γενικές πληροφορίες
      • Πληροφοριακή παιδεία >
        • Γενικά
        • Αναζήτηση στον κατάλογο
        • Αξιολόγηση πηγών
      • Βιβλιογραφία και παραπομπές
      • Ηλεκτρονικές πηγές
      • Εκπαιδευτικά περιοδικά
      • Συλλογές >
        • Βιβλιογραφικό δελτίο
        • Πολυμεσικά βιβλία
        • Προτάσεις παιδικών βιβλίων
      • Πληροφορίες για τον COVID-19
      • Στατιστικά Βιβλιοθήκης
      • Citing and referencing
      • Χρήσιμοι σύνδεσμοι >
        • Κανονισμός λειτουργίας
        • Πολιτική αποδοχής δωρεών
        • Πολιτική ανάπτυξης συλλογής
  • Ακαδημαϊκή εξέλιξη
    • Γραφείο Σπουδών
    • Επαγγελματικός Προσανατολισμός >
      • Γενικές Πληροφορίες
      • Α΄ και Β΄ Γυμνασίου
      • Γ΄ Γυμνασίου
      • Α΄ Λυκείου
      • Β΄ και Γ΄ Λυκείου
    • Πρόγραμμα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας >
      • Το Πρόγραμμα
      • Έντυπα Προγράμματος
      • Ηλεκτρονική Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
      • Εντυπώσεις
    • Παρατηρητήριο Αποφοίτων >
      • Παρατηρητήριο Αποφοίτων
      • Keep in touch!
  • Νέα
  • Επικοινωνία
  • Start
  • Education
    • Philosophy
    • Consultancy and Psychology
    • International Baccalaureate (En) >
      • International Baccalaureate Diploma Programme (En)
  • Culture
    • Culture (Introduction)
    • Library
    • Alumni Association
    • Scholarships
    • GREECE! This is my country!
    • Environmental Group
  • Scientific Work
  • Student Safety
  • Contact
  • Startseite
  • Ausbildung
    • Philosophie
    • Ausbildungsstufen
    • Beratung und psychologische Unterstützung
    • Geitonas Schule Mitglied des Partnerschulnetzes
  • Kultur
    • Einführung
    • Bibliothek
    • Verein der Ehemaligen
    • Stipendien
    • GRIECHENLAND! Das ist meine heimat!
  • Wissenschaftliches Werk
  • Schülersicherheit
  • Kontakt
  • Page d'accueil
  • Éducation
    • Philosophie
    • Niveaux
    • Conseil et soutien psychologique
  • Culture
    • Introduction
    • Bibliothèque
    • Association des Anciens
    • Bourses d'études
    • LA GRECE! Voilà mon pays!
  • Travaux scientifiques
  • Sécurité des élèves
  • Contact
  • Vacancies

Δημοσιεύσεις

Τα οφέλη της βρεφικής κολύμβησης
Στις μέρες μας, οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας πολλές φορές δεν αφήνουν περιθώρια για δημιουργική απασχόληση και συναρμογή μεταξύ των μελών της οικογένειας. Η βρεφική κολύμβηση είναι μία δυναμική απάντηση στην παραπάνω διαπίστωση, αφού αποτελεί μια οικογενειακή, ψυχαγωγική δραστηριότητα κατά την οποία το μωρό, μαζί με τον γονέα του, έρχεται σε επαφή με το υγρό στοιχείο κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες. Περισσότερα...

Το νέο ξεκίνημα του παιδιού: η Α’ Δημοτικού
Η είσοδος του παιδιού στο σχολείο αποτελεί σημαντικό σταθμό στη ζωή του. Μέσα σε αυτή τη μικρή κοινωνία το παιδί θα μορφωθεί, θα κοινωνικοποιηθεί, θα νιώσει ασφάλεια. Θα μάθει να μοιράζεται, να διεκδικεί, να λειτουργεί μέσα σε μια ομάδα. Περισσότερα...

Η σχολική άρνηση/φοβία: η πρόληψη και η αντιμετώπισή της
Το νέο σχολικό έτος ξεκινά, με τα «πρωτάκια» να αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη μετάβαση στην έως τώρα ζωή τους. Το παιδί αποχωρίζεται για πρώτη φορά το οικείο και γνώριμο προσχολικό και οικογενειακό περιβάλλον, καθώς αντιμετωπίζει ένα νέο περιβάλλον με καινούριους ανθρώπους, με άγνωστα παιδιά και ανεξερεύνητους χώρους. Περισσότερα...

Σχολείο και Τοπικός Πολιτισμός
Το θεωρητικό ζήτημα Σχολείο και Πολιτισμός έχει ευρύτατα συζητηθεί τόσο από πλευράς θεωρητικών της εκπαίδευσης όσο και από πλευράς πολιτικών που ασχολούνται με την πολιτική πολιτισμού για την εκπαίδευση. Περισσότερα...

Η πειθαρχία στο σύγχρονο παιδαγωγούν Σχολείο
Όλοι μας γνωρίζουμε πως η πειθαρχία είναι ένα απ’ τα κρισιμότερα προβλήματα των Σχολείων σε όλες τις σύγχρονες χώρες του κόσμου. Κι αυτό γιατί όσο «σκληραίνει» η κοινωνική πραγματικότητα, τόσο αυξάνονται και τα κρούσματα παραβατικών συμπεριφορών των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον. Περισσότερα...

Γιατί τα πουλιά έχουν φτερά;
Στην προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα όπως «Γιατί τα πουλιά έχουν φτερά;», τα παιδιά και οι ενήλικες τείνουν να χρησιμοποιούν τελεολογικές εξηγήσεις, που προϋποθέτουν σκοπό ή/και σχέδιο στη φύση. Περισσότερα...

100% Επιτυχία για τους μαθητές των Εκπαιδευτηρίων 
Γείτονα στις εξετάσεις του Ινστιτούτου Goethe
Επιτυχία σε ποσοστό 100% είχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα που συμμετείχαν στις φετινές εξετάσεις της Γερμανικής Γλώσσας που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Goethe για την απόκτηση του Διπλώματος Fit in Deutsch 1 (Επίπεδο Α1). Περισσότερα...

Διαγωνισμός ζωγραφικής της ΕΛΕΤΑΕΝ: Πρώτο βραβείο στους μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα 
Υπό την ομπρέλα του Παγκόσμιου Οργανισμού Αιολικής Ενέργειας (GWEC) και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας (EWEA) διοργανώνονται, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Ανέμου στις 15 Ιουνίου, σε περισσότερες από 75 χώρες στον κόσμο, δράσεις και εκδηλώσεις ενημέρωσης του κοινού. Περισσότερα...

Η παιδαγωγική αξία της μαγειρικής
Σύμφωνα με τις σύγχρονες παιδαγωγικές τάσεις, τα παιδιά αναπτύσσουν θετική στάση απέναντι στη μάθηση όταν εμπλέκονται δυναμικά στη μαθησιακή διαδικασία. Δίνεται λοιπόν έμφαση στη διαθεματικότητα, στην ολιστική αντίληψη της γνώσης και στην αξιοποίηση του ενδιαφέροντος, των ιδεών και των βιωμένων εμπειριών των παιδιών. Περισσότερα...

Διαταραχές πρόσληψης τροφής – Ορισμοί και Διαγνωστικές κατηγορίες - Μέρος Β
Το πλεονέκτημα του ορισμού των ΔΠΤ, που αναφέρεται παραπάνω, είναι ότι μπορεί να εμπεριέχει ξεκάθαρα τις μέχρι σήμερα αναγνωρισμένες διαταραχές & παράλληλα παρέχει μια βάση για να μελετήσουμε ως ΔΠΤ κι άλλα σημαντικά κλινικά προβλήματα, τα οποία, ωστόσο, δεν πληρούν τα κριτήρια για τη διάγνωση της ΨΑ ή της ΨΒ. Περισσότερα...

Διαταραχές πρόσληψης τροφής – Ορισμοί και Διαγνωστικές κατηγορίες - Μέρος Α
Σε μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο, πληκτρολογώντας ΔΠΤ, θα οδηγηθείτε στην εύρεση 15.000.000 ιστοσελίδων & περίπου 20.000 φωτογραφιών. Προσωπικές εμπειρίες επωνύμων κατακλύζουν τα ΜΜΕ, ενώ άρθρα & εκπομπές-αφιερώματα επιχειρούν να ενημερώσουν / ευαισθητοποιήσουν το κοινό. Περισσότερα...

Προάγοντας την κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών στο σχολείο
Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από συνεχείς και ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Τα παγκόσμια, κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά δεδομένα μεταβάλλονται συνεχώς και με ταχύτητα. Οι ισορροπίες κλυδωνίζονται και οι συσχετισμοί ανατρέπονται. Περισσότερα...

Από τον Πυθαγόρα στον Καρτέσιο
Ένας από τους βασικούς στόχους πρωτοποριακών εκπαιδευτικών οργανισμών είναι ο συνεχής εμπλουτισμός των προγραμμάτων τους έτσι που να ανοίγουν πνευματικούς ορίζοντες πολύ πέραν των σχολικών εγχειριδίων. Περισσότερα...

Σειρά σεμιναρίων Επιχειρηματικής Ηθικής & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε μαθητές του ΙΒ
Το τμήμα IB DP των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές του να παρακολουθήσουν μία νέα σειρά σεμιναρίων Επιχειρηματικής Ηθικής & Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης... Περισσότερα...

Παιδί και Περιβάλλον
Τα τελευταία χρόνια η καθημερινότητά μας κατακλύζεται από ατέρμονες συζητήσεις γύρω από ποικίλα οικολογικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Περισσότερα...

Για την αξία της Παιδικής Λογοτεχνίας
Μιλώντας για παιδική λογοτεχνία, εννοούμε τα αισθητικά δικαιωμένα λογοτεχνικά κείμενα που είναι σε θέση να φέρουν το παιδί σε επαφή με το αισθητικό φαινόμενο της Τέχνης - και ειδικότερα της Λογοτεχνίας. Περισσότερα...
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Copyright © 2014 Εκπαιδευτήρια ΓΕΙΤΟΝΑ